  • 141. Data: 2011-10-12 17:44:23
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Trzeba jednak wiać - przynajmniej tam do ciebie do hameryki gdzie jedni
    > drugim nie nakazują określeonego światopoglądu :-)
    > Moje dzieci wyjadą jak tylko ukończą edukację, córka może wcześniej :-)

    Jak jeszcze będzie dokąd jechać...
    Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Niestety :-/

    pozdr
    Robert G

  • 142. Data: 2011-10-12 18:01:34
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > A weź mi powiedz czemu wierzysz w akurat ten odłam religii.

    kiki, zlituj sie.... no dobra z mojej strony EOT

    b.

  • 143. Data: 2011-10-12 18:52:53
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    ptoki <s...@g...com> napisał(a):

    > mieszkania. Tak
    > bne bo ich
    > owadzi do
    >
    > Jakim cudem te wynajmowane mieszkania nie beda oblozone katastrem?
    >
    > Albo inaczej:
    > Jaki aniolek przyniesie kase na zaplate katastru z wynajmowanego domu?
    >
    > Bo cos ci sie logicznosc sypie...
    Będą. Posiadanie domu z mieszkaniami przeznaczony do najmu to taka sama
    działalność gospodarcza jak każda inna. Stosuje się do niej uregulowania w
    zakresie odpisów amortyzacyjnych takie same jak przy firmowym samochodzie czy
    komputerze. Tak samo narzucona jest stawka i czas w jakim ma się zamortyzować.
    Spotkałem się z pojęciem wartości odtworzeniowej. Wynosi ona 3% rocznie.
    Wychodzi że po trzydziestu trzech latach księgowa wartość budynku wynosi zero
    złotych. Podatek katastralny to podatek od wartości a nie od ceny
    wolnorynkowej. Jak wartość księgowa zero złotych to 1% od zera złotych też
    jest zerem złotych. To niby gdzie jest dla państwa zysk z podatku
    katastralnego? Remonty i modernizacje podnoszą wartość księgową. Ale to jest
    mało. W momencie sprzedaży nieruchomości pojawia się w umowie nowa wartość
    księgowa będąca odzwierciedleniem wartości rynkowej. czyli że na przykład od
    budynku mającego 40 lat, w którym właściciel ma 15 najemców wartość księgowa
    będzie wynosiła 100 000zł. 1% to 1000 złotych. 1000/15=66 złotych podatku
    rocznie od mieszkania. To więcej niż teraz jest podatków różnych ale na tyle
    mało że nikt się nie będzie burzył. Tak samo będzie z mieszkaniami
    spółdzielczymi zbudowanymi naście, ścia i dziesiąt lat temu. Dla takiego co
    nie wykupił albo wykupił za 10000 nic się specjalnie nie zmieni. Ale ci co
    kupili potem takie mieszkanie za 200 tysięcy są w czarnej dziurze. Ci co od
    dawna mają domy będą się mogli cieszyć ale ci co zbudowali niedawno przeklną
    swoją nie przemyślaną decyzję. Ktoś pyta jak ogrzać tanio dom ponad 300
    metrów. Nawet jak będzie grzał prądem w drogiej taryfie to będzie to niewielka
    część przy podatku katastralnym jaki będzie musiał płacić jeśli załapie się w
    krótkim czasie na podatek katastralny. Nie można wykluczyć ze podatek
    katastralny spowoduje dużą obniżkę cen nieruchomości i urealni ich wartość do
    zarobków. Według mnie jeszcze nie jest czas na wprowadzenie takiego podatku.
    Za mało nowych domów, za dużo wykupnych za niewielkie pieniądze i nie
    sprzedanych za duże pieniądze mieszkań. Ci co liczą Twoją kasę nie są palcem
    robieni. Prawdopodobnie teraz wpływy z innych podatków i opłat związanych z
    posiadaniem nieruchomości są wyższe od wpływów jak by z dnia na dzień
    wprowadzili podatek katastralny. Ale jak policzą że z podatku katastralnego
    były by w którymś momencie wyższe to go wprowadzą i nikogo się o zdanie nie
    będą pytali.

  • 144. Data: 2011-10-12 20:11:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-12 15:36, kiki pisze:
    > OK ale nikt ci nie zabrania tej tradycyjnej rodziny. Nie wtrącaj się
    > tylko w w rzeczy, które ciebie nie dotyczą.

    To, że promowane ma być małżeństwo homo dotyczy mnie jak najbardziej -
    jestem przeciw takim absurdom!
    Nie chcę aby moje dzieci czerpały z takich wzorców.
    Poza tym dla społeczeństwa w ogóle jest to niezdrowe, nie ma z tego
    dzieci, więc o handicapach małżeńskich mowy być nie może.
    Cywilizacja europejska oparta jest na pewnych wartościach - także
    chrześcijańskich i choć sam jestem niewierzący to będę trzymał z
    wierzącymi. Wiara jest bardzo cenną rzeczą.

    Ciekawie o tym (i o Twoim nawracaniu na ateizm) tu:
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/List-do-PT-Ateistow
    ,2,ID218011074,n

    www.elipsa.info

  • 145. Data: 2011-10-12 20:19:37
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-12 15:42, kiki pisze:

    > Dokładnie :-)

    Co dokładnie?
    Przecież nie chodzi o to, że się 2 facetów całuje na ulicy - tylko o to,
    że chcą mieć jakieś specjalne prawa z tego powodu!

    www.elipsa.info

  • 146. Data: 2011-10-12 21:14:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 00:05:28 +0200, Maseł napisał(a):

    > Zadalem pytanie.

    Dostałeś odpowiedź i pytanie retoryczne uzasadniające tąże.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 147. Data: 2011-10-12 21:31:03
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e95f653@news.home.net.pl...

    > Co dokładnie?
    > Przecież nie chodzi o to, że się 2 facetów całuje na ulicy - tylko o to,
    > że chcą mieć jakieś specjalne prawa z tego powodu!

    Ale prawo do dziedziczenia czy ślubu to nie żadne specjalne prawo. Skoro się
    kochają to czemu im zabronić?

  • 148. Data: 2011-10-13 06:04:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 13:32, Budyń pisze:

    > no dobrz, powiedz mi od kiedy zaczyna sie człowiek. Bo widze ze nie w
    > momencie powstania pierwszej komórki.

    Na pewno nie, bo równie dobrze z takiej jednej komórki może powstać
    dwóch ludzi.

    > masz jakies fobie związane z pogrzebem? Chcesz to sobie organizuj pogrzeby,
    > tylko nie wciskaj np katolikom ze to ich obowiązek. Oni swoje znają.

    Nie fobie. Tylko obowiązkiem katolika jest grzebać każdego zmarłego
    człowieka. Skoro wg. ciebie to już jest człowiek, to pogrzeb musi być.

    > toż ci tłumacze ze działania takie bez katolskiego oszołomskiego gadania
    > (moze dlatego ze tam jest katolików mało) nie zadziałały i niechcianych ciąż
    > jest wiecej po wporowadzeniu "edukacji". Tak, tym kraju za kanałem...

    Źródło poproszę.

    > byłes w jakims kosciele i to słyszałeś czy sam to wymysliłeś? Moze w "Nie"

    Twierdzisz, że KK nie potępia pigułek i prezerwatyw?

    > czytałeś? Najwiecej do powiedzenia o tym co sie mówi na kazaniach mają ci
    > który ich od dawna nie słyszeli... Domyslam sie ze fobie koscielną również
    > masz.

    Fobie? Nie. Tylko uraz do hipokryzji.

    > Fakt, nie miałem poblemu ani z antykoncepcją ani z aborcją. A żone mam,
    > dzieci tyle ile chciałem.... Da sie? Da.....

    No to co to za metoda była? "Watykańska ruletka"?

  • 149. Data: 2011-10-13 06:23:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 16:03, Budyń pisze:

    > No to drugie pytanie - przyjmijmy hipotetycznie ze jednak świat duchowy
    > istnieje, nie mozna go zbadać, nie mozna go udowodnić, kontatów tego świat z
    > materialnym nie ma wcale lub są minimalne - czym różni sie twoja wiara ze go

    Zatem: niech pozdrowione będą Święte Niewidzialne Różowe Jednorożce - w
    końcu ich nieistnienia też nie udowodnisz ;>

  • 150. Data: 2011-10-13 06:32:56
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j75v1s$kui$1@inews.gazeta.pl...

    > Źródło poproszę.

    zeby nie było ze niemerytoryczny byłem google link pierwszy z brzegu:
    http://krawczyk.salon24.pl/12437,edukacja-seksualna-
    miala-prowadzic-do-spadku-liczby-niechcianych

    oczywiscie mozecie jak ta senyszyn mimo faktów dalej swoje - ale moze sie
    ktos jednak zastanowi ze nasz polski sposób jednak nie jest najgorszy, ale
    tu trzebaby nawet po cichu przyznac racje srodowiskom konserwatywnym -wiec
    na to nie licze....

    sienieodzywamjuz, no
    b.