  • 151. Data: 2011-10-13 06:40:55
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 17:46, Tornad pisze:

    > zaopewne znasz z telewizorni, jest tez swego rodzaju wiara. Ona opiera sie na
    > odmianie religii, ktorej kaplanem byl niejaki A. Einstein zreszta wyznawca
    > jeszcze innej religii.

    LOL

    [ciach]

    > Tymczaem swiatlo rozchodzi sie z predkoscia c w stosunku do nieruchomego,
    > kosmicznego ukladu odniesienia, tej bezkresnej prozni, w ktorym i wzgledem
    > ktorego odbywa sie wszelki ruch cial niebieskich i swiatlo ma w nim okreslna
    > stala predkosc c.

    NIE MA absolutnego układu odniesienia.

    > To bledne zalozenie stalosci c w stosunku do kazdego obserwatora, jest
    > sprzeczne z doswiadczeniem chociazby z efektem Dopplera, ktory dziala wlasnie
    > z powodu tych roznic predkosci swiatla w stosunku do obiornika bedacego w
    > stosunku do medium i zrodla w ruchu.

    Przesunięcie dopplerowskie działa na ruch fali - a fala to tylko jeden z
    aspektów światła. To po pierwsze.

    Po drugie prędkość "c" to najwyższa możliwa prędkość do osiągnięcia w
    naszej czasoprzestrzeni. Nazywanie "c" prędkością światła jest tak na
    prawdę błędne.

    Generalnie walczysz z potężnym uproszczeniem teorii a nie z samą teorią,
    która póki co działa ładnie :)

    [ciach]

    > Z drugiej strony religia zawsze i wszedzie byla i jest potrzebna a to z tego
    > powodu abysmy sie nawzajem nie wymordowali. Jednak ludzie wierzacy, troche

    Co za brednie...

    Mam ci zacząć wyliczać zbrodnie, wojny, masakry wspomagane lub
    spowodowane przez te wszystkie religie?

  • 152. Data: 2011-10-13 06:44:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 08:32, Budyń pisze:

    > zeby nie było ze niemerytoryczny byłem google link pierwszy z brzegu:
    > http://krawczyk.salon24.pl/12437,edukacja-seksualna-
    miala-prowadzic-do-spadku-liczby-niechcianych

    Sorry winnetou, ale nie ma danych porównawczych - tj. jak w takiej samej
    populacji wygląda statystyka w grupie BEZ edukacji.

  • 153. Data: 2011-10-13 06:59:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 18:16, ptoki pisze:

    > Zło bo produkuje sie zygot na zapas a potem trzeba je zniszczyc/zabic.

    Można zamrozić "na wieczność" :D

    > Zazwyczaj niezbyt precyzyjnie sie o tym mowi.
    > Samo zaplodnienie jest ok. Problem jest z nadmiarem zygot uznawanych
    > za pelnoprawnych ludzi.

    Uznawanych? Przez kogo i dlaczego?

    > Mozna rownie dobrze odwrocic pytanie:
    > A kiedy czlowiek juz jest?

    Jak "odwrócić"? To jest to samo pytanie - kiedy już jest człowiek i
    dlaczego. Wypowiedź uzasadnij.

    [ciach]

    > Dlatego lepiej jest uznac ze zaplodnione jajaeczko to czlowiek. Wtedy
    > nie musimy sie martwic czy kogos mordujemy.

    Za to musimy się martwić, że się nie zagnieździ i umrze. Albo się
    podzieli na dwóch, czyli to pewnie jakiś demon. Albo podzieli się na
    dwóch, a potem jeden drugiego zamorduje.

    > A co do niezagniezdzajacych sie jajeczek to do kolejnej miesiaczki
    > takie jajeczko, nawet zaplodnione, albo samo obumrze i sie rozpadnie
    > albo moze sie wydostac jeszcze przed miesiaczka. Tak czy siak trudno
    > znalezc dowod na smierc takiej istoty. Dlatego nikt sie tym nie
    > kłopocze...

    I tyle chrześcijańskich dzieci jest wyrzucanych na śmietnik bez chrztu
    ni pogrzebu....

  • 154. Data: 2011-10-13 07:45:00
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-12 23:31, kiki pisze:
    > Skoro
    > się kochają to czemu im zabronić?

    O ślubie pisałem już.
    Z powodów pryncypialnych!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 155. Data: 2011-10-13 07:47:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 09:45, quent pisze:

    > O ślubie pisałem już.
    > Z powodów pryncypialnych!

    Ach, czyli tak samo jak z głosem dla niewiast...

  • 156. Data: 2011-10-13 07:53:17
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Prawo do dziedziczenia mają dziś. Wystarczy napisać testament i konkubent
    nabywa te same prawa co małżonek.

  • 157. Data: 2011-10-13 07:56:11
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    > Po śmierci? nic nie ma. Ciesz sie tym co masz przez okres życia. A co do
    > ciemnej materii i budowy kosmosu to wiemy znacznie więcej niż religie są w
    > stanie zaoferować :-)

    Tia. Naukowcy niech najpierw odkryją jak beton wiąże albo na który kontynent
    spadnie satelita którego kształt, masa i położenie są znane a potem niech
    się biorą za tak błahe tematy jak kosmologia.

  • 158. Data: 2011-10-13 07:56:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7615n$r4n$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL
    >
    > [ciach]

    > NIE MA absolutnego układu odniesienia.

    Wszystkie elementy wszechświata minus jeden interesujący nas w danej chwili
    element. Czy te wszystkie elementy mogą być tym układem odniesienia, a może
    ten jeden?

    > Przesunięcie dopplerowskie działa na ruch fali - a fala to tylko jeden z
    > aspektów światła. To po pierwsze.

    Nie. Efekt doplerowski to skutek a nie przyczyna. Fala bez względu na efekt
    doplera ma niezmienną częstotliwość.
    To fala się porusza - rozchodzi w określonych kierunkach. Jeżeli znajdzie
    się w niej jakiś poruszający obiekt to w zależności od jego prędkości i
    kierunki wystąpi efekt doplerowski. To sam dotyczy gdy falę generuje
    poruszający się obiekt.
    Inymi słowy efekt doplerowski to to co dosnaje obserwator a nie fala.

    > Po drugie prędkość "c" to najwyższa możliwa prędkość do osiągnięcia w
    > naszej czasoprzestrzeni. Nazywanie "c" prędkością światła jest tak na
    > prawdę błędne.

    A dopiero co zatrąbili że w CERNie odkryto cząstki neutrin poruszające się z
    prędkością nadświetlną.

    A tu się zgodzę.

    Marek

  • 159. Data: 2011-10-13 08:02:21
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatku.
    > Za mało nowych domów, za dużo wykupnych za niewielkie pieniądze i nie
    > sprzedanych za duże pieniądze mieszkań. Ci co liczą Twoją kasę nie są
    > palcem
    > robieni. Prawdopodobnie teraz wpływy z innych podatków i opłat związanych
    > posiadaniem nieruchomości są wyższe od wpływów jak by z dnia na dzień
    > wprowadzili podatek katastralny. Ale jak policzą że z podatku
    > katastralnego
    > były by w którymś momencie wyższe to go wprowadzą i nikogo się o zdanie

    Ci "oni" mają twój głos.

    Marek

  • 160. Data: 2011-10-13 08:11:22
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 13, 8:59 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Można zamrozić "na wieczność" :D

    > Uznawanych? Przez kogo i dlaczego?

    Przez etykow na ten przyklad. A dlatego ponieważ nie jestesmy w stanie
    stwierdzic ze to nie jest czlowiek.

    > Jak "odwrócić"? To jest to samo pytanie - kiedy już jest człowiek i
    > dlaczego. Wypowiedź uzasadnij.

    OK. Machlem sie. Chodzilo mi o stwierdzenie ze plod/zygota nie jest
    czlowiekiem.
    Po urodzeniu jest? Jest.
    Przed urodzeniem jest? Jest.
    Jak w macicy wyglada/zachowuje sie jak "ludzik" jest? Jest.
    Jak w macicy nie wyglada/ nie zachowuje sie jak ludzik jest? Zdania sa
    podzielone.
    Jak jest zygota to jest? Zdania sa podzielone.

    > [ciach]

    > Za to musimy się martwić, że się nie zagnieździ i umrze. Albo się
    > podzieli na dwóch, czyli to pewnie jakiś demon. Albo podzieli się na
    > dwóch, a potem jeden drugiego zamorduje.

    To juz sa zdarzenia niezalezne od nas.
    Etycznie jest sprawa czysta. O ile nie domieszamy w zabawe palenia/
    cpania/picia czy co tam jeszcze moze plodowi szkodzic ale w
    chrzescijanstwie to podpada pod "nie zabijaj" tak czy siak...

    > I tyle chrześcijańskich dzieci jest wyrzucanych na śmietnik bez chrztu
    > ni pogrzebu....
    Ironia i nie trafiona i nie potrzebna...