  • 161. Data: 2011-10-13 08:14:53
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: quent <x...@x...com>

    ?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 162. Data: 2011-10-13 08:38:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Inymi słowy efekt doplerowski to to co dosnaje obserwator a nie fala.

    doznaje oczywiście.

  • 163. Data: 2011-10-13 09:06:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 09:53, William Bonawentura pisze:

    > Prawo do dziedziczenia mają dziś. Wystarczy napisać testament i
    > konkubent nabywa te same prawa co małżonek.

    Masz nikłe pojęcie o prawie spadkowym.

    Pomijam taki detal, że najpierw ten testament trzeba sporządzić.

  • 164. Data: 2011-10-13 09:10:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 09:56, 4CX250 pisze:

    > Wszystkie elementy wszechświata minus jeden interesujący nas w danej
    > chwili element. Czy te wszystkie elementy mogą być tym układem
    > odniesienia, a może ten jeden?

    Ale wszystko jest w ciągłym ruchu!

    > Nie. Efekt doplerowski to skutek a nie przyczyna. Fala bez względu na

    Nie zrozumiałeś. Może prościej: przesunięcie dopplerowskie jest
    obserwowalne wyłącznie dla fal.

    Światło nie jest wyłącznie falą.

    > A dopiero co zatrąbili że w CERNie odkryto cząstki neutrin poruszające
    > się z prędkością nadświetlną.

    "Cząstki" neutrin?? Coś źle zrozumiałeś...

  • 165. Data: 2011-10-13 09:19:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 10:11, ptoki pisze:

    > Przez etykow na ten przyklad.

    Konkrety! Jakich etyków? Z czyjego ramienia działających? Bo ostatnio
    sporo księży występuje jako "etycy"...

    > A dlatego ponieważ nie jestesmy w stanie
    > stwierdzic ze to nie jest czlowiek.

    Ach, to na tej samej zasadzie istnieje Bóg - bo nie da się udowodnić
    jego nieistnienia? ;->

    Z logiki otrzymujesz ocenę niedostateczną ;)

    [ciach]

    > OK. Machlem sie. Chodzilo mi o stwierdzenie ze plod/zygota nie jest
    > czlowiekiem.

    O, to coś jak z udowadnianiem, że nie jest się wielbłądem?

    > To juz sa zdarzenia niezalezne od nas.
    > Etycznie jest sprawa czysta.

    Jak niezależna? Można ratować! Każdą zgubioną zygotę! Można powodować
    dodatkowe podziały - w końcu skoro potencjalnie może się podzielić, to
    jest to kilku ludzi i trzeba wszystkich uratować!

    [ciach]

    > Ironia i nie trafiona i nie potrzebna...

    Jaka ironia? Sam twierdzisz, że to ludzie.

    Ludziom zmarłym z przyczyn losowych chcesz odmówić pochówku?

  • 166. Data: 2011-10-13 09:23:31
    Od: "ATT" <d...@g...pl>

> [...]
    > mieszkań?
    > Chyba tylko z wrodzonego debilizmu. Z tego samego debilizmu jak w Polsce
    > ludzie na co dzień wodziankę z drewnianych misek jedli, bo kasza była od
    > święta, oni uczyli dzieci pisać i matematyki w szkołach powszechnych.
    > Odkrywali i zdobywali nowe lądy, mieli kolonie. Że co, że Polska ma
    > niekorzystne położenie. Niemcy mieli kolonie a dwa dni krócej wtedy się do
    > nich płynęło. Co to są dwa dni jak trzeba płynąć trzy miesiące. Teraz
    > pomimo
    > tego że mają w miarę zrównoważone bilansy płatnicze w eksporcie i imporcie

    A Ty wiesz ile oni się nakradli podczas wojny? Czy wiesz, ze w tych
    fabrykach
    zmuszali min polaków do pracy bez wynagrodzenia?

  • 167. Data: 2011-10-13 10:15:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j769u3$n33$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale wszystko jest w ciągłym ruchu!

    Wszystko względem tego punktu-tak, ten punkt względem wszystkiego-tak,
    wszystko względem niczego więcej poza punktem-nie, punkt względem niczego
    poza wszystkim pozostałym -nie.

    > Nie zrozumiałeś. Może prościej: przesunięcie dopplerowskie jest
    > obserwowalne wyłącznie dla fal.

    Ja dobrze zrozumiałem. Wyraźnie napisałeś cytuję "Przesunięcie
    dopplerowskie działa na ruch fali"
    i z tym świat nauki się nie zgadza bo efekt dopplerowski jak sama nazwa
    wskazuje "efekt" jest skutkiem a nie przyczyną, więc nie może oddziaływać na
    falę

    > Światło nie jest wyłącznie falą.

    Ale zjawisko dopplerowskie dotyczy tylko fali.

    "Cząstki" neutrin?? Coś źle zrozumiałeś...

    Nie. To ty usilnie próbujesz nie zrozumieć.
    Bo to jakaś tam część czegoś jest, więc nazwałem to w skrócie "cząstka" co
    nie zmienia faktu że treść mojego przekazu o czymś co porusza się szybciej
    niż światło jest chyba rewolucyjnym odkryciem. Czyż nie?
    Jak chcesz to mogę od dzisiaj nazywać to neutrin "latające gówno"
    Więc specjalnie dla ciebie: :Latające gówno neutrin osiągnęło prędkość
    nadświetlną :)
    Też napiszesz że coś źle zrozumiałem z treści przekazanej przez uczonych?

    Marek

    Marek

  • 168. Data: 2011-10-13 10:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 12:15, 4CX250 pisze:

    > Wszystko względem tego punktu-tak, ten punkt względem wszystkiego-tak,
    > wszystko względem niczego więcej poza punktem-nie, punkt względem
    > niczego poza wszystkim pozostałym -nie.

    Nie ma takiego arbitralnie ustalonego punktu.

    Wracasz do teorii geocentrycznopochodnych.

    > Ja dobrze zrozumiałem.

    Nie.

> [...]
    > i z tym świat nauki się nie zgadza bo efekt dopplerowski jak sama nazwa
    > wskazuje "efekt" jest skutkiem a nie przyczyną, więc nie może

    "Działa" w potocznym sensie "jest obserwowane w przypadku".

> [...]
    > co nie zmienia faktu że treść mojego przekazu o czymś co porusza się
    > szybciej niż światło jest chyba rewolucyjnym odkryciem. Czyż nie?

    Nie jest rewolucyjnym odkryciem odkrycie istniejące wyłącznie wskutek
    tego, że nie zrozumiałeś przekazu.

    A to, ze niedbale piszesz o jakichś "cząstkach neutrin" sugeruje, że
    czytałeś "po łebkach" i nie chwyciłeś sedna przekazu.

    PS: robisz burdel w oznaczaniu cytowania...

  • 169. Data: 2011-10-13 10:46:20
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > A jeszcze o antykoncepcji.
    > Podobno marnowanie spermy jest grzechem prawda? biblia zakazuje sie
    > onanizować. Czy w związku z tym seks oralny musi zakończyć się połykiem
    > jeżeli oboje z kochanków to zażarci katolicy? :-)

    Słowo zażarty (ew. nażarty, najedzony itp) stosujemy jedynie przy bardzo
    obfitej ejakulacji :)
    pozdr.
    rafał

  • 170. Data: 2011-10-13 10:58:52
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Masz nikłe pojęcie o prawie spadkowym. Pomijam taki detal, że najpierw ten
    > testament trzeba sporządzić.

    Masz nikłe pojęcie o moim pojęciu o prawie spadkowym. Sporządzenie
    testamentu nie przekracza zaś umiejętności gimnazjalisty.