  • 221. Data: 2011-10-14 09:32:21
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j77bm4$d96$1@inews.gazeta.pl...
    > Stajesz się niewolnikiem na własne życzenie. Jak nim nie chcesz być to
    > wpłać
    > do kasy przypadającą na Ciebie część długu publicznego i wyjeżdżaj tam
    > gdzie
    > jest wolność równość i nie ma niewolnictwa. Ja nie znam takiego miejsca na
    > Ziemi.

    Jełopie, czy mnie ktoś zapytał o zgodę przy zaciąganiui tego długu?
    Tym bardziej że nikt mi nie dał też wglądu na co została wydana każda
    złotówka tego długu.
    Nie! Więc to nie mój dług.
    Dług zaciąga rząd, nie naród. Rząd np. wypuszczając obligacje zadłuża się u
    obywateli i nie na odwrót.

    Marek

  • 222. Data: 2011-10-14 09:52:03
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    na

    wyznawca

    > LOL

    Ano

    > [ciach]

    okreslna

    > NIE MA absolutnego układu odniesienia.

    Nastepny dekret, tym razem Twoj, przeczacy obserwacji, doswiadceniu i tzw.
    zdrowemu rozsadkowi.
    A wahadlo Foukoulta to co wykazuje? Przypomne ono waha sie nie w stosunku do
    Ziemi lecz preferuje wlasnie ten Uniwersalny Uklad Odniesienia, w ktorym i
    wzgledem ktorego odbywa sie wszelki ruch. Nawet w kosciolach go instalowali i
    ludziska sie dziwili, ze Ziemia sie kreci.
    To obala drugi postulat TW o rownosci wszystkich ukladow odniesienia.
    Jeden ze swiatlejszych piszarzy na Onecie, na grupie fizyka pisze prosto; jak
    ja ide od wychodka za potrzeba to niestety musze isc bo wychodek nigdy do mnie
    nie przyjsc nie chce. A wg Teorii Einsteina powinien.

    wlasnie

    > Przesunięcie dopplerowskie działa na ruch fali - a fala to tylko jeden z

    > aspektów światła. To po pierwsze.
    To zalozenie o dualnosci swiatla jest moim zdaniem tez bledne. Wynika ono z
    nieznajomosci wszystkich praw, w tym podstawowych. Jest to zatem swego rodzaju
    proteza ktora tlumaczy sie kilka zjawisk na poziomie mechaniki kwantowej.

    Jak ja rano wstaje i patrze w kierunku Slonca to ja sie zblizam do niego z
    predkoscia co najmniej obwodowa obrotu Ziemi. Zatem poruszam sie w jego
    kierunku z predkoscia v zatem prekosc swiatla mirzona w stosunku do mnie jest
    rowna c+v. I dzieki temu promienie, ktore obserwuje sa ciut bardziej
    niebieskie. Batomiast wieczorem przed zachodem slonca oddalam sie od zrodla
    zatem odbieram te predkosc jako c-v i dlatego widze je nieco bardziej
    czerwonawe.
    Efekt jest niewielki ale jest a to przeczy postulatowi Teorii jakoby kazdy
    obserwator 'musial' zmierzyc te predkosc jako slala, rowna c.

    > Po drugie prędkość "c" to najwyższa możliwa prędkość do osiągnięcia w

    > naszej czasoprzestrzeni. Nazywanie "c" prędkością światła jest tak na

    > prawdę błędne.

    Sam sobie przeczysz, tzn przeczysz podstawowemu, fundamentalnemu zalozeniu tej
    teorii o stalosci predkosci swiatla. Wiec sie zdecyduj.

    > Generalnie walczysz z potężnym uproszczeniem teorii a nie z samą teorią,

    > która póki co działa ładnie :)

    Ja nie walcze z teoria, ani jej nie upraszczam, ona jest na tyle prosta, ze
    uproscic sie jej nie da. Ja tylko wytykam bledne zalozenia, fundamenty na
    podstawie ktorych te wzorki sie wyprowadza. Skoro zalozenia sa bledne no to
    chyba i te wzorki sa bledne. Te wzorki na dylatacje czasu, skrocenia
    leratywistyczne i wzrost masy matematycznie sa poprawne, sam je potrafie
    wyprowadzic i Ty zapewne tez, do tego wystarcza gimnazjum. Ale nalezy je
    interpretowac jako zaleznosci odpowiadajace na pytanie co by bylo, gdyby bylo
    tak jak pan Einstein w swojej chorej wyobrazni sobie ubzdural
    te "fundamentalne" postulaty.
    Dlaczego to robie, wytykam te bledy. Teoria wzglednosci, jak wiele innych
    moze byz poprawna moze byc bledna, wisialoby mi to. Ale ta szczegolnie
    szczegolna jest ciagle "potwierdzana". To by mi tez wisialo gdyby nie fakt, ze
    te potwierdzenia dosc drogo kosztuja. Taki eksperyment kosmiczny typu Probe A
    czy Probe B kosztowaly miliardy dolarow. A niestety to idzie z moich podatkow.
    A korzysci z tego nie ma zadnych. Jest to ewidentne wyrzucanie moich pieniedzy
    w bloto.
    No i jeszcze jedno. Zaden artykul ktoryby powatpiewal w jej prawdziwosc nie
    ma prawa sie nigdzie ukazac. Natomiast kazdy, zachwalajacy, jaknajbardziej,
    zatem sa teroie rowne i rowniejsze.
    Traktuje ten proces w kategorii krola, ktorego kazdy musi widziec jako
    ubranego w przepyszne szaty, a ktory w rzeczywistosci jest nagi. Kto tych szat
    nie widzi bedzie odsadzony od czci i wiary, wysmiewany i wytykany palcami jako
    heretyk jaki. Moze byloby to smieszne, gdyby nie bylo prawdziwe i to w XXI
    wieku.
    > [ciach]

    tego

    > Co za brednie...

    Kazda religia, oprocz ideii zawiera plik przepisow jak zyc. Obejmuje zarowno
    relacje miedzyludzkie typu nie zabijaj, nie cudzoloz itp. majace na celu to co
    napisalem, by sie w wierni wzajemnie nie wymordowali. Zawiera tez przepisy
    majace na celu ochrone zdrowia np. zakaz jedzenie wieprzowiny lub nakaz postu
    na przednowku kiedy nie zawsze starczalo zapasow do zniw.

    > Mam ci zacząć wyliczać zbrodnie, wojny, masakry wspomagane lub

    > spowodowane przez te wszystkie religie?

    Natomiast kazda z religii powiada: nie bedziesz mial cudzych bogow przede mna.
    I to jest zarzewiem wojej religijnych.
    Sa tez religie pasozytnicze, ktore nakazuja wykorzystywanie wiernych innych
    religii do pomnnazania swoich dobr doczesnych, tak bym to w skrocie ujal.
    I one sa glownym zrodlem wojen religijnych w sensie ukrytego czy jawnego
    napuszczanie jednych na drugich dla odniesienia wlasnych korzysci.
    To tak na chlodno, bez emocji i przykladow.
    Tornad

  • 223. Data: 2011-10-14 10:01:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j78uf9$it0$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak ktoś ci powie, że jego np. lampka ogrodowa "działa na słońce" to
    > go z błotem zmieszasz, bo przecież taka lampka wpływu na Słońce nie ma...

    Matołku. Tak to dwie baby na straganie rozmawiają ale nie ktoś wykształcony
    w tymtemacie. Jeżeli w pierwszym swoim poście próbowałeś nieudolnie wmówić
    mi że coś wiesz na temat efektu dopplera to znaczy że aspirowałeś do bycia
    kimś wykształconym.
    Przyznałeś się że twoja wiedza nie wykracza ponad wiedzę baby na straganie.

    Marek

  • 224. Data: 2011-10-14 10:50:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-14 11:32, 4CX250 pisze:
    > Dług zaciąga rząd, nie naród. Rząd np. wypuszczając obligacje zadłuża
    > się u obywateli i nie na odwrót.

    Tylko, że ludzie go spłacają. Poza tym codziennie jest większy a za
    rządów obecnych rósł będzie dalej.
    Rząd zadłuża się u ludzi ale tylko pozornie. Wystarczy podnieść podatki,
    wymyślić nowe (co ciągle się dzieje) i już ludzie spłacają kolejny nie
    swój dług... kosztem hamowania gospodarki oczywiście.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 225. Data: 2011-10-14 12:22:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Biorąc pod uwagę statystyki - zapewne większość.

    Ale nie chcą się przyznać tylko bronią. Straszny jest ten terror religijny.

  • 226. Data: 2011-10-14 12:25:26
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Aha, zupełnie jak w przypadku wieku Ziemi - jedni twierdzą, że ma parę
    > miliardów lat (i mają na to "twarde" dowody), a drudzy twierdzą, że ma
    > jakieś 6 tysięcy lat, i mają na to "dowody" w postaci wyliczeń opartych
    > na starożytnych legendach.

    I pomyśleć, że jeszcze 100 lat temu większość w to wierzyła :-)

  • 227. Data: 2011-10-14 12:25:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2011 11:52, Tornad pisze:

    > Nastepny dekret, tym razem Twoj, przeczacy obserwacji, doswiadceniu i tzw.
    > zdrowemu rozsadkowi.

    Jesteś uprzejmy być w błędzie.

    > A wahadlo Foukoulta to co wykazuje? Przypomne ono waha sie nie w stosunku do

    Coś zupełnie innego.

    > Ziemi lecz preferuje wlasnie ten Uniwersalny Uklad Odniesienia, w ktorym i
    > wzgledem ktorego odbywa sie wszelki ruch. Nawet w kosciolach go instalowali i
    > ludziska sie dziwili, ze Ziemia sie kreci.

    ROTFL

    Może się już nie kompromituj? ;)

> [...]
    > ja ide od wychodka za potrzeba to niestety musze isc bo wychodek nigdy do mnie
    > nie przyjsc nie chce. A wg Teorii Einsteina powinien.

    Widać jest pisarzem, a nie fizykiem.
    [ciach]

    > To zalozenie o dualnosci swiatla jest moim zdaniem tez bledne. Wynika ono z

    To nie jest założenie tylko teoria poparta obserwacjami. Oczywiście
    okaże się to, że jest to pewne uproszczenie wynikłe z nieznajomości
    "większej całości", ale póki co działa znakomicie - tak jak swego czasu
    klasyczna newtonowska mechanika zupełnie wystarczała.

    > nieznajomosci wszystkich praw, w tym podstawowych. Jest to zatem swego rodzaju
    > proteza ktora tlumaczy sie kilka zjawisk na poziomie mechaniki kwantowej.

    No i?

> [...]
    > rowna c+v. I dzieki temu promienie, ktore obserwuje sa ciut bardziej

    Brednie.

> [...]
    > Efekt jest niewielki ale jest a to przeczy postulatowi Teorii jakoby kazdy
    > obserwator 'musial' zmierzyc te predkosc jako slala, rowna c.

    Kompromitujesz się sprzeczając się z teorią, której ewidentnie nie
    rozumiesz.

    > Sam sobie przeczysz, tzn przeczysz podstawowemu, fundamentalnemu zalozeniu tej
    > teorii o stalosci predkosci swiatla. Wiec sie zdecyduj.

    Nie ja sobie przeczę, tylko ty kompletnie nie rozumiesz tej teorii.

    [ciach]

    > No i jeszcze jedno. Zaden artykul ktoryby powatpiewal w jej prawdziwosc nie
    > ma prawa sie nigdzie ukazac. Natomiast kazdy, zachwalajacy, jaknajbardziej,
    > zatem sa teroie rowne i rowniejsze.

    Tak, jasne, spisek. Klika Einsteina trzyma władzę.

> [...]
    > majace na celu ochrone zdrowia np. zakaz jedzenie wieprzowiny lub nakaz postu
    > na przednowku kiedy nie zawsze starczalo zapasow do zniw.

    Te pożyteczne wskazówki to nie skutek religii. Religia jest tylko
    narzędziem - nośnikiem pewnym wskazówek dla ludzi zbyt tępych, żeby
    postępować rozsądnie bez zabobonu wiszącego nad głową.

    > Natomiast kazda z religii powiada: nie bedziesz mial cudzych bogow przede mna.
    > I to jest zarzewiem wojej religijnych.

    I tak ludzie się przez głupie zabobony wyżynali. Tyle jeśli chodzi o
    religie jako "jedyne źródło ładu społecznego".

  • 228. Data: 2011-10-14 12:30:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    >W dniu 13.10.2011 20:51, m4rkiz pisze:

    A w ogóle to sądzę, że Palikot spokojnie poprzez drogę prawną rozprawi się z
    zabobonem. najpierw Trybunał Konstytucyjny, a jak nie to Europejski. I
    pozdejmujecie krzyże z urzędów.

  • 229. Data: 2011-10-14 12:46:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2011 11:10, enemyunknown pisze:

    > Statystyki mówią, że wśród osób o skłonnościach homoseksualnych jest
    > kilkakrotnie więcej pedofili. Fajnie, nie?

    Źródło podasz?

  • 230. Data: 2011-10-14 12:49:31
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:

    > poniekad, hamowanie zdrowych popedow konczy sie w kk czesto w bardzo
    > niemily sposob, tyle ze nikt tam nie twierdzi ze to norma i powinni
    > zalegalizowac zwiazki ksiedza z ministrantem, prawda?

    Jeśli tylko ministrant jest w odpowiednim wieku to czemu nie ?

    pzdr.
    rafał