  • 251. Data: 2011-10-15 11:39:45
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Jam jest Latający Potwór Spaghetti. Nie będziesz miał innych potworów
    przede Mną. (Potem OK; tylko zabezpiecz się.) Jedynym Potworem, który
    zasługuje na pisanie jego imienia wielką literą jestem Ja! Inne potwory są
    fałszywymi potworami i na to nie zasługują."

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Latający_Potwór_Spaghet
    ti

    Gdzieś coś podobnego już słyuszałem :-)

  • 252. Data: 2011-10-15 11:51:10
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Gdyby ktoś chciał zmienić wiarę lub się przyłączyć do kościoła Pastafarian
    to zapraszam http://www.kosciol-spaghetti.pl/

  • 253. Data: 2011-10-15 12:06:30
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > To też religia. Co za różnica czy w dziewicę czy w potwora makaronu?

    to nie jest religia tylko drwiny z innych religii. Religią by to sie stało
    gdyby ktos naprawde w potwora uwierzył bo to wiara czynie religię.

    b.

  • 254. Data: 2011-10-15 13:16:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 14:06, Budyń pisze:

    > to nie jest religia tylko drwiny z innych religii. Religią by to sie stało
    > gdyby ktos naprawde w potwora uwierzył bo to wiara czynie religię.

    Uhm. A jak udowodnisz, że ktoś wierzy lub nie wierzy? I jak odróżnisz
    wiarę od konsekwentnych drwin lub pozy mającej na celu osiągnięcie
    jakichś korzyści? (w tym drugim przypadku Świętoszek mi się przypomina)

  • 255. Data: 2011-10-15 13:29:13
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Uhm. A jak udowodnisz, że ktoś wierzy lub nie wierzy? I jak odróżnisz
    > wiarę od konsekwentnych drwin lub pozy mającej na celu osiągnięcie
    > jakichś korzyści? (w tym drugim przypadku Świętoszek mi się przypomina)

    A ja się zapisałem, bo głęboko uwierzyłem i zostanę wielebnym :-) Mówiię
    poważnie :-) Jestem neofitą :-)
    I proszę nie pisać, że moja wiara to drwiny, bo w nią uwierzyłem :-)
    Trzeba wspomagać tę religię i zarejestrować ją na równi z innymi kościołami,
    na tych samych zasadach co KK. Jak nie nasze sądy to ETS czy coś podobnego
    zalegalizują tę religię.
    Jest to świetna religia dla dzieci, nie straszy śmiercią od kołyski i nie
    straszy widokiem zakrwawionego mężczyzny po wyroku śmierci.
    Ja nie wiem jak można zabraniać brutalnych treści dzieciom skoro pokazuje im
    sie takie rzeczy. Mnie moja babka straszyła śmiercią, kalectwem, utratą
    kończyn, mowy jak nie będe klęczał i recytował wierszy religijnych.

  • 256. Data: 2011-10-15 13:38:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 04:34, Tornad pisze:

    > Mlody ja pisalem o tym, ze czestotliwosc zrodla swiatla poruszajacego sie w
    > medium, jakim dla swiatla jest proznia, ta kosmiczna i bezkresna, zalezy od

    Dziadu, niepotrafiący nawet poprawnie cytować czy polskich znaków
    kodować - próżna nie jest żadnym medium. Poza tym jako taka nie istnieje.

    > predkosci tego zrodla w stosunku do tego medium. Takie zrodlo generujace swoja
    > podstawowa czestotliwosc np w kolorze zoltym, bedzie swiecic przed soba w

    Obserwowane przesunięcie dopplerowskie zależy od wzajemnej prędkości
    obserwatora i źródła, a nie od prędkości źródła od jakiegoś twojego
    jedynie słusznego układu odniesienia.

    > kolorze niebieskawym a pozostawiac za soba fale o kolorze czerwonawym.
    > Ja o fotonach nic nie pisalem; bo jak do tej pory nikt go nie widzial i nie
    > wie ja wyglada. Wiec nie zmieniaj tematu.

    A elektron widziałeś, głąbie? Czy może to kolejny element spisku?

    [ciach]

    > Juz napisales, ze nie rozumiem, teraz zaczynasz mnie pieszczotliwie
    > osmieszac. Potem zaczna sie wyzwiska wreszcie wsadzisz mnie do KF. Juz to tez
    > przerabialem. Beton.

    Nie musisz się podpisywać w środku wypowiedzi, drogi Betonie.

    > Poskarz sie swemu guru ze nie potrafisz odpowiedziec na moje pytanie,
    > powtarzam: jak to jest, ze kazdy obserwator zgodnie z postulatem Einsteina
    > musi odebrac, zmierzyc predkosc swiatla jako rowna c, a efekt Dopplera dziala.

    Nie zawsze równą c (to jest prędkość obserwowana dla światła w próżni).

    > A Ty jak kretyn, ktory bezkrytycznie wierzy we wszystko co jest wydrukowane.

    Ja? Bezkrytycznie? A gdzie tak napisałem, hmm?

    BTW - jak tam twoja konstrukcja elektromagnetycznych osłon
    antyhuraganowych? Dużo już sprzedałeś? Czy może globalna klika
    einsteinowców twoje wysiłki sabotuje?

    > No wiec wytlumacz mi co oznaczja te c+-v we wzorach Dopplera newet tego
    > relatywistycznie zmodyfikowanego.

    Tak dla ścisłości: "c" we wzorach może oznaczać prędkość fali w ośrodku,
    a niekoniecznie prędkość światła.

    > Zle trafiles, sam jestem, scislej bylem konstruktorem i kilkadziesiat budowli

    Właśnie dobrze. Powinieneś dzięki temu łatwiej zrozumieć absurdalność
    twierdzeń kogoś, kto całe życie jako jedyny budulec miał do dyspozycji
    tylko piasek.

    > glownie ziemnych, ktore albo sam, albo w zespole zaprojektowalem, jak dotad
    > stoi i nie ma zamiaru sie walic. I zdradze ci tajemnice, mialem daleko w d
    > teorie wzglednosci, opieralem sie na klasyce i tzw. tradycji nudowlanej. A

    Nudownalej? To jakaś pochodna klusek czy po prostu nudne budowle?

    > piasek jest jednym z najlepszych materialow konstrukcujnych; slyszales moze o
    > betonie?

    Twoim drugim imieniu? Jasne.

    [ciach]

    > Nie, mnie zadne sprzecznosci nie wychodza. Sprzecznosci, absurdy, zwane
    > pieszczotliwiue paradoksami wychodza wlasnie w teorii wzglednosci. Te
    > blizniaki dla przykladu. Ale o paradoksie trojaczkow jakos cicho. Okazuje sie,

    Paradoksami nazywa się to bardziej dla prostaczków, którzy nie są w
    stanie wyjść poza tzw. "zdrowy rozsądek" wykształcony w świecie
    praktycznie zerowych prędkości.

  • 257. Data: 2011-10-15 13:44:03
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Uhm. A jak udowodnisz, że ktoś wierzy lub nie wierzy? I jak odróżnisz
    > wiarę od konsekwentnych drwin lub pozy mającej na celu osiągnięcie
    > jakichś korzyści? (w tym drugim przypadku Świętoszek mi się przypomina)

    Nawróćmy Budynia na Pastafarianizm. Niech odrzuci fałszywych bogów, święte
    trójce uzurpujące sobie prawo bycia bogami i boginiami.
    Bóg jest jeden ale bez tych wszystkich krwawych zemst i odkupień grzechów.
    Wspaniała religia dla dzieci.
    1. Jego Świętobliwość Latający Potwór Spaghetti jest Wieczny, bez początku i
    bez końca i z strasznie poplątanym wnętrzem.

    2. On powołał Wszystko To Co Jest do życia wtedy kiedy uznał, że tak ma być
    i w kolejności, którą wybrał Sam.

    3. Żartobliwie niweczy wszystkie ludzkie próby odkrycia kiedy i jak do tego
    doszło.

    http://www.kosciol-spaghetti.pl/lunzy-kanon.html

  • 258. Data: 2011-10-15 13:56:07
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Uhm. A jak udowodnisz, że ktoś wierzy lub nie wierzy? I jak odróżnisz
    > wiarę od konsekwentnych drwin lub pozy mającej na celu osiągnięcie
    > jakichś korzyści? (w tym drugim przypadku Świętoszek mi się przypomina)

    To trzeba koniecznie przeczytać
    http://www.kosciol-spaghetti.pl/przylacz-sie.html

    Jeżeli zmuszają Cię siłą lub groźbą do wykonywania określonych czynności lub
    chcą siłą określonych zachowań religijnych to wstąp dobrowolnie do nas.

    Wielebny KIKI

  • 259. Data: 2011-10-15 14:23:21
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali ?e chc? podatku katastralnego.
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > podobno bramka onetu miesz, jej uzywasz?

    Tak. Onetu, ale widzę, że jak przestawiłem sobie kodowanie wyświetlanych
    wiadomości na iso-8859-2, to jest ok.
    Wcześniej miałem na utf--8, stąd pewnie te znaczki - tylko wcześniej
    było ok...

    :-)
    pozdr
    Robert G.

  • 260. Data: 2011-10-15 14:24:45
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-15 15:38, Andrzej Lawa pisze:

    Drogi trollu, czy mógłbyś przyhamować nieco z chamstwem?

    jeszcze pozdrawiam

    Marek