  • 291. Data: 2011-10-17 23:10:51
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:c1.01.3SMsvh$0cY@mike.oldfield.org.pl...

    > Znam podobna historie z Polski, tylko para hetero (mąż i zona). Znaczy
    > heterykom zabrać dzieci, tak?

    Zakazać, zabronić, a pozwolenie na dziecko na kartki :-)
    Jak ojciez zgwałci dziecko to zabronić ojców :-)

  • 292. Data: 2011-10-18 06:09:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2011 16:28, Marek K pisze:

    > slyszales moze o betonie?

    > Marek

    A widziałeś, Mareczku, jak się do mnie Tornad zwracał, hmm?

    Czy może to twój kumpel i "co złego to nie on"?

  • 293. Data: 2011-10-18 06:10:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2011 18:06, William Bonawentura pisze:

> [...]
    > lesbijkom chłopczyka bo okazało się, że w domu przebierały go za
    > dziewczynkę. Jak sądzisz, jak będą zabawiać się twoim synem dwaj

    A para heteryków adoptowała dziewczynkę kilkuletnią i ją sobie gwałcili.

    Zdelegalizować związki hetero! ;->

  • 294. Data: 2011-10-18 08:55:16
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-18 08:09, Andrzej Lawa pisze:

    > A widziałeś, Mareczku, jak się do mnie Tornad zwracał, hmm?
    >
    > Czy może to twój kumpel i "co złego to nie on"?

    Czcigodny Trollu (a może Trollusiu?) dla kulturalnego człowieka to nie
    jest powód do chamstwa (żaden nie jest).

    Marek

  • 295. Data: 2011-10-18 09:40:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 10:55, Marek K pisze:

    > Czcigodny Trollu (a może Trollusiu?) dla kulturalnego człowieka to nie
    > jest powód do chamstwa (żaden nie jest).

    Zatem albo skrytykuj i powyzywaj od trolli Tornada, albo się przyznaj,
    że jesteś jego klonem lub etatowym wazeliniarzem.

  • 296. Data: 2011-10-18 09:47:54
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-18 11:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Zatem albo skrytykuj i powyzywaj od trolli Tornada, albo się przyznaj,
    > że jesteś jego klonem lub etatowym wazeliniarzem.

    "A u was biją murzynów"

    Marek

  • 297. Data: 2011-10-18 09:57:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 11:47, Marek K pisze:

    > "A u was biją murzynów"

    "Kali ukraść krowy - dobry uczynek!"

  • 298. Data: 2011-10-18 10:27:31
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-18 11:57, Andrzej Lawa pisze:

    > "Kali ukraść krowy - dobry uczynek!"

    "Kalemu wypomnieć chamstwo - zły uczynek"

  • 299. Data: 2011-10-18 10:46:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 12:27, Marek K pisze:

    > "Kalemu wypomnieć chamstwo - zły uczynek"

    No najwyraźniej - a ty nie chcesz czynić złych uczynków i Tornado-Kalemu
    nie chcesz nic wypominać. To twój specjalny przyjaciel?

  • 300. Data: 2011-10-18 10:48:54
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-18 12:46, Andrzej Lawa pisze:

    > No najwyraźniej - a ty nie chcesz czynić złych uczynków i Tornado-Kalemu
    > nie chcesz nic wypominać. To twój specjalny przyjaciel?

    "A u was nadal biją murzynów"