  • 301. Data: 2011-10-18 11:19:09
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 12:48, Marek K pisze:

    > "A u was nadal biją murzynów"

    Nie. U was. Ale dla was to dobry uczynek, bo to wy bijecie.

    A teraz idź sobie poszukaj osobnego pokoju ze swoim tornadusiem i
    "spieprzaj dziadu".

    *plonk*

  • 302. Data: 2011-10-18 11:30:31
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-18 13:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. U was. Ale dla was to dobry uczynek, bo to wy bijecie.
    >
    > A teraz idź sobie poszukaj osobnego pokoju ze swoim tornadusiem i
    > "spieprzaj dziadu".
    >
    > *plonk*

    Teraz to już chamstwo wręcz epickie prezentujesz, wielebny trollu.

    Marek

  • 303. Data: 2011-10-23 19:22:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tornad wrote:
    > Tornad

    bosz... marnujesz się...

    albo sie nadajesz na uniwersytet albo do czubków.

  • 304. Data: 2011-10-23 19:38:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tornad wrote:

> [...]
    > A wahadlo Foukoulta to co wykazuje? Przypomne ono waha sie nie w
    > stosunku do Ziemi lecz preferuje wlasnie ten Uniwersalny Uklad
    > Odniesienia, w ktorym i wzgledem ktorego odbywa sie wszelki ruch.
    > Nawet w kosciolach go instalowali i ludziska sie dziwili, ze Ziemia
    > sie kreci.
    > To obala drugi postulat TW o rownosci wszystkich ukladow odniesienia.
    > Jeden ze swiatlejszych piszarzy na Onecie, na grupie fizyka pisze
    > prosto; jak ja ide od wychodka za potrzeba to niestety musze isc bo
    > wychodek nigdy do mnie nie przyjsc nie chce. A wg Teorii Einsteina

    jezu chłopie ty nie możesz być konstruktorem bo nie skończyłeś nawet szkoły
    średniej, chyab że oszukiwałeś na egzaminach i udawałeś że wierzysz w
    normalną fizykę.

    poczytaj troszkę o układach odniesienia...

    > To zalozenie o dualnosci swiatla jest moim zdaniem tez bledne. Wynika
    > ono z nieznajomosci wszystkich praw, w tym podstawowych. Jest to
    > zatem swego rodzaju proteza ktora tlumaczy sie kilka zjawisk na
    > poziomie mechaniki kwantowej.

    szkoda że eksperymenty dowodzą dualności światła...

    jest wiele eksperymentów dowodzących dualizmu korpuskularno-falowego

> [...]
    > niego z predkoscia co najmniej obwodowa obrotu Ziemi. Zatem poruszam
    > sie w jego kierunku z predkoscia v zatem prekosc swiatla mirzona w
    > stosunku do mnie jest rowna c+v. I dzieki temu promienie, ktore
    > obserwuje sa ciut bardziej niebieskie. Batomiast wieczorem przed
    > zachodem slonca oddalam sie od zrodla zatem odbieram te predkosc jako
    > c-v i dlatego widze je nieco bardziej czerwonawe.
    > Efekt jest niewielki ale jest a to przeczy postulatowi Teorii jakoby
    > kazdy obserwator 'musial' zmierzyc te predkosc jako slala, rowna c.

    Wyjaśnij nam jeszcze czemu słońce i księżyc nad horyzontem są większe a w
    zenicie mniejsze.

  • 305. Data: 2011-10-23 19:57:40
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    > Wyjaśnij nam jeszcze czemu słońce i księżyc nad horyzontem są większe a w

    > zenicie mniejsze.

    Chetnie bym Ci wyjasnil ale skoro tego, co napisalem nie rozumiesz to szkoda
    mojego czasu gdyz do tego trzeba uruchomic wyzsze czynnosci mozgowe, ktore
    wydaja mi sie u Ciebie jakby lekko przyblokowane:)

    Tornad

  • 306. Data: 2011-10-23 20:49:22
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-23 21:57, Tornad pisze:
    > Chetnie bym Ci wyjasnil ale skoro tego, co napisalem nie rozumiesz to szkoda
    > mojego czasu gdyz do tego trzeba uruchomic wyzsze czynnosci mozgowe, ktore
    > wydaja mi sie u Ciebie jakby lekko przyblokowane:)

    Dałbyś spokój z tymi wycieczkami personalnymi. Potem taki wielebny troll
    A. Ława szuka w tym usprawiedliwień dla swojego chamstwa.

    Marek

  • 307. Data: 2011-10-23 22:31:02
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    szkoda

    > Dałbyś spokój z tymi wycieczkami personalnymi. Potem taki wielebny troll

    > A. Ława szuka w tym usprawiedliwień dla swojego chamstwa.

    OK. Nie karmic truuli ani innych roz...laczy grup.
    Pzdr
    Tornad

  • 308. Data: 2011-10-23 22:46:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2011 21:38, Marek Dyjor pisze:

    > Wyjaśnij nam jeszcze czemu słońce i księżyc nad horyzontem są większe a
    > w zenicie mniejsze.

    Pewnie też spisek ;->

  • 309. Data: 2011-10-23 22:53:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > jezu chłopie ty nie możesz być konstruktorem bo nie skończyłeś nawet
    > szkoły średniej, chyab że oszukiwałeś na egzaminach i udawałeś że
    > wierzysz w normalną fizykę.
    >
    > poczytaj troszkę o układach odniesienia...

    Daj spokój, on ci nie uwierzy, bo dla niego fizyka musi być zgodna z
    jego intuicją i tzw. "chłopskim rozumem".

    Generalnie powtarza argumenty z czasów Łysenki...

  • 310. Data: 2011-10-24 20:02:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tornad wrote:

    > Chetnie bym Ci wyjasnil ale skoro tego, co napisalem nie rozumiesz to
    > szkoda mojego czasu gdyz do tego trzeba uruchomic wyzsze czynnosci
    > mozgowe, ktore wydaja mi sie u Ciebie jakby lekko przyblokowane:)

    :)...