  • 61. Data: 2011-10-11 18:11:27
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Skimir <p...@M...onet.pl> napisał(a):

    > No popisałeś się niesamowicie.
    > Myślówę masz jak brzytew chłopie.
    >
    > Tak przy okazji. Żonę masz własną czy korzystasz z cudzych?

    Twoja do mnie ostatnio dzwoniła po prośbie. Mówiła żeś niby młodszy a już
    meteorolog. Z przodu opad z tyłu wiatry.

  • 62. Data: 2011-10-11 18:13:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-11 16:12, kiki pisze:
    > Ja chcę świeckiego państwa, bez religijnych zabobonów. Na kogo ty
    > głosowałeś?

    Kiki. Co Ci da świeckie państwo skoro jesteśmy na skraju finansowej
    przepaści?
    Nie sądzisz (że tak sparafrazuje), że nie czas żałować róż, kiedy płoną
    lasy?

    Trochę to groteskowe.

    > Co ci przeszkadzają , jak to określasz, pedały?

    Mnie osobiście nie przeszkadzają pedały tylko fakt, że obnoszą się ze
    swoją seksualnością publicznie.

    www.elipsa.info

  • 63. Data: 2011-10-11 18:19:07
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Przecież to tylko wprowadzanie członka w odbyt odpowiednikowi tej samej
    > płci.

    kiki, kurwa, nie przy jedzeniu..... moze tobie to sie nawet podoba ale u
    normalnych ludzi wzbudza odruch wymiotny

    b.

  • 64. Data: 2011-10-11 18:25:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e94873a$1@news.home.net.pl...

    > Mnie osobiście nie przeszkadzają pedały tylko fakt, że obnoszą się ze
    > swoją seksualnością publicznie.

    Muszą żeby dano im prawa jak innym. Zobacz co było jeszcze do niedawna z
    kobietami. Do dzisiaj w wielu krajach kobieta to nie człowiek.
    Po prostu niech sejm im da takie same prawa jak parom hetero.

  • 65. Data: 2011-10-11 18:28:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >

    > kiki, kurwa, nie przy jedzeniu..... moze tobie to sie nawet podoba ale u
    > normalnych ludzi wzbudza odruch wymiotny

    Ale już anal czy gardziołko z kobietą to dobrze tak? A ja sie pytam co za
    różnica? Jeden kocha kobietę inny faceta, a jeszcze inny woli transki, a
    jeszcze inna osoba źle się czuje w swojej płci. Tacy sie urodzili i nie jest
    to powód do prześladowań.

  • 66. Data: 2011-10-11 18:29:21
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 20:11, kogutek pisze:

    > Twoja do mnie ostatnio dzwoniła po prośbie. Mówiła żeś niby młodszy a już
    > meteorolog. Z przodu opad z tyłu wiatry.

    Oj kogutek z Ciebie normalnie.
    To nie była moja, to chyba jakaś z jednej ze spółdzielni "SPÓŁDZIELNI" z
    których tak chętnie korzystasz bo niby lepsze od własności.

    --
    M.

  • 67. Data: 2011-10-11 18:43:30
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Oct 11, 7:47 pm, quent <x...@x...com> wrote:

    > To nie mnie poprawiasz. Pisałem za Centrum Adama Smith-a.

    OK. Nie podales metodologii wiec sie odezwalem.

  • 68. Data: 2011-10-11 18:57:35
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 20:25, kiki pisze:

    > Muszą żeby dano im prawa jak innym. Zobacz co było jeszcze do niedawna z

    Cos w tym jest...

    > kobietami. Do dzisiaj w wielu krajach kobieta to nie człowiek.

    A niby jest inaczej? Zawolaj na ulicy "czlowieku!!!" i zobacz ile kobiet
    sie odwroci... :-)

    > Po prostu niech sejm im da takie same prawa jak parom hetero.

    Majatkowe - OK,
    A co z prawem do adopcji?

    Pozdro

    Maseł

  • 69. Data: 2011-10-11 19:21:48
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Ale już anal czy gardziołko z kobietą to dobrze tak? A ja sie pytam co za
    > różnica?

    A jesli pani kocha psa, a psu jest dobrze to oznacza ze mogą czy nie? A
    jesli odpowiesz ze nie to własnie jest powód dla którego pan z panem też
    nie.

    A o przesladowaniach homosiow nie pitol -im sie myli brak promocji z
    przesladowaniem.

    b.

  • 70. Data: 2011-10-11 19:36:58
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Ja chcę świeckiego państwa, bez religijnych zabobonów. Na kogo ty
    > głosowałeś?
    > Co ci przeszkadzają , jak to określasz, pedały?

    Żebym do pedałów czuł jakąś sympatię, to nie powiem, ale kleru za każdym
    rogiem i... może nawet w lodówce, to mam już dosyć...

    Toteż napisałem, że Palikot zaproponował to, czego dotychczas będące w
    sejmie ugrupowania nie zaproponowały.

    Wszystkie dotychczasowe ugrupowania nie zaakcentowały antyklerykalizmu,
    a Palikot tak.
    Jak widać, istnieje znacząca część społeczeństwa nastawiona
    antyklerykalnie... i moim zdaniem ludzi tych jest znacznie więcej, niż
    wskazuje na to wynik Palikota.

    Pedały przewiozły się przy okazji... :-)

    pozdr
    Robert G.