  • 81. Data: 2011-10-11 22:05:28
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    > A w sumie, czemu nie? Sadzisz, że dziecko w domu dziecka ma lepiej niż u
    > pary homo?

    Zadalem pytanie. W zaden sposob nie wyrazilo ono mojej opini w tym
    temacie. Przyznam, ze przez takie podchwytliwe pytania, jak Twoje -
    ciagle jestem daleki od zajecia jednoznaczego stanowiska w tym temacie...

    Pozdro

    Maseł

  • 82. Data: 2011-10-11 22:33:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...

    > Zadalem pytanie. W zaden sposob nie wyrazilo ono mojej opini w tym
    > temacie. Przyznam, ze przez takie podchwytliwe pytania, jak Twoje -
    > ciagle jestem daleki od zajecia jednoznaczego stanowiska w tym temacie...

    OK ale podejdź z innej strony.

    To nie są twoje dzieci ani nie ty jesteś w parze z innym gejem, więc tak
    naprawdę nie powinieneś się wtrącać w sprawy cudze obyczajowe. O ile dziecko
    nie bedzie krzywdzone to nie powinieneś komuś zakazywać czegoś na co ma
    ochotę.
    Tak samo z innymi aspektami życia jak aborcja czy refundowanie invitro. Ty
    jak nie chcesz to nie będziesz namawiał kochanki do aborcji, to twój wybór
    ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie możesz zabraniać innym. Oni i tak
    wyjadą za granicę w tym cely albo załatwią to tutaj narażając się na
    odpowiedzialność karną. Chcesz żeby wszyscy uciekli z ciemnogrodu?
    Nie powinieneś przymuszać niewierzących do oglądania symboli religijnych lub
    wręcz figurki zakrwawionego mężczyzny po wykonaniu kary śmierci na tym
    symbolu religijnym.

  • 83. Data: 2011-10-12 04:43:37
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > Nie tyle antyklerykalnie co nie wierzy w bajki.

    Wiesz kiki... na takiej retoryce daleko nie zajedziesz i nikt tego nie
    zrobi.
    Można być ateistą, albo wierzącym w cokolwiek. Jednak nazywanie
    publicznie czyichś wierzeń bajkami już jest niestosowne i nie wiem, czy
    pod jakiś paragraf nie podpada, dlatego myślę, że nie ma co nazywać
    samej religii bajkami. Niech sobie tam będzie czym chce - dla jednych
    świętość, dla innych bajki - ale niech nie będzie nachalnie promowana za
    każdym rogiem i za każdym drzewem... Niech nie bedzie tego w szkołach i
    przedszkolach - o ile mają status świeckich placówek - niech przestrzeń
    publiczna będzie wolna od wszechobecnej teraz religii.
    Nie mam nic przeciwko religii, ale niech ona sobie istnieje obok takich
    jak ja, Ty, czy inni.
    Dla jasności - nie jestem ateistą, ani pedałem :-), a oddałem swój głos
    na Palikota tylko z powyższego względu. Jestem przekonany, że dużo ludzi
    prezentuje taką samą postawę, a głos oddałoby zdecydowanie więcej, tylko
    mentalnie jeszcze do tego nie dorośli.
    Jednak to nastąpi.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 84. Data: 2011-10-12 06:10:37
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie możesz zabraniać innym. Oni i tak

    To tak samo jak z zabijaniem niegrzecznych dzieci w przedszkolu. Ty jak nie
    chcesz to nie będziesz ich mordował, ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie
    możesz zabronić innym ?

  • 85. Data: 2011-10-12 06:14:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-11 23:26, kiki pisze:
    > Małżeństwa i dziedziczenie na początek.

    Małżeństwa?
    Jestem konserwatystą - dla mnie to jest absurd.
    W Szkocji posunęło się toto tak daleko, że w szpitalach np. personel nie
    może zapytać się kobiety czy jest mamą bo to dyskryminuje pary homo!
    Musi zapytać "czy jest opiekunem".
    Jestem za modelem tradycyjnej rodziny i wierzę, że w Polsce nigdy Twój
    pomysł nie wejdzie w życie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 86. Data: 2011-10-12 06:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 15:51, Robert G pisze:

    > Ale jednak pewien elektorat czegoś takiego potrzebuje... i to po bardzo
    > niewielkich kosztach za głos - pono 70 gr. Wielki przegrany zapłacił za
    > głos prawie 17 zł.

    RP zdobył głosy IMHO z kilku powodów:

    1. program
    2. coś nowego i dość nietypowego (jak dawniej Polska Partia Przyjaciół Piwa)
    3. głosowanie "przeciw PiS, ale też nie na PO"

  • 87. Data: 2011-10-12 06:26:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2011 20:13, quent pisze:

    > Kiki. Co Ci da świeckie państwo skoro jesteśmy na skraju finansowej
    > przepaści?

    Jeśli szukasz oszczędności to np. sporo można zaoszczędzić na
    dofinansowywaniu KK przez państwo i zlikwidowaniu finansowanej przez
    państwo indoktrynacji religijnej w szkołach. Co to za rozdział państwa
    od kościoła jak za państwowe podatki katolicka religia jest w szkołach
    nauczana? A dlaczego np. nie wicca albo voodoo?

    [ciach]

    > Mnie osobiście nie przeszkadzają pedały tylko fakt, że obnoszą się ze
    > swoją seksualnością publicznie.

    No to bądź konsekwentny skoro publiczne okazywane seksualności ciebie
    mierzi i goń heteroseksualne pary publicznie się obejmujące, całujące
    czy trzymające za ręce.

  • 88. Data: 2011-10-12 06:32:55
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > 1. program
    > 2. coś nowego i dość nietypowego (jak dawniej Polska Partia Przyjaciół Piwa)
    > 3. głosowanie "przeciw PiS, ale też nie na PO"

    Dokładnie...
    I wielu obywatelom już rzygać się chce, jak widzą w telewizorze ciągle
    te same gęby...
    :-)
    pozdr
    Robert G.

  • 89. Data: 2011-10-12 06:36:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "hk" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ion-forums@yqgn17...
    >Mieszkanie spółdzielcze wykupuje się bardzo tanio a sprzedaje się z
    >ogromnym zyskiem.
    >Budownictwo spółdzielcze było w kilkudziesięciu procentach finansowane
    >przez państwo i do tej pory nikt tego nie rozliczył.

    Nie prawda.

    Moi rodzice mieszkali w spółdzielczym. W latach 60-70 mieli jakiś wkład
    własny i dostali mieszkanie. Przez cały okres zamieszkiwania w czynszu był
    składnik spłaty mieszkania i to nie mały. Po około 30 latach mieszkanie się
    teoretycznie spłaciło ale rodzice nadal mieszkali jak w spółdzielczym. Po
    około 5 kolejnych latach dopiero dano możliwość wykupienia mieszkania na
    własność. Zaproponowano jego wykup za kwotę odpowiadającą dzisiejszym około
    10tys zł. Jeżeli się spłaciło w ciagu 30 lat, jeżeli w czynszu był składnik
    remontowy, to dlaczego zarządano 10tyszł? Spłacili, więc powinni dostać za
    darmo.

    Marek

  • 90. Data: 2011-10-12 06:40:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Twoja do mnie ostatnio dzwoniła po prośbie. Mówiła żeś niby młodszy a już
    > meteorolog. Z przodu opad z tyłu wiatry.

    Ej kogutek opowiadasz stare kawały sprzed 8 lat. Ale jak o zawodach
    zacząłeś, ty to zapewne wirtuozem jesteś. Długo stroisz, krótko grasz.

    Marek