  • 71. Data: 2015-02-20 19:58:51
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 19:34, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Nawet od osoby z którą właśnie wymieniłeś parę słów: XL oświadczała że
    > nie oglądała i podpisała.

    > Chyba wiedzą ile biletów na film sprzedano?
    > Pirackich kopii pewnie nie liczyli... więc obejrzało pewnie więcej
    > liczba tych, co bilety kupili.

    Dodaj sobie jeszcze tych, co Galę (czy inną Panią Domu) w ubiegłym roku
    sobie kupili za jedyne 9,99, bo dvd dodali. O ile kupili nie dlatego, by
    mieć świecący "wafel" pod piwny kufel.

  • 72. Data: 2015-02-20 20:00:39
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 19:25:24 +0100, MarkWoydak napisał(a):

    > W tyłek wsadż te swoje "odezwy do narodu". Kolejny krętacz.

    To nie jest "moja" odezwa. I jak widać na pewno nie do ciebie skierowana,
    to czego szczekasz.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 73. Data: 2015-02-20 20:00:42
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 19:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Niom, patrzę - 2014. Wtedy grali. Ale niezbyt intensywnie, żtp. To gdzieś
    > JESZCZE grają? Nie? - no widzisz, widać im analitycy wytłumaczyli, żeby nie
    > ma co w POLSCE liczyć na sensowną (finansowo) oglądalność, bo Polacy nie
    > gęsi i swój... rozum mają 3-)

    Czasem rozbrajasz swą dziecięcą wiarą w masowe Polaków oglądanie filmów
    w kinie.

  • 74. Data: 2015-02-20 20:02:17
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 18:59, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
    > Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > Hmm, przeciez mozna było na canal+ obejrzeć.
    > Tego nie uwzględnili...?

    Ikselki zapytaj, ona jest ekspertem od wszelakich porównań.

  • 75. Data: 2015-02-20 20:02:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:34:09 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Chyba wiedzą ile biletów na film sprzedano?
    > Pirackich kopii pewnie nie liczyli... więc obejrzało pewnie więcej liczba

    A gdzie "oświadczałam, ze nie oglądałam"?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 76. Data: 2015-02-20 20:03:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 19:46:15 +0100, u2 napisał(a):

    > XL boj sie, ubek pajdak nie chce ustapic tobie miejsca przy korycie:)

    Tylko że ja tam się nie pcham - ale jego odciągnę tak czy siak :-)
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 77. Data: 2015-02-20 20:04:48
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 20:00:42 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 19:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Czasem rozbrajasz swą dziecięcą wiarą w masowe Polaków oglądanie filmów
    > w kinie.

    U nas kina pełne.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 78. Data: 2015-02-20 20:09:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > A gdzie "oświadczałam, ze nie oglądałam"?

    W usenecie.

    p.s. Tnij proszę niepotrzebne fragmenty cytatów, zgodnie z tradycją...

  • 79. Data: 2015-02-20 20:10:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

    > Dodaj sobie jeszcze tych, co Galę (czy inną Panią Domu) w ubiegłym roku
    > sobie kupili za jedyne 9,99, bo dvd dodali. O ile kupili nie dlatego, by
    > mieć świecący "wafel" pod piwny kufel.

    Nie wiedziałem o takich dystrybucjach.
    Widać liczba widzów jest dużo, dużo większa.

  • 80. Data: 2015-02-20 20:11:15
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-19 23:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > O, to jest trafna uwaga. I być może świetna sposobność ku temu,
    > by wszcząć dyskusję na znany temat: "a w domu wszyscy zdrowi?".

    Na medycynie cisza, więc może uznajmy, że tak...