  • 31. Data: 2015-02-23 13:42:26
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 02:44:48 +0100, BQB napisał(a):

    > Nieszczelność nie spowoduje wybuchu, wybuch nastąpi, gdy zbierze się
    > odpowiednia mieszanka gazu z powietrzem,

    Co Ty mi tłumaczysz, to podstawowe rzeczy, sama pisałam tutaj niedawno o
    proporcjach w mieszaninie wybuchowej. W "głupi to ma szczęście" chodzi mi o
    to, że ów "pan gazownik" zapalając zapałkę NIE WIEDZIAŁ, jakie jest
    stężenie gazu w pomieszczeniu. Dlatego powtarzam, że głupi ma szczęście i
    niech się wszyscy cieszą, że żyją.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 32. Data: 2015-02-23 21:20:29
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    XL wrote:

> [...]
    > WIEDZIAŁ, jakie jest stężenie gazu w pomieszczeniu. Dlatego
    > powtarzam, że głupi ma szczęście i niech się wszyscy cieszą, że

    no nie do końca nie wiedział przecież bo sprawdzał w ten sposób
    świerzo podłączaną butlę
    z innej beczki, tak samo któryś fachowiec sprawdzał naprawianą
    kuchenkę gazową dla mojego znajomego, tutaj faktycznie skończyło się
    remontem kapitalnym kuchni a "fachowiec" wymagał dłuższej
    rechabilitacji

  • 33. Data: 2015-02-23 21:35:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    Gdyby była nieszczelna to najwyże zapałka by mocniej zapłoneła.

  • 34. Data: 2015-02-23 22:15:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 21:20:29 +0100, Jeffrey napisał(a):

    > no nie do końca nie wiedział przecież bo sprawdzał w ten sposób
    > świerzo podłączaną butlę

    Ale przecież do powstania _widocznego_ płomienia gazu to jednak musi byc
    już spory wyciek. Płomień z bardzo małej nieszczelności byłby praktyczne
    niewidoczny. Czyli mógł sprawdzić tylko to, czy nie ma sporej
    nieszczelności - ale już takiej minimalnej nie sprawdził, a jak przeoczył,
    no to po czasie (jesli szczelne pomieszczenie vide np zima)... bum.

> [...]
    > kuchenkę gazową dla mojego znajomego, tutaj faktycznie skończyło się
    > remontem kapitalnym kuchni a "fachowiec" wymagał dłuższej

    No i własnie. Ten głupi akurat nie miał szczęścia.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 35. Data: 2015-02-23 23:02:31
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:15:57 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
    > pewni siebie.
    > Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

    On ma szczęście ze cie nie zna. Za to my mamy pecha ze cie matka nie wyskrobała.

  • 36. Data: 2015-02-23 23:22:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > On ma szczęście ze cie nie zna.
    > Za to my mamy pecha ze cie matka nie wyskrobała.

    Przeginasz z chamstwem.
    Rozumiem że możesz kogoś nielubić ale pohamuj się
    proszę od tego typu odzywek bo robisz z grupy rynsztok!

  • 37. Data: 2015-02-24 01:02:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 23:22:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Przeginasz z chamstwem.
    > Rozumiem że możesz kogoś nielubić ale pohamuj się
    > proszę od tego typu odzywek bo robisz z grupy rynsztok!

    Nie ma przymusu czytania.

  • 38. Data: 2015-02-24 01:14:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > Nie ma przymusu czytania.

    Oczywiście że nie ma... Ale to miejsce publiczne, ludzie przeważnie
    cywilizowani - milej byłoby gdybyś chamstwa takiego unikał.
    To nie budka z piwem w Żulowie!

  • 39. Data: 2015-02-24 15:53:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 01:14:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Oczywiście że nie ma... Ale to miejsce publiczne, ludzie przeważnie
    > cywilizowani - milej byłoby gdybyś chamstwa takiego unikał.

    Ludzie może cywilizowani. Poza tym zależy co rozumiesz przez cywilizowany człowiek.
    Jak uważasz że były wredny nauczyciel może być cywilizowany to się mylisz. Po
    zachowaniu tego babska twierdzę że daleko jej do cywilizacji na najniższym możliwym
    poziomie. Ona jest żywym dowodem na to jak władza demoralizuje. Nie tylko ja mam o
    niej złe zdanie. Zauważyłem sporo takich co jej nie lubią. Przeniosła tutaj swoje
    szkolne nawyki. Że ma mieć rację nawet jak jej nie ma. Tylko babsko nie zauważa że
    tutaj nikomu uwagi do dzienniczka nie wpisze. Kilka lat jej nie zauważałem. Ale ona
    sama idzie na zwarcie, bo mogła by mnie też nie zauważać. Ja nie agresor i pierwszy
    na noże nie idę, przynajmniej się staram żeby tak było. Muszę mieć powód.

  • 40. Data: 2015-02-24 17:42:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Muszę mieć powód.

    Ależ ja Cię rozumiem - i to dokładnie... Myślę że nie jesteś osamotniony w
    tym odbiorze XL. Wkurza jej zachowanie nie tylko Ciebie. Święty by nie
    wytrzymał. I nawet filtrować się jej nie da bo narzuca się swoimi durnymi
    "radami" w praktycznie każdym wątku prowokując setki dygresji nie na temat
    grupy... Zgadzam się z Twoją oceną negatywną w 100%.
    Tak czy inaczej komentarz o wyskrobaniu przez mamę jest skrajnie chamski i
    unikaj tego na przyszłośc, proszę. Choćby ze względu na młodszych, bardziej
    delikatnych czytelników którzy czytają z nami tą grupę.
    Pomimo osaczenia przez idiotów powinniśmy sami zachować się na poziomie i
    dac im dobry przykład zachowania.