  • 41. Data: 2015-02-24 18:13:11
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 17:41:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > tym odbiorze XL. Wkurza jej zachowanie nie tylko Ciebie. Święty by nie
    > wytrzymał. I nawet filtrować się jej nie da bo narzuca się swoimi durnymi
    > "radami" w praktycznie każdym wątku prowokując setki dygresji nie na temat
    > grupy... Zgadzam się z Twoją oceną negatywną w 100%.
    > Tak czy inaczej komentarz o wyskrobaniu przez mamę jest skrajnie chamski i
    > unikaj tego na przyszłośc, proszę. Choćby ze względu na młodszych, bardziej
    > delikatnych czytelników którzy czytają z nami tą grupę.
    > Pomimo osaczenia przez idiotów powinniśmy sami zachować się na poziomie i

    Sram na głupich i nic nie będę zmieniał. Załóż grupę moderowaną jak Ci ta nie pasuje.

  • 42. Data: 2015-02-24 18:24:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 14:59:27 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:
> [...]
    zachowania ostrożności na minimalnym poziomie.

    > Ja tam byłbym raczej za ostrożnością na maksymalnym poziomie.
    > Szczelność to sprawdza się najprostszym sposobem,czyli zapalniczką,
    > niejeden wypala gaz z przewodu do końca, żeby nie śmierdziało. Ciekawi
    > mnie ile osób wymienia uszczelkę przed podłączeniem butli, chyba nie
    > wiele, w co drugim punkcie wymiany w ogóle nie mają uszczelek, bo nikt o
    > nie nie pyta. Intryguje mnie też bardzo fakt, dlaczego przy napełnianiu
    > butli nie wymieniają uszczelki na nową. Zawór ładnie zafoliowany, a
    > uszczelka w strzępach.

    W Polsce użytkowanych jest nieustajaco kilka milionów butli. Każda jest zmieniana z
    10 razy do roku. A w telewizji są trzy informacje rocznie że wybuchł gaz i że była
    tam butla. Z tego nie da się żadnej statystyki zrobić. Butla to skrajnie bezpieczne
    urządzenie, oczywiście pod warunkiem zachowania ostrożności na minimalnym poziomie.

  • 43. Data: 2015-02-24 18:26:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Sram na głupich i nic nie będę zmieniał.
    > Załóż grupę moderowaną jak Ci ta nie pasuje.

    Nie ma to jak umieć wypracować kompromis, nie? :-)

  • 44. Data: 2015-02-24 19:36:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 11:26:52 -0600, Pszemol napisał(a):

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nie ma to jak umieć wypracować kompromis, nie? :-)

    To juz wiesz, że z CHAMEM sie nie gada, czy jeszcze trochę popróbujesz
    zgrywać tego innego, lepszego...?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 45. Data: 2015-02-24 19:37:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 10:42:00 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > "radami" w praktycznie każdym wątku prowokując setki dygresji nie na temat
    > grupy... Zgadzam się z Twoją oceną negatywną w 100%.

    NIE CZYTAĆ!
    Czytasz - znaczy interesuje.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 46. Data: 2015-02-24 20:17:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    adam wrote:

> [...]
    > nie nie pyta. Intryguje mnie też bardzo fakt, dlaczego przy napełnianiu
    > butli nie wymieniają uszczelki na nową. Zawór ładnie zafoliowany, a

    no popatrz. A tam gdzie ostatnio zmieniałem to dostałem jeszcze
    uszczelki na zapas

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2015-02-24 20:20:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > NIE CZYTAĆ!
    > Czytasz - znaczy interesuje.

    To nie takie proste - próbowałem filtrować ale i tak wyłazisz co chwilę w
    cytatach.

  • 48. Data: 2015-02-24 20:22:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    ps.com...

    > To juz wiesz, że z CHAMEM sie nie gada,

    Myślę że jesteście sobie warci pod względem kultury.
    A raczej jej braku.

    > czy jeszcze trochę popróbujesz
    > zgrywać tego innego, lepszego...?

    Zgrywać?
    Mnie to naprawdę razi i ubolewam nad poziomem rynsztokowym.

  • 49. Data: 2015-02-24 20:25:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 13:22:01 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > A raczej jej braku.

    > Zgrywać?
    > Mnie to naprawdę razi i ubolewam nad poziomem rynsztokowym.

    Miałam próbki tego Twojego bul..bolewania.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 50. Data: 2015-02-24 20:28:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 13:20:02 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > To nie takie proste - próbowałem filtrować ale i tak wyłazisz co chwilę w
    > cytatach.

    Widać tylko Ciebie NIE INTERESUJE - inni cytują, znaczy INTERESUJE.
    Co, nie interesuje? - to po co czytają?
    Nie czytaj tych, co czytają - chyba to proste?
    Biedna Pszemula, no a-a-a, oczka zmruż.
    --

    XL
    pewni siebie.