  • 1. Data: 2013-07-04 09:57:08
    Temat: Wyburzenie bez zezwolenia
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Do budynku gospodarczego dobudowano na początku lat 70-tych przybudówkę
    - jakieś 15 mkw powierzchni (cegła dziurawka jednowarstwowo). Dach na
    przybudówce się posypał i chętnie bym ją zburzył, ale nie bardzo chce mi
    się załatwiać na to zezwolenia. Przybudówki nie ma na mapie.
    Jak widzicie ten temat? Burzyć, czy produkować papiery?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-04 10:06:36
    Temat: Re: Wyburzenie bez zezwolenia
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > się załatwiać na to zezwolenia. Przybudówki nie ma na mapie.
    > Jak widzicie ten temat? Burzyć, czy produkować papiery?

    Nie ma tych papierów dużo, a problemów poźniej co niemiara
    z sąsiadem wariatem, chyba ze jesteś pewien ze nikt cię nie podpierdyli,

    a moze to zrobic nawet za parenaście lat, chcesz ciagle niespokojnie spać?

    w sąsiedztwie mam przypadek, ciągnie się juz 5 lat sprawa,
    sąsiedzi wojowali ze sobą, ten co zaczął zgłosił do nadzoru nowych sąsiadów
    ze dom o 5cm za blisko, ci obcięli ścianę bo nie chcieli problemów on dalej
    wojował ze zacieka mu woda na podwórzez, przez nowy płot, a teraz sam ma
    większy problem,
    bo się okazało przez przypadek w trakcie spraw sądowych,
    ze sam wiele lat temu wyburzył i dobudował szopkę
    dostał 20k kary, ale odwołał się z tego co wiem końca sprawy nie widać
    ale czy warto sobie dupe zawracać poźniej przez tyle lat?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-04 10:08:41
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

  • 4. Data: 2013-07-04 10:29:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 09:57:08 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    >Przybudówki nie ma na mapie.
    Jesli nie ma na mapie i nigdzie nie zgłoszona(nie naliczaja od niej podatku) to bym
    burzył spokojnie. Chyba że mnasz sąiadów co lubia pisac donosy.

  • 5. Data: 2013-07-04 11:16:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]
    > przybudówce się posypał i chętnie bym ją zburzył, ale nie bardzo chce mi
    > się załatwiać na to zezwolenia. Przybudówki nie ma na mapie.

    Jak jej nie ma na mapie to ona nie istniej więc może zniknąć - a nawet jest
    to wskazane :-)

    > Burzyć, czy produkować papiery?

    A jak chcesz je produkować? Legalizować samowolę by ją za chwilę wyburzyć?
    Po co?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-07-04 11:33:33
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 04 Jul 2013 09:57:08 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak widzicie ten temat? Burzyć, czy produkować papiery?
    Co chcesz burzyć, skoro tam nic nie ma?
    Oglądałeś PSY?
    "- nas tu #^%^#% nie ma
    - to ja już pójdę, co tak sam będę stał".

    Poza tym ostatnio jakieś straszliwe anomalie pogodowe przez Polskę
    przechodzą, niszczą i burzą dookoła.

    --
    Franc

  • 7. Data: 2013-07-04 15:04:01
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 11:16:22 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    >
    > to wskazane :-)

    > A jak chcesz je produkować? Legalizować samowolę by ją za chwilę wyburzyć?

    Nie trzeba legalizować, żeby zgłosić wyburzenie.

    Może być jeszcze dowód w postaci map lotniczych (Google Maps / Geoportal) albo Google
    Street View :P

  • 8. Data: 2013-07-05 10:36:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie trzeba legalizować, żeby zgłosić wyburzenie.

    A jak się taki budynek zaznacza na mapce geodezyjnej dołączanej do
    wniosku/zgłoszenia wyburzenia?

    > Może być jeszcze dowód w postaci map lotniczych (Google Maps / Geoportal)
    > albo Google Street View :P

    Trzeba by jeszcze na podstawie zdjęcia wykazać że to ni był obiekt
    tymczasowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-07-05 11:27:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 15:04:01 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:
    > Może być jeszcze dowód w postaci map lotniczych (Google Maps / Geoportal) albo
    >Google Street View :P
    -Altanke tesciowej na dziłke z drewna zbijałem i widocznie wtedy ktoś fotke zrobił
    ale już nie ma tej altany;)
    -wiate robiłem dla kolegi to i z powietrza ją widac ale juz jej nie ma bo kolega
    zabrał;)