  • 1. Data: 2011-04-14 10:57:54
    Temat: Wycena budynku do kredytu - czy 800zł to dużo?
    Od: hk <b...@m...pl>

    Facet ma mi zrobić wycenę piwnicy i zaczętego parteru i twierdzi, że
    zrobi za 800zł na boku, bo bank wziąłby mi 3x tyle. To aż tyle kosztuje???

    Ile płaciliście Wy - mam nadzieję że nie wszyscy budowaliście ze środków
    własnych ;)

  • 2. Data: 2011-04-14 11:42:18
    Temat: Re: Wycena budynku do kredytu - czy 800zł to dużo?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "hk" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 800zł na boku, bo bank wziąłby mi 3x tyle. To aż tyle kosztuje???
    >
    > Ile płaciliście Wy - mam nadzieję że nie wszyscy budowaliście ze środków

    Zapytaj w banku. Często wycena jest za darmo- tak było np w Polbanku.
    Zresztą w banku gdzie starasz sie o kredyt powiedza Tobie czy masz robic sam
    wycene(zlecać) czy zrobi to ich człowiek.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-04-14 12:06:15
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "hk" <b...@m...pl> wrote:
> [...]
    > 800zł na boku, bo bank wziąłby mi 3x tyle. To aż tyle kosztuje???
    >
    > Ile płaciliście Wy - mam nadzieję że nie wszyscy budowaliście ze środków

    Ja zapłaciłem chyba 300zł za 4 sztuki operatów szacunkowych samej działki.
    Jeśli to nie Warszawa, to chyba trochę dużo te 800zł...

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-04-14 12:49:11
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 2011-04-14 14:06, Bartek pisze:

    > Ja zapłaciłem chyba 300zł za 4 sztuki operatów szacunkowych samej działki.
    > Jeśli to nie Warszawa, to chyba trochę dużo te 800zł...

    To Częstochowa, a w Lukasie mówili, że zrobią za 300zł.

  • 5. Data: 2011-04-14 15:07:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-14 12:57, hk wrote:
    > To aż tyle kosztuje???

    ING - 115zł.

    Efekt taki jaka kwota: rzeczoznawca w przypływie wiosennej radości
    pozwolił sobie dwukrotnie zanizyć wartość nieruchomości.

    Po interwencji w ING nagle zrobiło się ok. Na szczeście nie płaciłem 2x.

  • 6. Data: 2011-04-15 06:11:53
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 12:57, hk pisze:
> [...]
    >
    > Ile płaciliście Wy - mam nadzieję że nie wszyscy budowaliście ze środków
    600 zł za dom w stanie surowym zamkniętym z instalacjami - niezależny
    rzeczoznawca.

    Ariusz

  • 7. Data: 2011-04-15 07:08:19
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > To Częstochowa, a w Lukasie mówili, że zrobią za 300zł.

    we też pod uwagę, że bank może z różnych powodów nie uznawać wyceny
    przeprowadzonej przez podmiot zewnętrzny. Oni dla swoich celów i tak
    przeprowadzą swoją wycenę, więc po co płacić dwukrotnie...

  • 8. Data: 2011-04-17 11:50:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    >
    > Ile płaciliście Wy - mam nadzieję że nie wszyscy budowaliście ze środków

    Lukas 300zł , Bre (mbank 800zl).

  • 9. Data: 2011-04-17 11:51:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-14 14:49, hk pisze:

    > To Częstochowa, a w Lukasie mówili, że zrobią za 300zł.

    W Lukasie koszt operatu ODEJMOWANY jest od kosztów prowizji.
    Wiec de facto jest w cenie prowizji za kredyt. Na dodatek operat robiony
    jest po WSTEPNEJ POZYTYWNEJ decyzji, wiec minimalizuje ryzyko iz zrobisz
    operat a bank powie a "nie damy bo nie"

  • 10. Data: 2011-04-17 11:53:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-15 09:08, Jackare pisze:

    > we też pod uwagę, że bank może z różnych powodów nie uznawać wyceny
    > przeprowadzonej przez podmiot zewnętrzny. Oni dla swoich celów i tak
    > przeprowadzą swoją wycenę, więc po co płacić dwukrotnie...

    Za 300zł to stawka ryczaltowa banku. Ile kosztuje naprawde nie wiadomo
    bo ty placisz bankowi 300zł oni zamawiaja to na zewnatrz (ty nic nie
    dostjesz, wartosc po wybudowaniu domu pojawi sie w kwocie ubezpieczenia
    domu).

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów