  • 21. Data: 2012-01-18 23:08:36
    Temat: Re: Wycenia pracy hydraulika
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On Wednesday, 18 January 2012 21:07:19 UTC, Plumpi wrote:

    > Tak oto kolejny naiwny, który wierzy w tania firme da sie wyrolowac.
    > Jak sie pózniej dowie co mu dolicze to mu wlosy stana deba ;)

    Nie bardzo sobie wyobrazam jak mieli by doliczyc cos do umowionej kwoty. Chyba, ze
    sugerujesz, ze ukradna nadmiar materialu. Temat jest tak prosty ("kran ma byc tu a
    tu, ujecie dla pralki tu"), ze nie wyobrazam sobie, zeby fachowiec nie potrafil tego
    sobie skalkulowac podajac cene - ozywiscie widzac zakres robot na zywo. Tak samo moze
    ocenic co jest do ew poprawki (a nie jest, bo poprzednik polecial za cos innego niz
    fuszerki).
    Firma, ktora robila mi SSO to dopiero miala karkolomne zadanie zrobic kosztorys! Nie
    dosc, ze dobudowka do istniejacego budynku, to jeszcze powazne zmiany w starej
    czesci. I wiecie czemu byly roznice miedzy kosztorysem a rzeczywistoscia? Bo
    wprowadzilem kilka poprawek do projektu w trakcie prac. Reszta sie dokladnie
    zgadzala. A firma miala bardzo atrakcyjna oferte cenowa. Teraz wchodza do mnie na
    wykonczeniowke parteru i za pare miesiecy mam nadzieje, ze zrobia mi pietro a mojemu
    bratu mieszkanie.

    Plumpi, Marek - zaliczylem jedna wtope, ale to ze wzgledow rodzinnoprzyjacielskich.
    Strasznie sie ciesze, ze Wasze "teorie" to dla mnie czysta TEORIA :) (tfu! odpukac!).

    --
    Radek Wrodarczyk