  • 1. Data: 2010-07-08 21:17:38
    Temat: Wyciąg kuchenny i duża odległość do kanału
    Od: "sm" <s...@g...pl>

    Witam
    Montuję wyciąg wyspowy. Od wyciągu wyspowego do kanału odprowadzającego jest
    ok 2,5 m. Słyszałem że przy takiej odległości montując rurę spiro można
    słyszeć gwizdy powietrza, dlatego lepiej montować rurę kanalizacyjną setkę
    albo sto sześćdziesiątkę.
    Spotakał się może któryś z grupowiczów z podobnym problemem ?

  • 2. Data: 2010-07-09 05:48:16
    Temat: Re: Wyciąg kuchenny i duża odległość do kanału
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam chyba nawet większą odległość. Zastosowałem kanał płaski pod sufitem.
    Mimo, że są dodatkowo 2 zakręty działa idealnie.

    PC

  • 3. Data: 2010-07-09 10:04:50
    Od: "sm" <s...@g...pl>

    Co to jest kanał płaski ?

  • 4. Data: 2010-07-09 10:47:45
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://www.went-dom.pl/strona.php?27380

    Co tylko chcesz w postaci płaskich kształtek. Odpowiedniki rur 100, 120,
    150, zakręty, przejścia w inny profil, uchwyty, zawory kierunkowe etc.
    Dostępne w marketach i necie.

    PC