  • 31. Data: 2011-06-02 15:56:59
    Temat: Odp: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: "f" <f...@c...gh>

    news:is897c$21j$1@news.onet.pl...
    > To może jeszcze badanie szczelności kanalizacji przeprowadzić oraz testy
    > wytrzymałościowe drewna na więźbę dachową.

    Yes, Yes,Yes.
    Do wszystkiego certyfikat. Kolejna rmia urzednikow znajdzie zatrudnienie. Do
    tego armia wystawców certyfikatów ssanych z palca.
    Zabraknie zwykłych roboli, murzarzy.

  • 32. Data: 2011-06-02 16:24:04
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message
    W dniu 2011-06-02 17:11, Marek Dyjor pisze:

    > Kilka postów wcześniej pisałem, by nie przesadzać .... i nie dawać sie
    > zwariować przez kiki (wątek 'beton z betoniarki')

    Dopilnowanie szczegółów od samego początku nic nie kosztuje, a prowadzi
    często do zgubnych konsekwencji,niejednokrotnie nawet umiejscowienie ław sie
    nie zgadza z projektem, poziom nie trzyma.

  • 33. Data: 2011-06-02 22:11:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 18:24, kiki pisze:

> [...]
    > często do zgubnych konsekwencji,niejednokrotnie nawet umiejscowienie ław
    > sie nie zgadza z projektem, poziom nie trzyma.

    no widzisz, czasem piszesz z sensem.... ;)i wymieniasz naprawde istotne
    sprawy.. ;)

    Ale by konsekwencje były zgubne - trzeba się naprawdę 'postarac'!
    Michał

  • 34. Data: 2011-06-02 22:32:13
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > no widzisz, czasem piszesz z sensem.... ;)i wymieniasz naprawde istotne
    > sprawy.. ;)
    >
    > Ale by konsekwencje były zgubne - trzeba się naprawdę 'postarac'!

    Mnie się pomylili z grubością ław o 10 cm, zrobili za cienkie. Był kierbud i
    inspektor. Obaj sie nie znali wcześniej.
    Później było to samo. Nowa ekipa popracowała OK i też się zaczęło.

  • 35. Data: 2011-06-03 07:16:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Mnie się pomylili z grubością ław o 10 cm, zrobili za cienkie. Był kierbud i
    > inspektor. Obaj sie nie znali wcześniej.
    > Później było to samo. Nowa ekipa popracowała OK i też się zaczęło.

    Kiki, wolałbym nic nie sugerować, ale skoro kierbud i inspektor się nie znali,
    ekipy się nie znały, materiały brałeś z różnych hurtowni, to jedynym ogniwem
    wspólnym wszystkich Twoich problemów... jesteś Ty.
    Na budowie trzeba zachować minimum zdrowego rozsądku, nie brać najtańszych
    materiałów ani ludzi i wówczas naprawdę ciężko o fuszerkę...

    --
    Bartek

  • 36. Data: 2011-06-03 07:30:40
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > po pierwsze nie certyfikat (dokument z badań)  a deklaracja zgodności
    > ew. swiadectwo jakości.bez tego dokumentu nie przyjmuj betonu na budowę.
    > miejscowych rozsortowań, i pęcherzy powietrza na deskowaniu. Beton
    > będzie wymagał uzupełniania tych braków i bedzie miał niższą
    > wytrzymałość niż możłiwa do osiągniecia.
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Kurcze ta odpowiedz mi sie podoba. Po czyms takim wiem jak do sprawy w
    ogole podchodzic. Mochial pisz czesciej i wiecej.

    KADAR

  • 37. Data: 2011-06-03 07:33:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > W tych klockach z epoki gierka to wszystko peką

    Kiki nie do końca pęka ale rzeczywiście cieżko w nich się mieszka.
    Swoją drogą piszezs tak jakby w obecnie budowanych blokach nic nie
    pękało a tak nie jest.
    Na razie pracuje nad nowym mieszkaniem w nowym bloku i po roku od
    odebrania nad wszystkimi oknami są pęknięcia.

    KADAR

  • 38. Data: 2011-06-03 08:05:35
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-06-2011 o 17:55:30 MichałG <g...@w...pl> napisał(a):

    > ps. a próby? Myslisz, że to duża przesada? nie tak dawno własnie w ten
    > sposób znalazłem 4 podwinięte uszczelki (na 10!!!!!).
    Tak to jest jak się oszczędza na silikonowej paście poślizgowej, wtedy się
    podwijają.
    Niestety prawda jest taka że wszystkie roboty trzeba robić z głową i
    przesadnie
    nie oszczędzać ale i też nie szaleć, co do betonu, w ławach wystarcza
    ręczne
    zawibrowanie kołkiem drewnianym.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 39. Data: 2011-06-03 08:06:31
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 17:54, kiki pisze:

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > W tych klockach z epoki gierka to wszystko peką

    Rysy to normalny stan eksploatacyjny budynku.. ;)

    Michał

  • 40. Data: 2011-06-03 08:07:09
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-06-2011 o 00:32:13 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > Mnie się pomylili z grubością ław o 10 cm, zrobili za cienkie.
    Jak widze to miałeś 'szczęście' do ekip :)
    Gdzie ty miszkasz że samych fajansiarzy miałeś?

    --
    Pozdr
    JanuszK