  • 41. Data: 2011-06-03 08:11:57
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 00:32, kiki pisze:

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Mnie się pomylili z grubością ław o 10 cm, zrobili za cienkie. Był
    > kierbud i inspektor. Obaj sie nie znali wcześniej.
    > Później było to samo. Nowa ekipa popracowała OK i też się zaczęło.

    zwróc uwagę też na to że w projektach - szczegolnie typowych- wiele
    elementów jest projektowanych 'na wyrost i spuchlizne'. Tak na wszelki
    wypadek, bo obliczenia kosztują nieco czasu lub przez projektantów 'z
    nową maturą'... ktorym tylko wydaje się że coś wiedzą.
    Dam głowę, że te 'pomylone o 10 cm' ławy byłyby całkiem ok (gdyby
    ustawić nieco inaczej zbrojenie...).

    Michał

  • 42. Data: 2011-06-03 08:12:55
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 17:56, f pisze:

    > Yes, Yes,Yes.
    > Do wszystkiego certyfikat. Kolejna rmia urzednikow znajdzie
    > zatrudnienie. Do tego armia wystawców certyfikatów ssanych z palca.
    > Zabraknie zwykłych roboli, murzarzy.

    dawno zabrakło.

    Michał

  • 43. Data: 2011-06-03 08:23:33
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > W tych klockach z epoki gierka to wszystko peką

    Kurwunia nie mogę się powstrzymać. Czy tata tak ci tłumaczy twoje
    poczęcie ? :)

    pzdr
    rafał

  • 44. Data: 2011-06-03 09:26:01
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 09:30, Kadar pisze:

    > Kurcze ta odpowiedz mi sie podoba. Po czyms takim wiem jak do sprawy w
    > ogole podchodzic. Mochial pisz czesciej i wiecej.

    teraz dla jasności dopisałbym zdanie:
    ..... bedzie miał niższą
    go jako materiału do wykonania ław. (szczególnie, że ostatnio powstała
    moda na pisanie w projektach domków 'beton B-25'. Bog jeden wie dlaczego
    i po kiego.

    Michał

  • 45. Data: 2011-06-03 10:19:59
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 10:23:33 +0200, rrr napisał(a):

    > Kurwunia nie mogę się powstrzymać. Czy tata tak ci tłumaczy twoje
    > poczęcie ? :)

    ROTFL!

    --
    ŁC
    Piękno - ulotne zjawisko, mijające zwykle po wytrzeźwieniu

  • 46. Data: 2011-06-03 10:30:27
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 02-06-2011 o 17:09:06 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a czy robiłeś sobie próbki betonu i oddawałeś do badań żeby potem do
    > dokumentacji powykonawczej dołączyć wyniki badań betonu na ławy?

    czy ja nazywam się kiki? A tak poważnie to raz tylko pobrałem beton do 2
    butelek pet obciętych na pewnej wysokości. Kierowca się spóżniał z betonem
    i byłem mocno wqr.... Ale betonowe ściany wyszły super więc nie ciągnąłem
    tematu.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 47. Data: 2011-06-03 10:46:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > W dniu 2011-06-03 09:30, Kadar pisze:

    Wykonawcy zawsze chcą wytłumaczyć każdą czynność którą spierdolą lub
    wykonają niezgodnie z zasadami sztuki.

    Nie płacić za takie coś i won z budowy.

  • 48. Data: 2011-06-03 10:50:10
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Na razie pracuje nad nowym mieszkaniem w nowym bloku i po roku od
    > odebrania nad wszystkimi oknami są pęknięcia.

    Bo pewnie już na etapie ław spierdolili - później nie dali zbrojeń to tu to
    tam, nie wibrowali betonu.
    A tobie developer mówi, że przecież to normalne.

    U mnie w poprzednim miejscu gdzie mieszkałem, nie było w ogóle izolacji
    pionowej i w piwnicach i garażach były takie wielometrowe plamy grzyba.
    Budynki postawione szeregowo odchodziły od siebie, że można było wsadzić
    rękę, a ci co mieli mieszkania na 2 pietrze na poddaszach mieli w pokojach
    18 stopni. Wymieniali im kaloryfery na 3 razy większe - opłaty za ogrzewanie
    kosmiczne)

  • 49. Data: 2011-06-03 10:56:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    >zwróc uwagę też na to że w projektach - szczegolnie typowych- wiele

    Ty nie rozumiesz.
    ławy zrobili mi 30cm i strzemiona w nich były 28 cm - mnie nie było przy
    tym.
    Przybiegłem z lotniska w dzień zalania i widzę popękane ławy. Wziąłem
    projekt i patrzę, że 10cm się nie zgadza.
    ktoś z rodziny zrobił zdjęcia przed. patrzę w 2 ławach brak zbrojenia
    poprzecznego.
    Tu nie było nic na wyrost.
    Przygłupy podobno zauważyły że zbrojenie wystaje z ław i je ubijali skacząć,
    wybili podkładki.
    Narożniki nie były związane.
    Wszystko zrobione na odpierdol.

  • 50. Data: 2011-06-03 11:53:22
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 12:46:11 +0200, kiki napisał(a):

    > Nie płacić za takie coś i won z budowy.

    Uwaga ogólna - to jest grupa dyskusyjna (a nie rynsztok), obowiązują
    pewne zasady. Nie przeklinaj.

    --
    ŁC
    Nie ma bytu bez odbytu