  • 51. Data: 2011-06-03 12:22:44
    Temat: Re: Wykonawca nie chce wibrowac betonu w lawach
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 03-06-2011 o 13:53:22 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > Uwaga ogólna - to jest grupa dyskusyjna (a nie rynsztok), obowiązują
    > pewne zasady. Nie przeklinaj.

    wtrącę się.. mniej mnie razi przeklinanie kikiego niż hasło w Twoim sigu..

    --
    PZDR
    Shaman

  • 52. Data: 2011-06-03 17:39:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-06-2011 o 12:56:21 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Ty nie rozumiesz.
    > ławy zrobili mi 30cm i strzemiona w nich były 28 cm - mnie nie było przy
    > tym.
    > Przybiegłem z lotniska w dzień zalania i widzę popękane ławy. Wziąłem
    > projekt i patrzę, że 10cm się nie zgadza.
    > ktoś z rodziny zrobił zdjęcia przed. patrzę w 2 ławach brak zbrojenia
    > poprzecznego.
    > Tu nie było nic na wyrost.
    > Przygłupy podobno zauważyły że zbrojenie wystaje z ław i je ubijali
> [...]
    Ty masz talent :) żeby takich 'fachowców' znaleść :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 53. Data: 2011-06-03 20:42:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MichałG wrote:

    > teraz dla jasności dopisałbym zdanie:
    > ..... bedzie miał niższą
    > dyskwalifikuje go jako materiału do wykonania ław. (szczególnie, że
    > ostatnio powstała moda na pisanie w projektach domków 'beton B-25'.
    > Bog jeden wie dlaczego i po kiego.

    bo może ktoś będzie chciał nadbudować tak z 20 pięter...

  • 54. Data: 2011-06-05 13:51:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > wtrącę się..  mniej mnie razi przeklinanie kikiego niż hasło w Twoim sigu..
    > --
    > PZDR
    > Shaman

    Poza tematem, cot jest sig?

    KADAR

  • 55. Data: 2011-06-05 19:35:57
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote:

    > zwróc uwagę też na to że w projektach - szczegolnie typowych- wiele elementów
    > jest projektowanych 'na wyrost i spuchlizne'. Tak na wszelki wypadek, bo
    > obliczenia kosztują nieco czasu lub przez projektantów 'z

    Jak to mawiał mój murarz: "żadnej konsekwencji w tym projekcie - tu na lipe, tam
    na potęgę zaprojektowane". Jak cieśle zobaczyli moje 7m krokwie 6x12cm to nie
    chcieli ich montować - "panie, to do jutra się powygina". No i przez 3 lata się
    nie wygięło...
    Zastanawiam się teraz czy moi rodzice mają zbrojenie w ławach. Kiedys się go w
    ogóle nie dawało, ale rodzice mają dom z 3 kondygnacjami + piwnica. Mój kumpel,
    który budował 4 lata temu, w projekcie zbrojenia w ławach nie miał. Dom typowy,
    jakieś 150m2 powierzchni, parter+ poddasze, wbudowany garaż.

    --
    Bartek

  • 56. Data: 2011-06-05 20:12:35
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > widzę, że doświadczenie przez kolege przemawia :)))

    Oczywiście :))

    MS

  • 57. Data: 2011-06-05 22:31:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-05 21:35, Bartek pisze:

> [...]
    > piwnica. Mój kumpel, który budował 4 lata temu, w projekcie zbrojenia w
    > ławach nie miał. Dom typowy, jakieś 150m2 powierzchni, parter+ poddasze,

    kilka lat temu remontowałem budynk 3 kondygnacje z 1860 r. Okazał sie w
    całkiem niezłym stanie. Tylko kilka belek stropowych do wymiany, bo ktoś
    zrobił sobie wewnątrz ognisko.... ;)
    Miał (ma) ławy murowane z cegły na zaprawie (jak sie okazało po badaniu)
    wapienno-glinianej.... mysle, że nast. 100 lat postoi.
    Michał

  • 58. Data: 2011-06-06 08:56:01
    Od: Shaman <s...@o...com>

    http://www.internetslang.com/SIG.asp

    --
    PZDR
    Shaman

  • 59. Data: 2011-06-06 09:12:03
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 22:42, Marek Dyjor pisze:

    > bo może ktoś będzie chciał nadbudować tak z 20 pięter...

    wtedy to powinny być o metr za szerokie... ;)

    Michał

  • 60. Data: 2011-06-06 15:21:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > PZDR
    > Shaman

    Tak myslalem ze to cos z nowomowy. Dzieki.

    KADAR