eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 141. Data: 2009-04-09 15:23:41
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj argumenty dlaczego mam wybierac droższą ofertę FIRMY?

    Własnie by uniknąć takich sytuacji:

    Pozdrawiam
    michał

  • 142. Data: 2009-04-09 15:25:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 16:35:58 +0200, MichałG napisał(a):

    > Jesli podpisze tak jednostronną umowę.... ;-)

    Może nie podpisać i nie zarobić. Oczywiście, ryzyko kosztuje, a skoro
    ponosi je wykonawca, to dolicza sobie ten koszt do ceny usługi. Dlatego też
    taka umowa nie jest żadną 'jednostronną'. Za zdjęcie tego ryzyka ja płacę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 143. Data: 2009-04-09 15:26:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 16:56:48 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Adaś o umowach to ma pojęcie jak "świnia o grzmocie" :)

    Jacusiu jajakoko, onie masz pojęcia o tym, o czym ja mam pojecie.

    > Po pierwsze nie wie, że każda umowa jest dwustronna i zarówno obliguje
    > zleceniodawcę jak i zleceniobiorcę.

    Oczywiście.

    > Po drugie jakie on może mieć pojęcie o umowach, skoro zawsze pracował jako
    > zwykły robol dla innych i z podpisywaniem umów jako zleceniobiorca nigdy nie
    > miał do czynienia.

    Jacusiu, jakbyś nie kłamał na co dzień i nie oszukiwał klientów, to byś
    wiedział dlaczego :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 144. Data: 2009-04-09 15:30:53
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Jesteś bogacz to cię stać na skanską :-)

    Nie stać Cię? Przy Twoich zdolnościach do nieodbierania robót pewnie
    zrobiliby Ci za darmo, byle tylko uciec z Twojej budowy... ;-))))

    Pozdrawiam
    Michał

  • 145. Data: 2009-04-09 16:13:45
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > I to jest bicie włąsnego tyłka, albowiem własnie to sklepikarze promują
    > towary.
    > Sklepikarz, który nie zarobi, bo hurtownik czy producent sprzedaje ten sam
    > towar w tej samej cenie detaliście po prostu go "olewa".

    No bo tak trzeba teraz robić. To jest zdrowy układ. Sklepiki są niczym w
    dzisiejszych czasach. Przynajmniej ja w nich nic nie kupuję. Złamanej lampy
    czy żarówki ledowej. Tylko Allegro. Wanny, prysznice, baterie wszystko z
    Allegro za pół ceny sklepiku. Nawet glazure oglądałem w sklepiku, a
    kupowałem na Allegro prawdopodobnie od importera. Połowa ceny.
    Pamiętam jak na Porotherm w hurtowni chcieli mnie naciąć. W końcu poprosiłem
    o komputer z internetem i im pokazałem albo wóz albo przewóz. I zmiękli !
    Różnica w cenie była ze 40% z tej samej cegielni.
    Po prostu model biznesowy się kończy.
    A jest i druga sprawa. W sklepikach to tylko kupuje w Castoramie (najbliżej)
    ale do OBI i Leroy'a też chodzę. Chodzi o to, że w Castoramie oddaję co chcę
    i kiedy chcę i żaden , za przeproszeniem, sklepikarz mi nie odmówi zwrotu
    jak mi sie nie podoba.
    Zakupy w internecie sa od razu objęte czymś takim.
    A w sklepiku? Wielka łaska. Kupiłem kilka lat temu aparat foto, Canona,
    zepsuty od początku. Wróciłem za godzinę to już o zwrocie nie było mowy.
    Naprawa.
    W końcu za drugim razem chyba zaczął chodzić ale otrzymałem nowy aparat
    obdrapany jak uzywka.
    Nigdy wiecej zakupu w sklepikach, nawet takich jak FotoJoker.
    Tylko Internet lub markety.

  • 146. Data: 2009-04-09 16:14:41
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Własnie by uniknąć takich sytuacji:

    Ty sobie chyba z nas robisz jaja :-)

  • 147. Data: 2009-04-09 16:26:26
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Nie stać Cię? Przy Twoich zdolnościach do nieodbierania robót pewnie
    > zrobiliby Ci za darmo, byle tylko uciec z Twojej budowy... ;-))))

    Ja nawet nie tyle, że nie odbieram co jak już teraz widzę, że walą w ch* to
    od razu się wcinam i dyskutuję z wykonawcą. Przeważnie oszukują mnie, mają
    gdzieś zasady sztuki budowlanej.

  • 148. Data: 2009-04-09 16:51:10
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-09 16:51, użytkownik Jacek "Plumpi" napisał::

    > Jez\eli ja płacę podatki to także i Pan Henio ma je płacić.
    > Skoro Pan Henio ich nie płaci to znaczy , że okrada państwo, mnie oraz
    > siebie samego, bo zmusza swojego pracodawcę do kombinowania.

    Bo u nas kombinuja wszyscy, i Pan Henio i jego szef!
    My to mamy niestety niejako w genach, a te kilkadziesiat lat PRL-u
    niestety w nas ta sztuke rozwinelo, udoskonalilo i utrwalilo.
    Sa kraje na swiecie gdzie kurier przywozi notebooka, odbiorcy nie ma w
    domu, wiec kurier zostawia przesylke, zapakowana tak ze widac co jest w
    srodku, na trawniku przy sciezce i to nie pod drzwiami tego domu ale od
    strony ulicy. Przesylka soti sobie 3 dni bo wlasciciel akurat wyjechal.
    Wlasciciel wraca po 3 dniach i co? Przesylka stoi! u nas jakis jedne z
    drugim "obrotny" zaopiekowalby sie nia ze 150 razy przez ten czas!
    Minie jeszcze duzo czasu, moze kilka pokolen nawet, zanim nauczymy sie
    znow pewnych wartosci :-(

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 149. Data: 2009-04-09 17:07:43
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Kutyla napisal:
    > Bo u nas kombinuja wszyscy, i Pan Henio i jego szef!
    > My to mamy niestety niejako w genach, a te kilkadziesiat lat PRL-u

    Wiesz, twoja argumentacja zaczyna mi do zludzenia przypominac
    propagande PRL-u wlasnie: 'jest zle i biednie, bo to wszystko
    to wina sanacji i wojny'. Czterdziesci cztery lata po wojnie to sie
    w koncu zawalilo. Dzis w dwadziescia lat po PRL-u przywolujesz
    komune na usprawiedliwienie? Nie ma usprawiedliwienia!

> [...]
    > srodku, na trawniku przy sciezce i to nie pod drzwiami tego domu ale od
    > strony ulicy. Przesylka soti sobie 3 dni bo wlasciciel akurat wyjechal.

    Uwierze w butelke mleka. W laptopa nie. To typowe bajki miejskie, ze gdzies,
    ktos ma lake bardziej zielona niz nasza.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 150. Data: 2009-04-09 17:14:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzisiejszych czasach. Przynajmniej ja w nich nic nie kupuję. Złamanej
    > lampy czy żarówki ledowej. Tylko Allegro.

    Nooo, a na allegro kupisz od sklepiku, ktory masz za rogiem. :-)

> [...]
    > poprosiłem o komputer z internetem i im pokazałem albo wóz albo przewóz. I
    > zmiękli ! Różnica w cenie była ze 40% z tej samej cegielni.

    Prorok jaki czy co?? A co jak Leroya nie bedziesz mial za rogiem, tylko
    dziesiatki kilometrow?? Chleb i maslo tez tam kupujesz? Nieee na pewno w
    Biedronce. :-)
    Skoro Kiki Ty taki madry jestes, to jak to sie stalo, ze wszyscy Cie w trabe
    robia? Masz w sobie cos z orkiestry?? Wiesz ilu ludzi ma internet w Polsce,
    ze takie wnioski wyciagasz?? :-)

> [...]
    > odmówi zwrotu jak mi sie nie podoba.
    > Zakupy w internecie sa od razu objęte czymś takim.

    No jasne, tylko czemu po prokuraturach musialem sie szlajac po internetowych
    zakupach...

> [...]
    > obdrapany jak uzywka.
    > Nigdy wiecej zakupu w sklepikach, nawet takich jak FotoJoker.

    A na Allegro kupisz od tego samego, co nie chcial reklamacji uznac, tyle ze
    z za telewizora. :-))

    Pozdro.. TK