eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)

  • 221. Data: 2009-04-10 21:39:57
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A jakie są oficjalne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w FIRMACH to ja
    > wiem doskonale uwierz mi. I powtórze- jak nawet są FIRMY nie stosujace
    > tych praktyk to są to wyjatki- szczególnie w branży budowlanej.

    ojjj tak :)
    znam sprawy ksiegowe i pracownicze z perspektywy biura ksiegowego i naprawde
    baaaardzo duzo firm ma na papierze stawki minimalne :)
    a do reki idzie zupelnie inna kwota :)
    to nie jest margines, marginesem sa firmy placace tyle ile jest na papierze
    !!

    --
    pzdr
    piotrek

  • 222. Data: 2009-04-10 21:43:57
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Gdybyś zatrudnił firmę legalnie pracującą u Ciebie (tzn. wykonującą pracę
    > legalnie z fakturą, płacił i traktował normalnie to nie miał byś problemów
    > ;)

    bzdury, takie same szanse na to ze by go okradli lub oszukali

    --
    pzdr
    piotrek

  • 223. Data: 2009-04-10 21:47:24
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > plazmy za 200 złotych też nie kupisz, mercedsów po 250 też nie sprzedają,
    > do Hiszpani za 30 zł też nie pojedziesz.

    z tym powyzej sie zgodze.
    ale jak masz oferte na polozenie plytek za powiedzmy 3 tys zl od pana henia
    i za 6 tys od firmy to gdzie widzisz roznice?
    taki sam produkt koncowy a cena rozna.

    to jak bys pisal ze masz mercedesa za 250 i za 120 tys zl :)
    produkt ten sam, ale cena juz nie

    po co przeplacac?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 224. Data: 2009-04-10 21:49:41
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Widzisz, firmy biorą drożej, bo się nie bawią w chińszczyznę czy w
    > najtańsze, kiepskie produkty.
    > Po prostu nie opłaca się im z prostej przyczyny:
    > Jeżeli coś zacznie się psuć, odpadnie, nawali to firma zapiernicza i
    > poprawia za friko ponosząc straty.
    > Dlatego też nikt się nie bawi w oszczędzanie i "rzeźbienie" za wszelką
    > cenę stosując byle jakie materiały, aby tylko pozyskać klienta.

    bzdury, malo firm kombinujacych widziales ....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 225. Data: 2009-04-10 21:51:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Dlatego też nikt się nie bawi w oszczędzanie i "rzeźbienie" za wszelką
    > cenę stosując byle jakie materiały, aby tylko pozyskać klienta.

    Oj Jacek, Jacek-tyle lat po budowach sie tłuczesz a takie rzeczy piszesz.
    Przecież tak to tylko w książkach chyba.
    A tu Polska przecież.
    Albo po prostu nie miales okazji przerobic tego wszystkiego z pozycji
    inwestora;))
    Zapraszam do mnie- kilkaset metrów dalej poważna firma buduje dwa bliżniaki.
    Popatrzysz sobie jak "nie bawią sie w chinszczyznę" jak wszystko robią
    zgodnie ze sztuka;))) itp.
    I uwierz mi jest to duża firma budowlana

    Kris

  • 226. Data: 2009-04-10 21:56:21
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > nie masz zadnej gwarancji ze firma zrobi ci lepiej niz przykladowy pan
    > henio.

    > wiec nie wychwalaj tak tych firm bo tez jest cala masa oszustow i partaczy

    Nie twierdzę, że zrobi lepiej, lecz twierdzę, że łatwiej jest egzekwować
    swoje roszczenia w stosunku do firmy, która przed rozpoczęciem prac zawiera
    umowę, w której precyzuje zakres robót oraz koszty, zaliczki kwituje
    potwierdzeniami wpłaty, a rozliczenia fakturami.
    W przeciwieństwie do tego umowa z Panem Heniem wygląda "to się zrobi, będzie
    dobrze, a co do ceny to się dogadamy". Później się okazuje, że Pan Henio
    kosztuje więcej niż duża firma, a używane przez niego materiały są kiepskiej
    jakości, bo przecież klient chciał tanio :)
    Poza tym weź także pod uwagę, że coraz częściej do wykonania określonych
    robót niezbędę są odpowiednie, specjalistyczne narzędzia, których koszt jest
    znaczny i zazwyczaj nie stać na nie Panów Heniów.

  • 227. Data: 2009-04-10 22:04:17
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Po za tym pisanie o kupieniu zarowki ledowej wartej jakies 20zl i placeniu
    > za przesylke prawie drugie tyle, jak dla mnie nie jest szczytem
    > roztropnosci. Sam wiele rzeczy kupilem przez internet, ale pod warunkiem
    > ze mi sie nie spieszy i cena jest dobra. Jak potrzebujesz szybko to nie ma
    > o czym gadac, wiec gdzie ten koniec biznesu??

    oczywiscie :)
    wszystko trzeba przemyslec, ale prawda jest taka ze budujac dom czyli
    prowadzac spora inwestycje mozna mase zaoszczedzic wlasnie kupujac przez
    internet.
    paczki kolkow nie bede kupowac na allegro, jak musze miec na juz jakis
    element to tez nie bede czekac paru dni.
    ale juz jak mam kupic sporo welny mineralnej to szukam gdzie jest taniej,
    taki zakup planuje sie z wyprzedzeniem wiec poczekanie 2-3 dni na dostawe to
    nie problem :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 228. Data: 2009-04-10 22:11:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Andrzej R." <a...@n...pl> wrote in message

    > To są praktyki monopolistyczne, zmowa cenowa

    > Oczywiście, Rysio równie dobrze to wykona i można od razu uznać, że
    > jego szef pełni rolę sutenera. Czymż innym jest dawanie prasowych
    > ogłoszeń "zatrudnimu hostessy" i "salon masażu poleca" ?
    > Taki model biznesu to żaden moralnie uczciwy biznes. To
    > cwaniakowanie. Mnie to przypomina prawnie usankcjonowane pobieranie
    > haraczu od indywidualnych przedsiębiorców jak Rysio.

    przestań w końcu obrażać ludzi. To przestaje być śmieszne. Ty sie
    wyspecjalizowałeś w wyłudzaniu usług za darmo lub półdarmo, i co miło ci?

  • 229. Data: 2009-04-10 22:11:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > zawiera umowę, w której precyzuje zakres robót oraz koszty, zaliczki
    > kwituje potwierdzeniami wpłaty, a rozliczenia fakturami.

    ojjj ale to w przypadku jak postraszysz firme i ona sie ugnie.
    jak ci powie zebys spadal na drzewo i sie z nimi sadzil to sie bedziesz
    latami bujac o te pare zl.
    czyli prawdopodobienstwo odzyskania kasy jak u pana henia.
    jak spoko to sie dogadasz, jak cwaniak to nic nie zrobisz.

> [...]
    > Henio kosztuje więcej niż duża firma, a używane przez niego materiały są
    > kiepskiej jakości, bo przecież klient chciał tanio :)

    jakos moi heniowie dogadywali sie na kase przed robota i tyle dostawali.
    jak znajomi sie dogadali na zasadzie "policzymy sie na koniec" to pozniej
    przez miesiac kurwami rzucali ze musili tyle zaplacic heniowi :)

    > Poza tym weź także pod uwagę, że coraz częściej do wykonania określonych
    > robót niezbędę są odpowiednie, specjalistyczne narzędzia, których koszt
    > jest znaczny i zazwyczaj nie stać na nie Panów Heniów.

    czesciej jak czesciej, ciagle zalezy od roboty.
    sporo rzeczy nadal zrobisz bez zadnuych wodotryskow.
    do kolegi przyjechal gosc od instalacji gazowej(robil przylacze do domu w
    ramach umowy z gazownia i powiedzial ze w domu rurke tez zrobi).
    kumpel sie smial ze jak zobaczyl jakim samochodem przyjechal to juz wiedzial
    ze mu podziekuje.
    rurki pare mb i 3 zakrety, puszczane na zew.
    rozmowa wygladala tak, no to ja podesle tu panu 3 chlopakow to panu to
    zrobia w 4-5 godz na cacy. rurke pusicmy po scianie i bedzie git.
    kumpel mowi ze wolal by w bruzdzie, a ten aaaa po co przeciez elewacja
    bedzie itd szkoda roboty.
    bedzie to kosztowac z 5 tys zl :)
    kolega podziekowal ......

    zrobil to sam za 1 tys zl (w tym sprawdzenie szczelnosci i podbicie papierka
    do gazowni)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 230. Data: 2009-04-10 22:15:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    > z tym powyzej sie zgodze.
    > ale jak masz oferte na polozenie plytek za powiedzmy 3 tys zl od pana
    > henia i za 6 tys od firmy to gdzie widzisz roznice?
    > taki sam produkt koncowy a cena rozna.

    zależy jakie płytki, gdyby płytki były warte 10000 to bym sie przede
    wszystkim zapytał pana Henia czym będzie przecinał te płytki, czym zrobi
    otwory itp...

    > to jak bys pisal ze masz mercedesa za 250 i za 120 tys zl :)
    > produkt ten sam, ale cena juz nie
    >
    > po co przeplacac?

    znaczy mówisz o czymś co ma napis Mercedez ?