  • 21. Data: 2009-10-02 18:13:16
    Temat: Re: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ha4j9r$ma7$1@inews.gazeta.pl...

    > No to przecież łatwo ocenić, zaczynają od gładzi, skończą jeden pokój w 12
    > godzin = 300 zł. Patrzę ile kosztuje taka praca o konkurencji, jeśli za
    > tej wielkości pomieszczenie robocizna jest w niższej cenie znaczy, że
    > chłopaki mnie dymają na kasę.
    >
    > A efekt końcowy = gładź w jednym/kilku pokojach.

    Jak chcesz miec cyrk w domu to jestes na bardzo dobrej drodze.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-10-02 18:18:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > kreatywnie to oni patrza na swoja kieszen. Widze ze jestes strasznie
    > oporny i nie czytasz co Ci tu ludzie pisza.

    Tak czasem sie zastanawiam po co ludzie o co kolwiek pytaja a pozniej
    forsuja wlasne rozwiazania jezeli nie chca sie pokrywac z opinia wiekszosci.
    Coz Shata decyzje i gwarantowane emocje jak chce byc madrzejszy.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-10-02 18:37:42
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał
    czasem tacy starzy wyjadacze mogą zaproponować ciekawe
    > rozwiązania a ja chcę im umożliwić "kreatywny remont" .

    buchachachaaaaaaaaaa
    jesu ja nie moge

    człowieku - do kreacji to jest projektant, a nie ekipa remontowa...........

    mam lepszą propozycję - płać im za minutę, nie wliczając to przerw na
    sikanie, papierosa, jedzenie - i miłej zabawy ;))))))))))))))

    no i kreatywnych pomysłów ekipy ;))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 24. Data: 2009-10-02 18:47:15
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał
    > Bardzo tanio chcą. Tak tanio że ja bym się zastanawiał czy to nie jakaś
    > lipa.
    > Chociaż może być i tak że z jakiegoś powodu są bardzo głodni pieniędzy i
    > zaproponowali małą stawkę żeby na pewno nikt ich ze zlecenia nie
    > wyślizgał. Sam
    > musisz to ocenić.

    niekoniecznie tanio -nie wiemy jakie to miasto. moze warszawa, moze rzeszów?

    a poza tym pokazalbym Ci prace jednego ze swoich wykonawców, mucha nie
    siada, 100pln za dzien...... nie zawsze drogi znaczy dobry - czasem znaczy
    cwaniak.

    --

    Sebastian

  • 25. Data: 2009-10-02 18:48:58
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał

    W dużej mierze to
    właśnie dlatego, że klient chciał mieć kompleksową usługę i najczęściej sam
    na początku nie wiedział na czym się skończy - po prostu w trakcie remontu
    przychodziły mu nowe pomysłyy "a może by tak przy okazji...".

    a to już jest inna sprawa - jesli na początku nie umawiasz się na jakis
    zakres, to potem fantazja Klienta idzie w nieskonczonosc. jesli lubisz robic
    glupoty, bo tak chce Klient, niszczyc swoją pracę bo sie cos zmienia
    Klientowi ale jak piszesz "nasz klient nasz pan" to wybacz tym bardziej nie
    rozumiem. wiercenie otworow recznie? a nie lepiej bylo przekonac Klienta? i
    to ma byc fachowosc? wybacz, to mi cyrk przypomina...... klientowi to tez
    nic dobrego nie robi, bo traci tez pieniadze i czas na zmiany

    druga sprawa ktora sie z tym wiaze - dzialanie bez projektu - lub nawet
    opracowania koncepcji bardzo zgrubnie na początku
    nikt mnie nie przekona, ze spontaniczne działania Klienta i ekipy w czasie
    remontu są lepsze niz projekt

    czasami trafia sie oporny, ktoremu projekt nie potrzebny bo to kasa
    dodatkowa - ale po nie raz dziekowali, ile glupot zostalo wykluczonych PRZED
    zakupem materialow, wykonaniem, czasem, kasą za to wszystko - wtedy sie
    okazywało ze mimo projektu wszystko wyszło wyraźnie taniej......

    dzialam od 10 lat i zawsze tak rozliczam prace i jakos Klient nie mial nigdy
    zaden przeciwko i tez na brak pracy nie narzekam - a przynajmniej moi ludzie
    nie niszczą tego co zrobili - dla nich tez sie liczy zadowolenie ze swojej
    pracy, jak moje z projektu, a nie robienie na godzine nawet glupot......

    takie moje zdanie, kazdego wolna wola.

    Sebastian

  • 26. Data: 2009-10-02 19:07:42
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > najglupszy sposób na rozliczanie

    Jak ja lubię takie opinie :). To jedyny sposób, który akceptuje szanujący się
    fachowiec robiąc prace nietypowe lub remontowe (gdzie nie wiadomo z góry jaki będzie
    zakres). Od metra można płacić za docieplenie, tynk, malowanie. Za glazurę już nie.
    Chyba że ktoś chce mieć plastikowe listewki zamiast szlifowanych narożników.

  • 27. Data: 2009-10-02 19:32:25
    Od: M <M...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:
> [...]
    Chyba że ktoś chce mieć plastikowe listewki zamiast szlifowanych narożników.

    Taaaaaaaaa. fachowiec? ROTFL. Położenie glazury to rzeczywiście tak
    nietypowa praca, że w ogóle nie da się jej wycenić.

    M.

  • 28. Data: 2009-10-02 19:44:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Taaaaaaaaa. fachowiec? ROTFL. Położenie glazury to rzeczywiście tak
    > nietypowa praca, że w ogóle nie da się jej wycenić.

    Niektórzy lubia przepłacać jak widzisz. Może czują sie wtedy bardziej
    pestizowo.
    Bo mit że drogo=lepiej jest m.in tu bardzo popularny.
    W sumie nie interesują mnie czyjeś dochody ale jak czytam co niektóre
    wypowiedzi to myśle że niektórym kasa za latwo wpada do portfela że ją tak
    pochopnie wydają.;))Albo po prostu maja aktualnie 'wysoką zdolność
    kredytową"

    Kris

    Kris

  • 29. Data: 2009-10-02 22:18:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > wypowiedzi to myśle że niektórym kasa za latwo wpada do portfela że ją tak
    > pochopnie wydają.;))Albo po prostu maja aktualnie 'wysoką zdolność
    > kredytową"

    No wlasnie. :-)
    Przyniesie sie walizke pieniedzy z banku to i swiat wyglada rozowo.:-)

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2009-10-03 07:25:25
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisałOd metra można
    płacić za docieplenie, tynk, malowanie. Za glazurę już nie. Chyba że ktoś
    chce mieć plastikowe listewki zamiast szlifowanych narożników.

    tttttttaaaaaaaa
    przypominasz mi swoją wypowiedzią "fachowca", który wieeeeele lat temu wpadł
    mi do mieszkania zaproszony na wymianę sedesu - kiepiąc peta na mojej
    podłodze ....... $^%&$%, przełknął i stwierdził, ze to robota wysokiego
    ryzyka ........ i wycenił to chyba 5 razy drozej..... nie skorzystałem
    a fachowiec był taki, ze jak zmienił baterię to pomijam, ze ją porysował aż
    miło od kluczy, to jak sie po okdreceniu wody okazało ze nie leci (stary
    blok) chcial rury wykuwac i je przepychać............ kiedy jako 17 latek
    wyjąłem po prostu sitko i pomoglo, to strasznie poczerwieniał i mamrotał pod
    nosem......... wypieprzyłem na pysk.

    wymiany baterii tez nie liczysz na sztuke tylko godziny? no bo jak rury
    trzeba bedzie przepychac?........... to i ze 3 miesiace sie moze
    zejsc.......

    oświeć mnie czemu kładzenie glazury to tak nietypowa robota ze nie da się
    jej za metr położyć? zakładając ze podajesz klientowi cenę na obiekcie,
    kiedy widzisz co Cię czeka?

    --

    Sebastian