  • 1. Data: 2009-07-01 18:49:43
    Temat: Wykonczenie bruzdy
    Od: "james" <j...@n...spam>

    Witam,
    jest sobie bruzda z rurami - podejscie do kaloryfera:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e30a7f714c0ecb86
    .html

    pytanie jest nastepujace - w jaki sposob powinno to zostac wykonczone, aby
    nie pekalo.
    Aktualnie bruzda wypelniona jest pianka poliuretanowa, co powinno zostac
    nalozone na ta pianke, tynk?, a moze spaecjalna masa szpachlowa np. CT29
    Ceresit lub PSZ-11 Stabil,a moze cos zupelnie innego?
    Prosze o sugestie.

    pozdr
    maxx

  • 2. Data: 2009-07-01 19:13:25
    Temat: Re: Wykonczenie bruzdy
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "james" <j...@n...spam> napisał w wiadomości > Aktualnie bruzda
    wypelniona jest pianka poliuretanowa, co powinno zostac
    > nalozone na ta pianke, tynk?, a moze spaecjalna masa szpachlowa np. CT29
    > Ceresit lub PSZ-11 Stabil,a moze cos zupelnie innego?
    > Prosze o sugestie.

    A czym są/będą tynkowane ściany? Na zdjęcie nie widać co i jak.
    Ja mam tynki gipsowe MP75L i jak mam większe dziury to tym wypełniam.
    A w sumie na jakieś ubytki mniejsze to czym podpanie gipsowym uzupełniam, bo
    MP75L ma to do siebie, że długo wysycha.
    Możesz się pobawić z siatką i zatopić ją na powiedzmy minium 10 cm z każdej
    strony.
    Jak masz tynki cementowe to sobie zrób zaprawę i obrzuć tym :).

  • 3. Data: 2009-07-01 19:34:32
    Od: "james" <j...@n...spam>

    "Stolat" <c...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > każdej strony.
    > Jak masz tynki cementowe to sobie zrób zaprawę i obrzuć tym :).

    tynki cementowo-wapienne

    pozdr

  • 4. Data: 2009-07-01 19:38:55
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "james" <j...@n...spam> wrote:
> [...]
    > nalozone na ta pianke, tynk?, a moze spaecjalna masa szpachlowa np. CT29
    > Ceresit lub PSZ-11 Stabil,a moze cos zupelnie innego?

    Uzupełnić pianką, po wyschnięciu odciąć nadmiar. Skuć lekko tynk w lewo i
    prawo. Nałożyć klej i zatopić siatkę (tak, żeby co najmniej 1cm było miejsca
    na tynk). Po zaschnięciu obrzucić tynkiem. Po kilku h zrzucić nadmiar tynku,
    zatrzeć styropianem. Na drugi dzień zatrzeć gąbką na mokro. Śladu nie będzie
    :)

    --
    Bartek