  • 41. Data: 2010-05-23 22:37:09
    Temat: Re: Wykończenie łazienki - kosztorys.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf9abb3$0$17092

    > Się mi też przypomina jeden test jaki przedstawiciele polskich firm
    > robili, po to aby pokazać że chińskie umywalki są do kitu ( a są kilka
    > razy tańsze).
    > Więc nalewali wodę do umywalki i trzymali ją tam 2 godziny. W chińskich
    > się pokazywała woda od spodu tzn. pociła się przez pory, w polskiej tego
    > nie było. Kluczowe były te 2 godziny. No niby wszytko Ok chińskie shit,
    > ale z drugiej strony kto teraz trzyma wodę w umywalce przez 2 godziny?
    > Ja nawet nie wiem gdzie mam korek do umywalki :).

    Zainteresowales mnie tym testem bo ostani poczyniony moj zakup to wlasnie
    umywalka. Prawde mowiac bylem zdziwiony, ze chinska umywalka kosztuje
    stopare zl a taka Roca np. szescset i wiecej. Twoj test z pozoru blachy
    nabiera znaczenia w moim przypadku kiedy umywalke wybralem nablatowa. Blat
    ma byc drewniany i prawde mowiac kto wie co z takim blatem pod umywalka moze
    sie stac po jakims czasie. Oczywiscie skarpetek w umywalce nikt pewnie dzis
    nie moczy, ale w moim konkretnym przypadku kto wie? Gres na posadzce
    czesciowo mam chinski i jak dotad bardzo sobie chwale zeby bylo uczciwie.

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2010-05-23 22:40:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:59:49 +0200, kiki napisał(a):

    > Pewnie, że nie o to chodzi. Mnie też zostawiali narzędzie :-)

    Ja za to swoich nie mogę odebrać od lutego br. Różnie bywa :)

    --
    best regards,
    scream

  • 43. Data: 2010-05-23 22:56:21
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

> [...]
    > pewnie dzis nie moczy, ale w moim konkretnym przypadku kto wie? Gres na
    > posadzce czesciowo mam chinski i jak dotad bardzo sobie chwale zeby bylo

    Walnij resztą folii w płynie i będzie dobrze. Koszt 3zł :-)

  • 44. Data: 2010-05-23 23:15:51
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Ja za to swoich nie mogę odebrać od lutego br. Różnie bywa :)

    Wpadnij do mnie, dam Ci nie moje. :-))

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2010-05-24 04:46:03
    Temat: Re: Wykonczenie ?azienki - kosztorys.
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisal w wiadomosci

    > Facet robi u mnie w gresie i powiem szczerze, ze jestem zaskoczony patrzac

    Bo pewnie przyjechal "golfem w dieslu" :)

  • 46. Data: 2010-05-24 07:10:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > (...)
    >
    > Oj Kiki :)
    > Skąd pomysł, że będę ściągał tanią chińską tandetę do Polski? :)))
    >
    > Zresztą podam Ci prosty przykład - zapewne widzisz ile na alibabie
    > jest ofert z panelami prysznicowymi, np. takich:
    > http://www.aliexpress.com/product-fm/289378891-acryl
    ic-shower-panel-wholesalers.html
    > Cena 60-70$ w zależności od kogo kupujesz, do tego transport (statek,
    > bo tańszy), w Polsce cło i vat.
    > Otóż w polskim Allegro taki panel kosztuje 260 zł, czyli +/- 80 usd.
    > W tym jest już zysk importera.
    > Opłacalność jest zerowa, chyba że ściągniesz od razu cały kontener :))
    >
    > A Ty masz coś wspólnego z importem z Chin?

    no i już wiemy :)

    kiki handluje tą tandetą co po 2 miesiącach nie ma od kogo gwarancji
    wyegzekwować :)

  • 47. Data: 2010-05-24 09:00:45
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Bo pewnie przyjechal "golfem w dieslu" :)

    No nie, robotniczym Mercedesem w dieslu. Ma to cos do rzeczy?

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2010-05-24 10:17:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Witam,

    Tez robie remont. Popre Kikiego, do poki stalem przy nich jakos to
    szlo, jak tylko wyszedlwm sciany krzywe, niedorobki itd.
    Jedna sciana byla przekoszona o 2cm, taki romb zaczeli robic. O
    pionach lepiej nie wspominac.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 49. Data: 2010-05-24 12:35:06
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > szlo, jak tylko wyszedlwm sciany krzywe, niedorobki itd.
    > Jedna sciana byla przekoszona o 2cm, taki romb zaczeli robic. O

    Wierszyk benklarza :-)

  • 50. Data: 2010-05-24 15:58:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > No nie, robotniczym Mercedesem w dieslu. Ma to cos do rzeczy?
    >
    > Pozdro.. TK

    Tylko to, ze poprawne w jezyku polskim zwroty to "robi z plytkami gresowymi" albo
    "golfem z silnikiem diesla".