  • 161. Data: 2009-02-09 12:17:03
    Temat: Re: Wykończeniówka - co może zdrożeć (zdrożeje) a co zdrożało w związku ze spadkiem wartości złotego ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:

    > Nie są OK, ale to nie znaczy, że jak ktoś kradnie to ja też mogę.

    sprawa jest trudneijsza niż myślisz, dobrze kolega wspomniał o milionowych
    odprawa jakie sobie politycy przyznają za "pracę" w różnych spółkach czy
    agencjach.

    nie wkurwia cie, że prezesem TVP czy portu lotniczego zostaje jakiś macher
    bez doświadczenia którego jedynymi kwalifikacjami jest znanie odpowiednich
    osób? Nie wkurwia cie że ludzie za słuzbę społeczną dostają olbrzymie
    pieniadze? Nie wkurwia cie że nawet ci co ich sie wywala bo sie nei
    sprawdzili mimo to dostają odprawy na które wielu z nas musiało by cięzko
    zapierdalać przez długi czas.

    wybacz ze używam słów brzydkich ale jestem zły.

    i potem przedstawiciele tego pańśtwa będą nam pierdolić że mamy płacić
    uczciwie podatki itp... znaczy oni mogą kraść kombinować oszukiwać kłamać a
    my mamy zasrany obowiazek ich utrzymywać. Większość z tych ludzi nie byłą by
    normlanie w stanie utrzymać siebei i rodziny bo nic nie potrafią poza
    kantowaniem i włążeniem bez wazeliny w odpowiednie tyłki.

    oni są dziwkami najgorszego sortu za pieniadze zrobia wszytsko.

    > Wtedy zmienię gminę i już.

    a jak całe pańśtwo jest zgniłe to co emigrujesz?

    gdy mieszkasz w bagnie musisz sie nuczyć pływać albo utoniesz.

    > Wkradło się pewne nieporozumienie. Wg mnie jeśli ktoś składa wniosek
    > zgodnie z prawem to sympatie i antypatie rządzących niepowinny mieć
    > wpływu na decyzję, i nieważne czy to będzie zakonnik, harfista czy
    > właściciel agencji towarzyskiej. Oczywiście powiino to działać
    > również w drugą stronę, czyli jeśli twój wniosek jest niezgodny z
    > obowiązującymi przepisami, to choćbyś był skrzyżowaniem Piłsudskiego
    > z Duchem Świętym, powinni Cię olać.

    złożył wniosek nie zgodny z prawem, który powienien być odrzucony, nie
    dostarczył wymaganych dokumentów mimo monitów, pdo naciskiem ministra któy
    go popierał wniosek został przepchnięty.

    teraz zrobiono porządek. zwykłym ludzią odrzuca sie wnioski o dofinasowanie
    z bzdurnych powodów i nikt im na ręke nie idzie. Pomijam że okazało sie że
    inwestycja była chybiona. Prawdopodbnie to był przekręt od samego początku.

  • 162. Data: 2009-02-09 12:20:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > Taaa jasne, a za dwie pralki w domu byles spekulantem.

    myślę że on pisze o krótkich czasach Wolnego Rynku w Polsce gdy obowiązywała
    liberalna ustawa Rakowskiego.

    Przez tą zasraną ustawę nie emigrowałem z Polski, bo sądziłem że będzie
    dobrze a potem było tylko coraz gorzej.

    Teraz pasowało by wrócić do tej ustawy i tamtego stanu prawnego. mielibyśmy
    wzrost PKB mimo recesji na świecie.

  • 163. Data: 2009-02-09 12:22:58
    Temat: Re: Budowlaniec i budzetówka
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Wiesz co? Czytając ponownie Twój wpis cyt. "popracuj nad promocją troszkę, bo
    czasy kiedy to majster wybierał klienta bezpowrotnie się skończyły, witaj w
    realnym świecie... :-)" muszę chyba, zakończyć polemikę. Piłeś, nie wiem
    czemu, wyraźnie do mojej osoby, potem napisałeś, że taki jest charakter tej
    grupy, a na końcu poleciłes mi damskie fora. Przestałem już łapać o co ci w
    końcu chodzi. Tylko już nie odpowiadaj mi proszę, odbiegamy od tematu coraz
    bardziej :)

  • 164. Data: 2009-02-09 12:44:47
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]

    > olbrzymie pieniadze? Nie wkurwia cie że nawet ci co ich sie wywala bo
    > sie nei sprawdzili mimo to dostają odprawy na które wielu z nas musiało

    Wkurwia.

> [...]
    > nie potrafią poza kantowaniem i włążeniem bez wazeliny w odpowiednie tyłki.
    >
    > oni są dziwkami najgorszego sortu za pieniadze zrobia wszytsko.
    Zgadzam się

    > a jak całe pańśtwo jest zgniłe to co emigrujesz?

    Jeśli nie będę w stanie tego zmienić to tak, wyemigruję.

    > złożył wniosek nie zgodny z prawem, który powienien być odrzucony, nie
    > dostarczył wymaganych dokumentów mimo monitów, pdo naciskiem ministra
    > któy go popierał wniosek został przepchnięty.

    I to jest patologia, z tym należy walczyć.

    Ale długo by się rozwodzić. Są przyjemniejsze rzeczy niż narzekanie,
    czego sobie i Tobie życzę, kończąc z mojej strony wątek.

    pzdr.
    rafał

  • 165. Data: 2009-02-09 12:45:55
    Temat: Re: OT Budowlaniec i budzetówka
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > grupy, a na końcu poleciłes mi damskie fora. Przestałem już łapać o co ci
    > końcu chodzi. Tylko już nie odpowiadaj mi proszę, odbiegamy od tematu

    a jednak odpowiem, bo zbitkę moich cytatów spreparowałeś tak, że wynika z
    nich zupełnie inny sens :-(
    nie manipuluj proszę więcej... możesz za to przeczytać je po raz trzeci (bez
    cięc) a może zrozumiesz... jak zechcesz zrozumieć :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 166. Data: 2009-02-09 17:54:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Po pierwsze naduzywasz troche tej spekulacji. Nie wszystkie akcje nadaja
    > sie do spekulacji, nie wszyscy spekuluja na gieldzie. Firmie jednak zalezy
    > by jej akcje staly jak najwyzej.

    No tak, przyjalem sobie spolki gieldowe, inaczej o wartosci akcji mozna nie
    wiele powiedziec w jakims szerszym kregu.

    > Koncepacja jest niby taka, ze jak sie firmie dobrze wiedzie to placi duza
    > dywidende, akcje z duza dywidenda automatycznie drozeja.

    Zgadza sie, dla dlugo terminowych inwestorow to wlasciwie jedyny zysk z
    posiadania prawa wlasnosci.

    > Wiekszoscia glosow ;-)

    Proporcjonalnie do udzialow. :-)

    > Po pierwsze jesli jest zysk nie wszyscy musza chcec go "wyplacic", po
    > drugie

    Zgadza sie, czesto zyski sa inwestowane i zawiesza sie wyplate dywidenty w
    konkretnym roku.

    > jednak prezes ma wplyw na wysokosc samego zysku.

    Po to go zatrudniaja wlasciciele. :-)

    Pozdro.. TK

  • 167. Data: 2009-02-09 18:00:47
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wkurwia.

    > Zgadzam się

    > Jeśli nie będę w stanie tego zmienić to tak, wyemigruję.

    Tylko ze to nie o to chodzi.

    > I to jest patologia, z tym należy walczyć.

    No i doszlismy do wspolnych wnioskow. :-)

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2009-02-09 18:02:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdsybysmy zyli w prozni moze Twoj model by zadzial - po prostu inaczej
    > wygladalaby struktura cen. Niestety poniewaz mamy sasiadow powstalyby
    > spore napiecia miedzy roznymi kosztami (jedne duzo wyzsze inne duzo
    > nizsze) i nie wiem jak moglaby sie pojawic tu jakakolwiek rownowaga, nawet
    > dynamiczna.

    Nie bez znaczenia tez jest fakt wspolnej polityki podatkowej krajow UE.

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2009-02-09 18:08:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Teraz pasowało by wrócić do tej ustawy i tamtego stanu prawnego.
    > mielibyśmy wzrost PKB mimo recesji na świecie.

    Za mlody jestem zeby znac jakos szczegolowo te ustawy, ale tamte czasy
    dobrze pamietam, kolejki i handel dolarami i ten cud bonow towarowych PKO o
    rownowartosci dolara. :-)
    Jest w ekonomi prawo slabego pieniadza, gorszy pieniadz wypycha lepszy
    pieniadz, papier zastapil zloto. Ludzie z branzy smieli sie, ze slaby
    pieniadz dolar wypycha lepszy pieniadz zlotego. Czasy dziwnych paradoksow,
    szczescie ze juz minely.

    Pozdro.. TK

  • 170. Data: 2009-02-09 18:24:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No tak, przyjalem sobie spolki gieldowe, inaczej o wartosci akcji mozna
    > nie wiele powiedziec w jakims szerszym kregu.

    Ale ja tez pisze o gieldzie, tylko o gieldzie.

    > Po to go zatrudniaja wlasciciele. :-)

    Mialem na mysli, ze ma on duzy wplyw na to jaki bedzie _wykazany_ zysk za
    dany rok.