  • 181. Data: 2014-12-16 21:44:23
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Do prysznica i umywalki na parterze maks 2m(przez ścianę) do wanny i umywaliki na
    pietrze niewiele więcej(przez strop)
    Kotłownia sąsiaduje z WC na parterze a nad kotłownią jest łazienka.

  • 182. Data: 2014-12-16 21:51:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Do prysznica i umywalki na parterze maks 2m(przez ścianę) do wanny i
    >umywaliki na pietrze niewiele więcej(przez strop)
    >Kotłownia sąsiaduje z WC na parterze a nad kotłownią jest łazienka.

    Oki, i powiedzmy, że rano pierwsze co robisz idziesz pod prysznic, puszczasz
    od razu wodę na plecki?

  • 183. Data: 2014-12-16 21:59:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 20:50:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Chyba rzeczywiście żyjemy w jakiejś równoległej rzeczywistości.

    Dużymi literami: U MNIE nie jest potrzebna.

    b.

  • 184. Data: 2014-12-16 22:02:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 20:51:39 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Niedyskretnie zapytam - w Smoleńsku był zamach czy katastrofa?

    a to tylko lemingi nie maja wątpliwosci. A ja skad mam wiedziec, wraku nie ma,
    oryginałów czarnych skrzynek nie ma. Ale zdecydowanych zwolenników teorii wybuchów
    pytam skąd slady na drzewach układające sie w trajektorie samolotu.

    b.

  • 185. Data: 2014-12-16 22:40:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >ma, oryginałów czarnych skrzynek nie ma. Ale zdecydowanych zwolenników
    >teorii wybuchów pytam skąd slady na drzewach układające sie w trajektorie

    Naczy?

  • 186. Data: 2014-12-16 22:40:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 20:50:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Dużymi literami: U MNIE nie jest potrzebna.

    Ile metrów do prysznica?

  • 187. Data: 2014-12-16 23:09:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > Ile metrów do prysznica?

    a nie wiem, dużo. Akurat ten obwód jest tym nieobjęty. Obieg dodałem podczas
    remotu, siega do granicy łazienki. A prysznic jest w innej czesci domu i tam
    trzeba wody nieco zlac.
    No a ten łazienkowy jest na tyle krótki ze bez uruchaniania pompy i tak jest
    ok.

    b.

  • 188. Data: 2014-12-16 23:10:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Naczy?

    Eee?

  • 189. Data: 2014-12-16 23:18:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >a nie wiem, dużo. Akurat ten obwód jest tym nieobjęty. Obieg dodałem
    >podczas remotu, siega do granicy łazienki. A prysznic jest w innej czesci

    I jak sie plecki pryska bez zlewania?

  • 190. Data: 2014-12-16 23:19:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości