  • 211. Data: 2014-12-18 18:46:20
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Firma badawcza Ipsos jest trzecią co do wielkości firmą badawczą na świecie, obecną
    w 84 krajach. Zatrudnia ponad 16 tys. pracowników i pracuje dla 5 tys. klientów na
    całym świecie. W 2013 roku przeprowadziła ponad 70 mln wywiadów.

    no i?

    > Ale gdy wynik dziwny to łatwiej przyjąć, ze firma marna i sie nie zna (ciekawe ile
    telewizje za to amatorstwo zapłaciły?), niż ze coś jest nie tak z tym krajem.

    Dlaczego znana firma nie pokazała metodologii? Zrobiła po taniości
    niezgodnie z regułami? Sondaże to nie jest rocket science.

    > Sędzia ocenia dowody a nie je produkuje - trzeba mu pokazac statystykę krajową jako
    dowód w sprawie, wtedy moze go oceniac. A nikt nie przyniesie bo danych wciąż nie ma.
    Wiec sprawe oddali.

    byłeś kiedyś w sądzie czy czy się wydaje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 212. Data: 2014-12-18 19:19:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Dlaczego znana firma nie pokazała metodologii? Zrobiła po taniości
    > niezgodnie z regułami? Sondaże to nie jest rocket science.

    nie mam pojęcia -moze pokazała na jakis specjalistycznych portalach, moze
    tylko swoim zleceniodawcom. A moze nigdy nie pokazuje. Ale to nie znaczy ze
    metodologii nie albo ze jest zła.
    To ze mercedes nie ujawnia technologii to nie znaczy ze ona nie działa.

    > byłeś kiedyś w sądzie czy czy się wydaje?

    byłem dawno -smiechu warte. Wiec jak zgłasza sie koles i mówi ze jest
    przeswiadczony o tym ze głosy na niego w sposób automagiczny sie unieważniły
    to co wg ciebie robi sędzia? Oprze sie na dziwnym exitpollu o którym słyszał
    w tv i kaze powtórnie przeliczyc głosy? Jasne ze uwali skarżącego - i trudno
    mu sie dziwic - bo te machloje trzeba liczyc w skali kraju. A tego z kolei
    prawo nie przewiduje. Sedzia wyzej procedury nie podskoczy. No chyba ze sie
    myle to mi objasnij co sedzie mógłby zrobic.

    b.

  • 213. Data: 2014-12-19 08:34:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Odnośnie niezależności mediów:
    mielismy wczoraj dwie ważne sprawy - zeznanie komorowskiego w sądzie (służby, aneks
    do raportu WSI) i posiedzenie sejmu w sprawie poprawki do konstytucji umozliwiajacej
    sprzedaż lasów panstwowych (worek pusty, chyba zostały juz tylko lasy- sprzeciw
    obywateli w ilosci 2,5miliona podpisów). Rzecz zdawałaby sie godna uwagi.
    Dowiedzieliście sie tego z głównych mediów? Samo w sobie to ze sad sie pofatygował do
    parlamentu zamiast odwrotnie jest ciekawe. Kamery głónych telewizji były gdy
    prezydent zeznawał. Ale nie nadawały przekazu na zywo, w wiadomosciach własciwie tez
    nic. Natomiast kamer które chciały robic przekaz czyli tvrepubliki i trwam nie
    wpuszczono.
    A o lasach oglądaliście? Też nie - bo oglądaliscie awanture o jedzenie kanapek w
    sejmie.
    Aaa, no i byli rodzice w sejmie z pretycją (300tys podpisów) w sprawie wieku
    szkolnego. Słyszelisicie o tym? Ano nie - jakos tak sie złożyło ze spotkanie
    wyznaczono dokładnie wtedy gdy w sejmie miał wizytę prezydent ukrainy i kamery siłą
    rzeczy były skierowane tam.

    Ergie mówi o cenzurze , ze jej nie ma. Na pewno nie ma?
    Po co lemingom zakłócac obraz swiata w którym jestesmy zamozni, zielonoa wyspą i
    tylko kaczor zakłóca ta idylle. Myślecie samodzielnie - ostrzegam, to boli...

    b.

  • 214. Data: 2014-12-19 08:50:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Myślecie samodzielnie - ostrzegam, to boli...

    Nie porównuj innych do siebie :-)
    Mnie samodzielne myślenie nie boli.

    Szkoda, że Twojej agitatorskiej energii nie starczyło by bronić
    niechamskości prezydenta kaczyńskiego i zwiałeś tumanami kurzu, ale
    rozumiem, że ciężko jest bronić przegranej sprawy :-)

  • 215. Data: 2014-12-19 08:53:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 15:32:22 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    >klientów na całym świecie. W 2013 roku przeprowadziła ponad 70 mln wywiadów.
    Deloiite tez duża renomowana niezależna itp. firma niby.
    A wpadło mi w oczy:
    http://prawdaokasie.blogspot.com/2014/10/jak-wygrac-
    w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html.
    Jeśli to co tam piszą to prawda to z ta niezależności a itp. słodko nie jest a po
    takim numerze audytor powinien mieć potężne kłopoty.

  • 216. Data: 2014-12-19 09:03:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >Jeśli to co tam piszą to prawda to z ta niezależności a itp. słodko nie
    >jest a po takim numerze audytor powinien mieć potężne kłopoty.

    To co tu piszesz, jest głupsze niż komentarz z onetu. Robisz z a
    pożytecznego idiotę.

  • 217. Data: 2014-12-19 09:16:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > Szkoda, że Twojej agitatorskiej energii nie starczyło by bronić
    > niechamskości prezydenta kaczyńskiego i zwiałeś tumanami kurzu, ale
    > rozumiem, że ciężko jest bronić przegranej sprawy :-)

    Nie wiem czego chcesz -pokazałes jeden przypadek co do którego sie
    zgodziłem.
    W drugim nie potrafiłeś wykazac ze był chamski - co najwyżej nieswiadomy w
    sprawach obrazliwych gestów - co nie równa sie chamstwu.
    Innych nie umiałes znalezc. Jest jescze jedna, nie z oficjalnych
    uroczystosci ale podpowiadac ci nie bede.
    Czyli dwie sytuacje - mało, po prostu mało.

    No i jeszcze był kurduplem - to pewnie też wada w stosunkach
    miedzynarodowych.

    b.

  • 218. Data: 2014-12-19 09:26:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    c-w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html.

    > To co tu piszesz, jest głupsze niż komentarz z onetu. Robisz z a
    > pożytecznego idiotę.

    tak, tak kris - pamietaj , wszelkie sugerowanie ze nie jestesmy fajnym,
    zamożnym europejskim krajem w którym dzieją sie cuda na styku
    władza-biznes-media sugeruje chorobę psychiczną :-)

    b.

  • 219. Data: 2014-12-19 10:05:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 09:04:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > To co tu piszesz, jest głupsze niż komentarz z onetu. Robisz z a
    > pożytecznego idiotę.

    A uzasadnij jakoś powyższe. Bo mnie nie interesuje wątek co ma za utarczki kasy z knf
    tylko metodologia. Skoro audytor niezależny to powinien pobrać losowo jakieś
    "próbki". A jak piszą pobrał "losowo" te akurat co do których KNF miał wcześniej
    zastrzeżenia. Nie dziwi ciebie to? Dla mnie to dziwne ale ja się nie znam więc pytam.
    To trochę tak jakby "sondażownia" robiąca sondaże przed lokalami wyborczymi pytała na
    kogo oddali głos tylko elektorat PI-u np.
    Przecież taki sondaż to o kant dupy

  • 220. Data: 2014-12-19 10:29:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >Czyli dwie sytuacje - mało, po prostu mało.

    Masz wirusa pewnie który Ci literki z postów zjada - kontynuowałem sprawę,
    tylko oblałeś współprace. A propos wspomnianej przed chwilka przez Ciebie
    wolności prasy zaproponowałem byś ruszył głowa i pomyślał, czy nie było
    jakiegoś chamstwa w ramach jego współpracy z dziennikarzami, odpowiedzi
    Twojej nie było, jakoś nie chce mi się wierzyć byś nie pamiętał. Bo przecież
    chyba wszyscy pamiętają jego chamskie naciski i straszenie.