  • 61. Data: 2021-09-13 15:32:29
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-13 o 10:47, nadęty bęcwał Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 12 września 2021 o 22:48:44 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    /.../
    > Uspokój się użyszkodnik bo ci pod nową ksywka żyłka pierdząca w głowie pęknie. Za
    dużo by tam krew nie zalała bo denaturat swoje już zrobił. Ale efekty były by jeszcze
    bardziej widoczne. Na przykład uszkodził by się zwój mózgowy odróżniający cię od
    konia i jak byś mył podłogę to byś wodę z wiadra wypijał.

    brawo zenusiu! brawo! tak z tymi mądralami trzeba! tylko ty wiesz
    najlepiej bo wiele "roków"* spedziłeś w podstawówce jako "prymus". ;-)))

    * nieuświadomionym wyjaśniam - wg zenusia 1 rok = liczba pojedyńcza, 2
    "roki" i więcej = liczba mnoga!

    Nie lata a "roki". o to geniusz wszystkowiedzącego głąba! ;-)))

    --
    Runt

  • 62. Data: 2021-09-13 15:32:43
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-13 o 10:53, ciota Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 12 września 2021 o 22:48:44 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    /.../
    > Nie pierdol mendi.

    tak jest zenusiu! prawo do właściwej jaka by nie była wiedzy masz tylko
    ty! geniusz wszech czasów. ileż "roków" ślęczałeś nad Trybuną Ludu i
    oglądałeś DTV by osiągnąć taki poziom wiedzy przy twoim IQ <20?

    --
    Runt

  • 63. Data: 2021-09-13 15:52:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-13 o 15:28, Marek pisze:

    > Zapameętaleś nauczkę, czyli warto było. Będziesz teraz pamiętał, że to
    > ważne.
    > Co do meritum ta cała twoja wypowiedź nic nie wnosi ale tylko
    > potwierdza paranoję wyłączania bo ktoś prąd ukradnie.

    Tylko, żebyś choć ty jeszcze pamiętał moje nauki. Póki co powtarzasz
    cały czas te same błędy i włazisz w d.... nie tym co trzeba.

    Co do twoich wyobrażeń wyłączanie gniazd zewnętrznych nie jest żadną
    paranoją. Po pierwsze gniazda zewnętrzne narażone są na zwarcia i
    doziemienia na skutek opadów deszczu i śniegu. Ale pomijając fakt, że
    mogą niepotrzebnie wyłączać zasilanie w domu to są świetnym narzędziem w
    rękach złodziei. Złodziej zanim okradnie dom to go obserwuje i sprawdza
    reakcję domowników na przeróżne sytuacje. Jedna z nich jest wyłączanie
    zasilania i obserwowanie co się będzie działo. Oczywiście teraz przed
    domami są montowane skrzynki liczników elektrycznych. Ale jak przyłącze
    jest napowietrzne, a licznik w domu to robi się zwarcie w takim
    gnieździe i zazwyczaj wywalone zostają wszystkie zabezpieczenia,
    włącznie z tymi głównymi, bo o ile na obwodzie oświetlenia da się zrobić
    selektywność o tyle na obwodach gniazd jest już bardzo trudno. Wręcz
    prawie, że niemożliwe. Jak nie ma reakcji przez 2-3 dni to śmiało można
    wchodzić do takiego domu, bo oznacza, że domowników nie ma, a akumulator
    systemu alarmowego jest już rozładowany.

    Nie jest to żadna paranoja, tylko przypadek z życia wzięty.

  • 64. Data: 2021-09-13 17:49:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 15:00:42 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    ". Tylko nie miej pretensji, że
    > ktoś cię będzie traktował tak jak kriska
    Będziesz niszczył dalej grupę głupimi wpisami jak idiota Runt, Pajdak czy jaki tam
    nick aktualnie używa?
    Kilka tygodni temu to zrobiłeś- zapowiadasz kontynuacje?

  • 65. Data: 2021-09-13 18:45:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 15:52:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > systemu alarmowego jest już rozładowany.
    >
    > Nie jest to żadna paranoja, tylko przypadek z życia wzięty.
    Ty użyszkodnik jakiś mesjasz jesteś że nauczasz? Dla mnie jesteś debil co nie
    potrafił podłączyć zaworu elektromagnetycznego żeby wodę kraść. Bo w jakim innym celu
    ktoś by podlaczal zawór w studzience. Do tego ostrzeżenie że nie włazi tobie do
    dupy. O dupnych sprawach pisz z pizdziakiem. On jest specjalistą zatrudnionym w
    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistow. Ty ani mesjasz ani nauczyciel a debil
    jesteś. I na dodatek kłamca. Wodny chleb to twój gnoju wynalazek i wszyscy tutaj o
    tym wiedzą bo wszyscy się z ciebie nabijali jak piekles wodę w 180 stopniach. A teraz
    won do budy i na panów nie szczekaj.

  • 66. Data: 2021-09-13 18:49:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 17:49:27 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    nick aktualnie używa?
    > Kilka tygodni temu to zrobiłeś- zapowiadasz kontynuacje?
    Barany takie jak użyszkodnik czy pizdziak nie są w stanie niszczyc grupy. Jeśli już
    coś niszczą to tylko swoje zawszone byty.

  • 67. Data: 2021-09-13 19:21:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Sep 2021 15:52:02 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Nie jest to żadna paranoja, tylko przypadek z życia wzięty.

    Wzięty z dupy raczej.

    "- Ty, kurwa. Nie mają gniazd na zewnątrz i co teraz??"
    "- O ja pierdole, spierdalamy!".

    Zrozumiałeś czy ci to prościej przełożyć?

    --
    Marek

  • 68. Data: 2021-09-13 19:24:16
    Od: WS <L...@c...pl>

> [...]

    > paranoją. Po pierwsze gniazda zewnętrzne narażone są na zwarcia i
    > doziemienia na skutek opadów deszczu i śniegu.

    e tam, hermetyczne można kupić ;)

> [...]
    > systemu alarmowego jest już rozładowany.
    >
    > Nie jest to żadna paranoja, tylko przypadek z życia wzięty.

    może kiedyś... sam wyłączałem (i dalej wyłączam już chyba z przyzwyczajenia) prąd w
    gniazdach piwnicy i garażu (bezpiecznikiem oczywiście, bo dedykowanego wyłącznika by
    mi się nie chciało montować),
    żeby jakiejś wiertary/kątówki nie podłączyli ;) i za jej pomocą nie włamali się do
    domu, teraz narzędzia są na aku...
    aku w centrali bez włączonego alarmu pewnie z miesiąc wytrzyma (?), w syrenie też...
    za to złodzieje na byle alledrogo maja cały zestaw prostszych rozwiązań :( choćby
    fotopułapki do sprawdzenia czy ktoś jest...

  • 69. Data: 2021-09-13 23:34:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-13 o 17:49, Kris pisze:
> [...]
    nick aktualnie używa?
    > Kilka tygodni temu to zrobiłeś- zapowiadasz kontynuacje?

    A co? Masz wyłączność na chamstwo oraz niszczenie grup?

    Skończ ze swoim chamstwem to i ja przestanę ci się odpłacać.

  • 70. Data: 2021-09-14 00:35:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 23:34:46 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > A co? Masz wyłączność na chamstwo oraz niszczenie grup?
    >
    > Skończ ze swoim chamstwem to i ja przestanę ci się odpłacać.
    Jak ty się możesz ćwoku odpłacić? Tak jak mnie że napiszesz że to ja a nie ty wodny
    chleb w 180 stopniach piekłem.