  • 1. Data: 2014-02-12 14:44:46
    Temat: Wymiana elektryki w bloku - ktoś chętny ? :)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    Przewinęło się ostatnio parę wątków o wymianie elektryki w bloku
    z płyty.

    Żeby bruzdować, żeby nie bruzdować, żeby płytami sobie pomóc itd.

    Anyway - muszę to zrobić, a ani nie mam porządnej otwornicy
    aby te otwory pod gniazda porobić ani nic... więc prośba do Was.

    Możecie kogoś polecić do takiej roboty ?
    Tylko ktoś w miare kumaty, co podpowie, że np. w sypialni warto
    może zrobić włącznik "schodowy" górnego światła, gdzie drugi wyłącznik
    bedzie koło łóżka, żeby wieczorem czytając cokolwiek, mógł sobie
    człowiek zgasić światło nie ruszając tylka ;) i inne takie - pewnie
    są różne fajne patenty, o których nie mam pojęcia, a można by choć
    część zastosować.

    Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (74m2) a...@g...com

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 2. Data: 2014-02-12 16:46:31
    Temat: Re: Wymiana elektryki w bloku - ktoś chętny ? :)
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 lutego 2014 14:44:46 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:
    > Tylko ktoś w miare kumaty, co podpowie, że np. w sypialni warto

    Moim zdaniem, warto przede wszystkim samemu włożyć trochę wysiłku intelektualnego,
    poruszyć wyobraźnią, obgadać to z domownikami, a nawet pooglądać rozwiązania innych
    osób.

    Ja akurat mam kiepskie zdanie o fachowcach i nie sądzę, aby komukolwiek z nich jakoś
    bardzo zależało aby to było zrobione najlepiej funkcjonalnie. Sądzę, że część z nich
    robiąc nawet dla siebie, zrobiłaby byle jak.

    Oczywiście nie zaszkodzi wziąć pod uwagę opinii i rad fachowca, ale trzeba to
    odpowiednio przefiltrować i nałożyć własne zdanie.

    Ja na przykład instalację projektowałem sam, od jakiegoś czasu mieszkamy i nie
    słyszałem jeszcze skarg :)

    Pozdrawiam,
    Brunet

  • 3. Data: 2014-02-13 11:13:26
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-02-12 14:44, Aleksander pisze:

    > Możecie kogoś polecić do takiej roboty ?
    > Tylko ktoś w miare kumaty, co podpowie, że np. w sypialni warto
    > może zrobić włącznik "schodowy" górnego światła,

    moze po prostu sciemniacz na pilota... bedzie i praktyczniej i....
    klimatyczniej ;)

  • 4. Data: 2014-02-13 17:43:15
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    KiloSierra wrote:

    > moze po prostu sciemniacz na pilota... bedzie i praktyczniej i....
    > klimatyczniej ;)

    jeszcze nie widziałem takiego który nie brzęczy zwłaszcza w pozycji
    ściemniony - nie polecam

    jeffrey