  • 41. Data: 2010-11-21 10:07:42
    Temat: Re: Wypalanie sie plazm?
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 15:01:28 +0100, boxfish napisał(a):

    > jak już wczesniej wspomniałem kuro to klasa sama dla siebie, co ciekawe
    > już nie produkowana ...

    I to nie jest jakis nowy model, a telewizor przywizolem z USA, tam byl duzo
    tanszy mysle ze 2/3 polskiej ceny.

    > Jeśli efaktów tego przeskalowania nie widzisz na plaźmie to nie chyba
    > coś jest nie tak

    Nie widze, bo ogladam jakos z 3 metrow, na plazmie tego sie widzi tak swoja
    droga, to sie widzi przede wszystkim na LCD.

    > Poza tym jeśli plazmy tak pieknie skalują obraz SD to po co nam HD ?

    Wiesz, mnie raczej interesuje tresc filmu, niz to czy jest on 720 czy 1080
    czy tylko PAL, swiadomie chcialem miec plazme do tego celu...