  • 1. Data: 2014-04-27 21:13:31
    Temat: "Wysieg" pompy betonu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Jak jest zasieg w poziomie typowej pompy montowanej na "gruchach" z
    betonem?

    Chce zalac podloge w garazu, ale samochod nie podjedzie blizej niz na
    jakies 8 m.

    --

    Maciek

  • 2. Data: 2014-04-27 21:31:47
    Temat: Re: "Wysieg" pompy betonu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 21:13:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Jak jest zasieg w poziomie typowej pompy montowanej na "gruchach" z
    >
    > betonem?
    A wpadłeś na taki pomysł aby zapytać lokalne betoniarnie?
    Kurcze szybciej było pytać u u żródła jak grupę.
    Kogutek tu o papierze toaletowym pisze i jeszczen trochę i się doczeka.;)

  • 3. Data: 2014-04-27 22:37:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 12:31:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A wpadłeś na taki pomysł aby zapytać lokalne betoniarnie?
    > Kurcze szybciej było pytać u u żródła jak grupę.

    Zwlaszcza w niedziele.

    --
    //\/\aciek**************
    ************************

  • 4. Data: 2014-04-28 08:02:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 22:37:05 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Zwlaszcza w niedziele.
    Teraz dzwoń- juz pracują;)

  • 5. Data: 2014-04-28 11:25:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

    > Jak jest zasieg w poziomie typowej pompy montowanej na "gruchach" z
    > betonem?

    > Chce zalac podloge w garazu, ale samochod nie podjedzie blizej niz na
    > jakies 8 m.

    U mnie sięgnął w poziomie na około 20m. Natomiast jeśli to nie musi być w
    powietrzu to ograniczeniem jest tylko moc pompy - można rozwinąć na ziemi
    dodatkowe "węże".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-04-28 17:51:50
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > betonem?
    >
    > Chce zalac podloge w garazu, ale samochod nie podjedzie blizej niz

    8 m to z rynny da rade i nie bedzie brudzil pompy