  • 21. Data: 2012-04-17 22:34:56
    Temat: Re: Wysokość montażu muszli WC
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.04.2012 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał/a:

    > W przypadku endoprotezy stawu biodrowego to zdaje się, że generalnie nie
    > jest zalecane zbyt niskie siedzenie. Dlatego są produkowane jakieś
    > wynalazki typu nakładki na kible. Oczywiście można i tak, ale IMHO
    > lepiej po prostu zamontować wyższą muszlę.

    Ale to jest chyba jedna z łatwiejszych rzeczy do zmiany w domu. No dobra,
    trzeba może skuć parę kafelek w razie czego, ale mimo wszystko lepiej 20
    lat srać w słusznej pozycji (tak, potwierdzam, mam deskę niecałe 40cm nad
    podłogą :) niż męczyć się i czekać, aż ktoś z domowników w końcu będzie
    miał endoprotezę... :)
    --
    Samotnik

  • 22. Data: 2012-04-17 22:54:30
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W jakimś biednym mieście mieszkałeś. W Łodzi problemy z parkowaniem za PRL
    > były takie same jak są teraz.

    Widocznie w Łodzi był (jest) problem z parkingami a nie samochodami.

    Marek

  • 23. Data: 2012-04-18 08:05:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SkiMir wrote:
> [...]
    >
    > OK, dzięki za wskazówki.
    >
    > A teraz jeszcze jedno:
    > Stelaże do WC są tak zrobione, że faktycznie jest odznaczona wysokość
    > 1m plus przy szpilkach jest kreska do kontroli wysokości. W zasadzie t
    > jeśli złapię ten 1m to mocowanie muszli jest "dane z góry" przez
    > producenta.
    > Natomiast stelaż do bidetu też ma kreskę na wysokości 1m ale samo
    > mocowanie można w pewnym zakresie regulować. Czy w bidetach pojawia
    > się jakiś osobny problem z ustaleniem poziomu, że producent
    > przewidział osobną, niezależną regulację?

    Tak...

    przed zabudową trzeba mieć bidet (lub karte katalogową) i dopasować
    podejścia do konkretnego bidetu.

  • 24. Data: 2012-04-18 08:38:49
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-04-15 11:33, SkiMir pisze:

    Czesc ;-)
    > Czy w bidetach pojawia się jakiś osobny problem z ustaleniem poziomu, że
    > producent przewidział osobną, niezależną regulację?

    Najlepiej kup co chcesz zamontowac i sprawdz.
    Slusznie zauwazyles "problem poziomu"
    to dotyczy rowniez sedesu.

    pozdrawiam
    Adams

  • 25. Data: 2012-04-18 10:10:29
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-04-17 22:34, Samotnik wrote:
> [...]
    > lat srać w słusznej pozycji (tak, potwierdzam, mam deskę niecałe 40cm nad
    > podłogą :) niż męczyć się i czekać, aż ktoś z domowników w końcu będzie

    To jest sprawą oczywistą. Zwróciłem jedynie uwagę na dość oczywisty
    fakt, że rzeczy dopasowuje się do ludzi. A nie na odwrót.
    I niski kibel nie jest dobrym rozwiązaniem w każdym przypadku.

    Piotrek

  • 26. Data: 2012-04-22 19:23:29
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Podobnie kazałem zamontować stelaż 1 cm wyżej.
    Jakby co mop łatwiej pod muszlę wejdzie ;-)

    -----