  • 71. Data: 2009-03-02 20:53:07
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgadza się ale może sa lepsi od tych co nigdzie i nigdy nie wyjechali
    > :-) Trudno ocenić. Motywacja nowej ekipy jest duża.
    > Za kilka dni będzie wiadomo więcej :-)

    myślę że jak się postarasz to jakiś powó do przyczepienia sie znajdziesz.

  • 72. Data: 2009-03-02 20:58:00
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    a ja myślę że jak chłopaki mają taki zapał to przez kilka dni mogą zrobić
    kawał dobrej roboty wiec nazbieraj dużo paragonów bo ich praca moze
    kosztować ::)

    adi

  • 73. Data: 2009-03-02 21:39:48
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ja to jednemu normalnie przed nosem liczyłem forsę w banknotach o niskich
    > nominałach i ostatnim był paragon na 7.314zł :-)
    > Wyszedł z roboty goły, niecałe 200zł dostał.
    > Ale do diabła czy ja mam za to płacić?

    A czym on sobie zasłużył ? :)

  • 74. Data: 2009-03-03 08:07:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Biedacy nie wiedza z kim maja do czynienia. :-)
    > Postaw gdzies drugi dom na wypadek jak zaczna Cie odwiedzac wieczorami z
    > kolegami bez szyi. :-)

    A może Kiki to właśnie jeden z ludzi "bez szyi"?;)))

    Krzysiek

  • 75. Data: 2009-03-03 08:43:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A może Kiki to właśnie jeden z ludzi "bez szyi"?;)))

    Tak to zaczyna wygladac ;-)

    Kiki poka fotkię!

  • 76. Data: 2009-03-03 09:53:31
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > A czym on sobie zasłużył ? :)

    <Psy> Bo to zły kafelkarz był... </Psy>

    ;)

    Adam

  • 77. Data: 2009-03-03 17:11:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Tak to zaczyna wygladac ;-)
    >
    > Kiki poka fotkię!

    Nie no gdziesz tam, psychologicznie nie pasuje do schematu. Brak jest cha,
    ka, spie i takich tam. :-)

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2009-03-03 18:56:58
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    No ale dzisiaj robili jak dżinksy :-)

  • 79. Data: 2009-03-03 20:23:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > No ale dzisiaj robili jak dżinksy :-)

    Moze troche malo kumam grypsy, znaczy dobrze?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2009-03-03 21:08:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Nie no gdziesz tam, psychologicznie nie pasuje do schematu. Brak jest
    > cha, ka, spie i takich tam. :-)

    a skad wiesz jak sie odnosi do wykonawców?