  • 1. Data: 2009-05-21 08:03:43
    Temat: Z cyklu: Co to za rosliny?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Witam
    Posiadam kilka doniczek takich oto roslin i nie wiem jak sie one nazywaja a
    zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
    gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:
    http://www.malawishop.home.pl/artur/01.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg
    http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg
    Prosze podac nazwy oraz krotki opis jak sie nimi opiekowac?

    Jeszcze jedna sprawa. Mam peralgonie i surfinie ktore rowniez codziennie
    podlewam (no chyba ze pochmurno lub pada to nie) i o ile surfinie rosna
    pieknie to pelargonie "stoja" w miejscu. Co robie nie tak?

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 2. Data: 2009-05-21 10:07:15
    Temat: Re: Z cyklu: Co to za rosliny?
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    W watku duzo duzo ponizej "Beata Mateuszczyk" i "skryba" zidentyfikowali te
    roslinki.

> [...]
    > zatem nie wiem jak o nie dbac. Podlewam je codziennie ale chyba jest coraz
    > gorzej, cos mi sie wydaje ze przesadzam. Oto roslinki:

    Lobelia - niestety nie moge znalesc jednoznacznej odpowiedzi jak duzo
    podlewac - w necie pisze obficie - co to tym sadzicie?

    > http://www.malawishop.home.pl/artur/02.jpg

    Bacopa - niby bezproblemowa w hodowli ale znowu pytanie, jak podlewac? W
    necie raczej informacje ze nieduzo.

    > http://www.malawishop.home.pl/artur/03.jpg

    Tu jakas mieszanka Surfini. Jesli tak to lubi duzo wody?

  • 3. Data: 2009-05-21 16:15:36
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > necie raczej informacje ze nieduzo.

    > Tu jakas mieszanka Surfini. Jesli tak to lubi duzo wody?

    Paluch do ziemi. Jeśli wilgotna to OK, jeśli sucha to podlej.

    Pozdrawiam organoleptycznie