  • 11. Data: 2010-01-26 04:01:27
    Temat: Re: ZIMNO...
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Dziadek" <v...@l...pl> wrote in message
    news:4b5e0701$1@news.home.net.pl...
    > W artykule news:4b5e00e9$1@news.home.net.pl,

    Taka porcja jabłecznika to parę kufli na popołudnie czy wieczór, dobrze
    robi...

  • 12. Data: 2010-01-26 04:10:00
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    > "Dziadek" <v...@l...pl> wrote in message

    > Taka porcja jabłecznika to parę kufli na popołudnie czy wieczór, dobrze
    > robi...

    5 rano, drugi dzień -24°C...

  • 13. Data: 2010-01-26 19:12:16
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w

    > Liczę na to, że komary szlag trafi w zimowlach.

    Może i w *zimowlach* szlag trafił (chociaż dokładnie nie wiem co to te
    zimowla :)),
    ale nie liczyłbym na to.
    Przyroda w takich sytuacjach mutuje i mogą się pojawić nieprzwidywalne
    stwory :)

    --
    pozdro
    barbakan

  • 14. Data: 2010-01-26 21:18:04
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał
    > Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w

    > Przyroda w takich sytuacjach mutuje i mogą się pojawić nieprzwidywalne
    > stwory :)

    Komary maja taka rozrodczosc ze wystarczy troche ciepla i wilgoci latem i
    nawet najzimniejsza zima nam nie pomoze. Zobaczcie jak jest z komarami na
    Alasce, a tam chyba na cieple zimy nie narzekają.

    Protz

  • 15. Data: 2010-01-26 22:05:44
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > 5 rano, drugi dzień -24°C...
    No to u ciebie mączniak prawdziwy przeżyje.
    :-)

    --
    Pawełj

  • 16. Data: 2010-01-27 07:12:34
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Tue, 26 Jan 2010, Protz wrote:

> [...]
    > nawet najzimniejsza zima nam nie pomoze. Zobaczcie jak jest z komarami na
    > Alasce, a tam chyba na cieple zimy nie narzekają.

    Witam,

    owady najbardziej cierpią z powodu ciepłych i wilgotnych zim.

    D.P.

  • 17. Data: 2010-01-27 10:48:46
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    owady najbardziej cierpią z powodu ciepłych i wilgotnych zim.

    Hejka. A może sikorek i innych dzióbdzióbów? :-)
    Pozdrawiam uniwersalnie Ja...cki

  • 18. Data: 2010-01-27 10:57:10
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Wed, 27 Jan 2010, Dirko wrote:

> [...]
    >
    > owady najbardziej cierpią z powodu ciepłych i wilgotnych zim.
    >
    > Hejka. A może sikorek i innych dzióbdzióbów? :-)

    Sikorki przeważnie latają nażarte słonina i nie che im się dziubdziać.
    Jak popada zimą deszcz to zaczynają rosnąć różne grzyby atakując różne
    formy zimowania owadów.

    D.P.

  • 19. Data: 2010-01-27 11:54:26
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    On Wed, 27 Jan 2010, Dirko wrote:

    Sikorki przeważnie latają nażarte słonina i nie che im się dziubdziać.

    Hejka. Chcą, chcą bo w diecie potrzebne jest białko. :-)

    Jak popada zimą deszcz to zaczynają rosnąć różne grzyby atakując różne
    formy zimowania owadów.

    Owadomorki.
    Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

  • 20. Data: 2010-02-01 15:10:27
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

    > ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
    > małą ilością szkodników.

    Pozostaje jeszcze jeden szkodnik: PANSLAVISTA

    Pytanie jaki srodek na dziada działa ?