  • 71. Data: 2012-04-25 23:25:59
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 07:25:22 +0200, Rentier napisał(a):

    > Ale tylko trochę..Tzw Zieloni ekoteroryści i inni sponsorowani przez
    > socjalistów zrobią wszystko,żeby takie elektrownie nie powstawały lub
    > były zamykane(Niemcy np).Po co? Ano po to, żeby wyłącznie kupować gaz,
    > ropę i węgiel z Rosji-lokalnego pseudomonopolisty i żeby kasować nas
    > przy okazji za emisję CO2

    > Najtańszy dla Niemca i części Europy.Gdyby nie towarzysz Miller,
    > mielibyśmy rurę z Norwegii.Cena, ceną, ale przynajmniej Sowiet by nas
    > ekonomicznie nie szantażował.

    > A to przespaliśmy.

    Podpisuję się pod tym. Oprócz jednego - NIEMCY tylko na niby zamykają swoje
    elektrownie, tak naprawdę to oni je (te "zamkniete") MODERNIZUJĄ - ma to
    zająć parę latek, dokładnie tyle, abyśmy się np my, POlska (pisownia
    umyślna) wyzbyli własnych zdolności produkcyjnych w energetyce: zamknęli
    kopalnie, zrezygnowali z projektów el. atomowej, polegajac na zdradliwych
    umowach energetycznych oraz spełniajac unijne wymogi... a kiedy już
    będziemy goli, bosi i bezbronni, to sobie Niemcy cudownie zregenerują swoje
    atomówki i będą nam sprzedawac energię, a my będziemy płacić jak za
    diamenty.
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 72. Data: 2012-04-25 23:26:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 07:28:49 +0200, Rentier napisał(a):

    > Aż wylezie prawda na jaw jak o Czarnobylu, Katyniu,Kursku,i wielu innych
    > numerach zza ściany wschodniej.

    Ano, wylezie. Tyle ze nie za naszego życia, a do tej pory będzie się nad
    ciemnym naszym narodem pracować gorliwie, aby nigdy nie podskoczył...

  • 73. Data: 2012-04-25 23:27:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 07:57:35 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie mam u ciebie podglądu, więc nie wiem do kogo mówisz kiedy do mnie
    > piszesz.

    A przejrzyj się w monitorku.

  • 74. Data: 2012-04-26 08:03:32
    Temat: Re: Za energię jak za złoto. OFF
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 22:24, Rentier pisze:

    > Nie o kwalifikację tu chodzi lecz o uparte do bólu gmatwanie w celu
    > ukrycia prawdy.

    No i teraz też było gmatwanie - kto bardziej spartaczył zasady
    bezpieczeństwa.

    > _Nie zdążyli wylądować_

    Patrz wyżej.

    > Nie upieram sie.Czekam, kiedy dowiemy się zaskakującej
    > prawdy,jakąkolwiek by ona była.

    > kto tylko na

    > Hmm, a przecież media pakują nam do łbów coś wręcz przeciwnego- im
    > bardziej mówią o katastrofie, tym bardziej ich notowania spadają.
    > Oczywiście w mediach spadają.

    Teraz. Bo większość ludzi już mdli na samo słowo "Smoleńsk". Pisałem o
    wtedy.

  • 75. Data: 2012-04-26 08:04:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 23:27, Ikselka pisze:

    > A przejrzyj się w monitorku.

    Ciągle nie łapiesz ;)

    Jednak strasznie tępa jesteś...

  • 76. Data: 2012-04-26 11:26:48
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Tak, straszną zbrodnię popełniał - "dyktuję" tobie, żebyś mi nie
    >imputowała swoich własnych patologii. Taki niedobry jestem.

    Sorry ale patologie to rzad robi i jeszcze nazywa to reforma.

  • 77. Data: 2012-04-26 11:28:45
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    > swoje
    > atomówki i będą nam sprzedawac energię, a my będziemy płacić jak za
    Prawda, tyle, że energetyka jądrowa ma "krótkie nogi". Nie istnieje sposób
    na zabezpieczenie się przed jej zgubnym wpływem na środowisko. Począwszy od
    stałego podgrzewania wody (jak to się w Polsce palnuje), której spory
    nadmiar jest odprowadzany do środowiska (w Polsce prawie bezpośrednio do
    morza)- ale to wszystko nic w porównaniu z zagrożeniem rozsypania
    promieniotwórczych pierwiastków np w skutek głupoty, ataku terrorystycznego,
    sił natury, etc, a wszystko przebija lekceważenie przyszłych pokoleń- które
    będą musiały stanąć przed problemem odpadów- z którymi nie ma co zrobić.
    Przecież z każdego składowiska za ileś lat (50, 100 czy więcej) wydostaną
    się. I co wtedy? Mamy np sporo węgla brunatnego, kamiennego, mamy geotermię-
    idźmy w tę stronę. Energia jądrowa to rozwiązanie na dziś- nierozwiązalny
    problem na jutro. Ba! Nawet na dziś- jeśli do każdej kilowatogodziny
    dołożymy koszty składowania odpadów- to ta energia robi się droższa od wielu
    innych. No tyle, że oczywiście póki co- daliśmy się udu...ć CO2

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 78. Data: 2012-04-26 11:31:01
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Dziobak" <d...@h...pl> napisał(a):

    >Pamiętaj, że imperium nie wybacza, a ci którzy z punktu nie dopuszczają
    >spiskowej teorii dziejów kreowanych przez wielkiego brata to ignoranci,
    >którzy chyba w życiu nie czytali niczego na temat historii Rosji i
    >stalinizmu chociażby, jak i nie interesowali się historią w ogóle, zresztą
    >w ramach bezdurnej europeizacji rugowanej ze szkół i kończącej się na
    >pierwszej wojnie światowej.

    On chyba nie uczyl sie na historii albo uwaza, ze ma takie zajebiste szczescie,
    ze zyje w czasach bez przekretow i zmow. Ot w takiej utopii oderwanej od kart
    historii.

  • 79. Data: 2012-04-26 11:43:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.04.2012 11:31, Przesmiewca pisze:

    > On chyba nie uczyl sie na historii albo uwaza, ze ma takie zajebiste szczescie,

    Uczyłem się, i to ze zrozumieniem. W przeciwieństwie do was.

    > ze zyje w czasach bez przekretow i zmow. Ot w takiej utopii oderwanej od kart
    > historii.

    Och, pewnie że są przekręty i zmowy. Ale nie zawsze i wszędzie. I
    niekoniecznie w celu i w postaci objawianej wam przez wasze guru, Brata
    Bliźniaka Admirała. Ale cóż - ponoć ci, co nie stoją za Bratem
    Bliźniakiem stoją tam, gdzie stoi Sułtan Kosmitów. Bo tylko guru
    Jarosław jest jedynym źródłem Prawdy.

  • 80. Data: 2012-04-26 11:43:11
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

> [...]

    >dawno byliby tak "popularni" jak SLD.

    >Popularność PiS spadała wtedy dość mocno i odbili się tylko dzięki tej

    Zeby byc obiektywnym co do oceny katastrofy, to trzeba byc apolitycznym - a ty
    nie jestes bo co czytajac twoje wypowiedzi widze, ze jak ktos doszukuje sie dziwnych
    rzeczy w katastrofie to od razu wyjedzasz od moherow i kaczynskich
    w ogole nei zakladajac, ze ktos moze miec w dupie polityke i miec odmienne zdanie
    ze zwyklego, niepolitycznego zainteresowania tematem.
    I druga kwestia dotyczaca zlamania procedur - jakby ktos z twoich bliskich
    (oczywiscie odpukac) zginal w wypadku drogowym a policja stwierdzilaby
    "niedostosowanie predkosci jazdy do panujacych warunkow" to tez bys
    przyjal to na spokojnie i nie chcial dociekac co bylo bezposrednia przyczyna?
    Co ty myslisz, ze kierowcy jezdza zawsze prawidlowo a piloci lataja w 100%
    zgodnie z procedurami? Ale wypadaloby rozrozniac przyczyny posrednie i
    bezposrednie wypadku. O ile posrednie sa w miare jasne, o tyle bezposrednie
    juz nie do konca. Ale to trzeba poczytac wypowiedzi ludzi z branzy, odseparowac sie
    od
    emocji, zapomniec o politykach a nie wyrabiac zdanie na podstawie onetu czy tv przy
    okazji
    plujac politycznym jadem.