  • 61. Data: 2012-04-24 22:28:07
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 22:08, Dziobak pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Pamiętaj, że imperium nie wybacza, a ci którzy z punktu nie dopuszczają
    > spiskowej teorii dziejów kreowanych przez wielkiego brata to ignoranci,
    > którzy chyba w życiu nie czytali niczego na temat historii Rosji i
    > stalinizmu chociażby, jak i nie interesowali się historią w ogóle,
    > zresztą w ramach bezdurnej europeizacji rugowanej ze szkół i kończącej
    > się na pierwszej wojnie światowej.
    > Ku uciesze gawiedzi.
    >

    > "... idźcie przez zboże , we wsi Moskal stoi..."

    A bez metafor?

    Bo póki co zabrzmiałeś jak Wódz Jarosław - dużo słów i nic na temat.

  • 62. Data: 2012-04-24 22:29:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2012 22:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Kłamiesz.
    >
    > Są budowane nowe linie także przesyłowe wysokiego napięcia. I to pomimo
    > utrudnień różnych chłopków-roztropków, którym "niszczenie krajobrazu" i
    > "promieniowanie" się nie podoba, jak np. w przypadku linii
    > Plewiska-Kromolice.

    Tak w ramach komentarza graficznego:

    http://www.pse-operator.pl/uploads/obrazki/plan_siec
    i_elektroenergetycznej_najwyzszych_napiec.gif

    Trochę budowanych oraz planowanych linii, elektrowni i stacji
    przesyłowych jest.

  • 63. Data: 2012-04-25 00:35:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 22:08:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, straszną zbrodnię popełniał - "dyktuję" tobie, żebyś mi nie
    > imputowała swoich własnych patologii. Taki niedobry jestem.

    Załosny.
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

  • 64. Data: 2012-04-25 00:36:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 22:16:40 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Skoro mówisz do siebie, to po cholerę piszesz do mnie?

    A przyjrzyj się, do kogo mówię.

  • 65. Data: 2012-04-25 07:25:22
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2012-04-21 22:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Z elektrownią atomową jest m.in. taki problem, że tępe społeczeństwo
    > automatycznie łączy energetykę jądrową z Czarnobylem
    Ale tylko trochę..Tzw Zieloni ekoteroryści i inni sponsorowani przez
    socjalistów zrobią wszystko,żeby takie elektrownie nie powstawały lub
    były zamykane(Niemcy np).Po co? Ano po to, żeby wyłącznie kupować gaz,
    ropę i węgiel z Rosji-lokalnego pseudomonopolisty i żeby kasować nas
    przy okazji za emisję CO2

    > Umowę gazową zaś mamy z Rosją, bo mimo wszystko od nich idzie najtańszy
    > gaz. Skąd byś chciała ten gaz sprowadzać i jakim rurociągiem?
    Najtańszy dla Niemca i części Europy.Gdyby nie towarzysz Miller,
    mielibyśmy rurę z Norwegii.Cena, ceną, ale przynajmniej Sowiet by nas
    ekonomicznie nie szantażował.

    > Co do samego artykułu to jest żałośnie panikarski - wiadomo, że bloki
    > energetyczne wymagają okresowej wymiany.

    A to przespaliśmy.

  • 66. Data: 2012-04-25 07:28:49
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2012-04-22 16:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Możesz sobie wierzyć nawet w rozpylanie helu, zestrzelenie rakietami i
    > wybuch bomb jednocześnie - twoja sprawa. Ale ja mam pełne prawo nazywać
    > to po imieniu - oszołomskie brednie.

    Aż wylezie prawda na jaw jak o Czarnobylu, Katyniu,Kursku,i wielu innych
    numerach zza ściany wschodniej.

  • 67. Data: 2012-04-25 07:57:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 00:36, Ikselka pisze:

    > A przyjrzyj się, do kogo mówię.

    Nie mam u ciebie podglądu, więc nie wiem do kogo mówisz kiedy do mnie
    piszesz.

  • 68. Data: 2012-04-25 08:08:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 07:28, Rentier pisze:

    > Aż wylezie prawda na jaw jak o Czarnobylu, Katyniu,Kursku,i wielu innych
    > numerach zza ściany wschodniej.

    Pomijając Katyń, o którym od początku było wiadomo, że to zbrodnia i
    tylko dwóch zbrodniarzy się kłóciło, który tym razem to zrobił, to
    zauważ że pozostałe wymienione przez ciebie przypadki to wypadki.
    Owszem, wynikłe z ruskich błędów i zaniedbań, które i w tym przypadku są
    dość oczywiste, ale od których i polska strona nie była w tym przypadku
    wolna. Procedury bezpieczeństwa powinny być ściśle przestrzegane i jeśli
    nie ma warunków do bezpiecznego lądowania, to byle sierżancina wierzy
    kontrolnej bez żadnych konsultacji z jakimś kacykiem powinien kazać im
    sp*.*lać na inne lotnisko. Ale nie, leciały kacyki i sprawa była
    Polityczna. No i tak wylądowali na gównianym lotnisku przy braku
    widoczności. Co więcej pakowanie tylu kacyków do jednego samolotu jest w
    ogóle nie do pomyślenia w bardziej cywilizowanym kraju.

    Swoją drogą jeśli już upierasz się przy zamachu to popatrz, kto tylko na
    tym zyskał - Jarosław Kaczyński i Antoni Macierewicz. Gdyby nie ta
    afera, którą rozpętują w ramach tego polowania na czarownice, to już
    dawno byliby tak "popularni" jak SLD.

    Popularność PiS spadała wtedy dość mocno i odbili się tylko dzięki tej
    katastrofie.

  • 69. Data: 2012-04-25 22:24:01
    Temat: Re: Za energię jak za złoto. OFF
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 08:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Pomijając Katyń, o którym od początku było wiadomo, że to zbrodnia i
    > tylko dwóch zbrodniarzy się kłóciło, który tym razem to zrobił, to
    > zauważ że pozostałe wymienione przez ciebie przypadki to wypadki.
    Nie o kwalifikację tu chodzi lecz o uparte do bólu gmatwanie w celu
    ukrycia prawdy.

> [...]
    > widoczności. Co więcej pakowanie tylu kacyków do jednego samolotu jest w
    > ogóle nie do pomyślenia w bardziej cywilizowanym kraju.
    _Nie zdążyli wylądować_

    > Swoją drogą jeśli już upierasz się przy zamachu to popatrz,
    Nie upieram sie.Czekam, kiedy dowiemy się zaskakującej
    prawdy,jakąkolwiek by ona była.

> [...]
    > dawno byliby tak "popularni" jak SLD.
    >
    > Popularność PiS spadała wtedy dość mocno i odbili się tylko dzięki tej
    Hmm, a przecież media pakują nam do łbów coś wręcz przeciwnego- im
    bardziej mówią o katastrofie, tym bardziej ich notowania spadają.
    Oczywiście w mediach spadają.

  • 70. Data: 2012-04-25 23:09:38
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > A bez metafor?

    Ślepy jestes czy tylko tak służbowo udajesz ?

    Dziobak