  • 1. Data: 2009-07-03 04:55:24
    Temat: Zabawa w klocki
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    Na dwuwymiarowej planszy jest obrazek, taki kwadratowy dekiel drewniany, ktory
    trzeba zaczepic myszka i powiesic na oznaczone miejsce na scianie. Ale aby ten
    dekiel tam zamocowac trzeba go wczesniej podeprzec, z dostepnych na obrazku
    elementow, roznych belek, trojkatow, nawet kol, nalezy zbudowac rusztowanie
    aby chociaz punktowo ten dekiel na odpowiedniej wysokosci podtrzymac, wtedy
    mozliwe jest jego przybicie do sciany. Reszty "robota" sama nauczy.
    Ta gra jest o tyle ciekawa, ze w miare dokladnie odzwierciedla rzeczywiste
    zachowanie sie elementow scisle wg. praw fizycznych. Uczy statyki,
    bezwladnosci, dziala tam tarcie a przede wszystkim wymaga kombinowania i tego
    czego nam czesto brakuje - cierpliwosci i pokory.
    Ciekawi mnie kto z grupy osiagnie najwyzszy poziom trudnosci. Ja doszedlem do
    7 i sie wqrwilem jak misternie ustawiona konstrukcja rozp... sie z hukiem.

    http://www.joemonster.org/filmy/12432/Assembler_2

    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-07-03 06:20:02
    Temat: Re: Zabawa w klocki
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 3 Lip, 06:55, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:
> [...]
    > 7 i sie wqrwilem jak misternie ustawiona konstrukcja rozp... sie z hukiem.

    Bardzo fajne ale 9 poziom ... ciezko jest :(

    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-07-03 06:26:37
    Temat: Re: Zabawa w klocki [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tornad napisał(a):

    > http://www.joemonster.org/filmy/12432/Assembler_2

    Lepiej:
    http://www.arcadestreet.com/bryce-summer.htm

    Polecam także:
    http://www.phunland.com/wiki/Home

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-07-03 06:59:54
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Doszedlem do 15 i brak mi cierpliwości na wiecej.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-07-03 07:37:36
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 3 Lip, 08:59, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
    > Doszedlem do 15 i brak mi cierpliwości na wiecej.

> [...]

    A ja teraz stoje na 16 ale chyba trzeba troche popracowac dzisiaj.
    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-07-03 17:40:54
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do
    > 7 i sie wqrwilem jak misternie ustawiona konstrukcja rozp... sie z hukiem.

    Fajne.
    Taka gra powinna być wykorzystywana jako egzamin dla budowlańców.
    Jak sobie przypomnę murarza, który przyszedł do mnie budować ścianki boksu
    na węgiel i schody do kotłowni to myślę, ze chyba odpadł by przy pierwszym
    levelu :)

  • 7. Data: 2009-07-09 12:56:21
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Na razie 22 i idę na obiad - ale niektóre są naprawdę wkurzające :)

    T.

  • 8. Data: 2009-07-09 14:21:06
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    No to komplet - 25, ostatnie kilka było w sumie łatwiejsze niż niektóre
    wcześniejsze

    T.

  • 9. Data: 2009-07-09 22:05:38
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > No to komplet - 25, ostatnie kilka było w sumie łatwiejsze niż niektóre
    > wcześniejsze
    >
    > T.

    No to jestes gosc, skora i kosc ale Gosc. Ja doszedlem do 19 i sie wqrwilwm na
    maksa i zostawilem to w cholere bo mnie zaczelo nudzic. Gratuluje wiec
    cierpliwosci no i inteligencji bo wbrew pozorom trzeba przy tym troche
    pomyslec.
    Pzdr.