  • 31. Data: 2010-08-06 07:25:05
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:i3dmkf$5dv$1@inews.gazeta.pl...
    > sprzedawca kłamie. To nie jest projektor FullHD, bo w opisie rozdzielczość
    > podstawowa to SVGA. I za 1800 zł ja cie nie pierniczę, jeśli ktoś to
    > kupuje to jest debilem do kwadratu. i jeszcze 78W. Dawno się tak nie
    > uśmiałem. No chyba że to 78W PMPO (co się zawsze tłumaczyło jako: Pan
    > Marian Pomylił Obliczenia). Mimo, że Michał namawia na Benq, Acera czy Lg,
    > przyznam, że są to urządzenia poprawne lecz nie najwyższych lotów. Mimo
    > wszystko polecałbym ci nowego Epsona, Sanyo, Hitachi - po prostu za
    > podobne pieniądze dają lepszą gwarancję i zdecydowanie lepszy obraz.

    Ok dzięki przemyślę temat

  • 32. Data: 2010-08-06 09:14:41
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > A serio to nie lepiej wprowadzić wszystkie sygnały z kamer na głowicę i
    > podać to na wejście do telewizora ? Wtedy nie bujasz się po złączasz,
    > tylko na konkretnych programach masz konkretne kamery. Nie wiem czy jest
    > to poprawnie, ale kiedyś u jednego gościa właśnie tak widziałem zrobioną
    > instalację
    >
    > pozdrawiam
    > rafał

    Pewnie że lepiej,ja przesyłam bezprzewodowo Plus takich rozwiązań to to ze
    podglad jest możliwy na wszystkich odbiornikach w tym na kompach .

  • 33. Data: 2010-08-06 09:27:54
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i3gb8l$6aa$1@news.onet.pl...

    > Raczej na niektórych tylko, w drozszej opcji.

    E tam. Jest tego pełno za nieiwielkie pieniadze

    > I naziemnej nie nagrasz.
    Fakt nie nagram
    Ale nagrywarka to zabawka naprawd dla tv maniaków.
    Jak ktoś lubi/ potrzebuje to wyda te kilka setetk i uzywa.
    Każdemu wg. potrzeb

    > HDMI może nie, ale Euro jak najbardziej.

    Przynajmniej jedno gniazdo scart kazdy tv ma-* to standard i za to się nio
    przepalca jak za kilka hdmi i wbudopwany tuner.
    > I nie masz żadnych starych kaset z młodości ;-) ?

    Ja nie mam.
    Ale nawet jakbym miał to odtwarzane byłyby zapewnie bardzo sporadycznie więc
    nie widzę sensu aby magnetowid stał i kurzył się na stałe podłączony do
    telewizora.
    Przy okazji dyskusji przypomniało mi się ze mam magnetowid, leży w pudełku w
    garażu. Jak będzie potrzebny to mam nadzieje że zadziała. Mój tv samsung ma
    dwa scarty to będzie gdzie podłączyć.;))

    > Jednak w praktyce jw większości przypadków jest inaczej
    > Zależy u kogo :-)

    > Tak właśnie.
    > Aczkolwiek potrzeby "czasami" pojawiają się później
    > i warto je też przewidywać.

    Nie ma sensu przepłacać za coś co w przyszłośći może sie pojawić.
    Ja uwazam ze jak potrzeba się pojawi to wtedy zapłace za jej zrealizowanie.

    Krzysiek

  • 34. Data: 2010-08-06 13:33:53
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Zresztą sporo ludzi akurat na tej grupie się z Tobą nie zgodzi.
    > Kupowali działki kiedyś tam, a budują się dzisiaj :-)

    Ale np kiedys tam kupując działke nie kupowali od razu solarów bo za kilka
    lat jak wybuduja dom to sie przydadzą;)))
    To tak samo jak niektórzy budujacy na etapie instalacji nawtykaja wszędzie
    pełno skrętek, koncentryków itp bo kabel tani, a może kiedys sie przyda.
    I tych kabli w ścianach jest pełno ludzie mieszkaja a cudów techniki nie
    montuja bo po co albo jak ktos lubi takie gadżety i zamontuje to uzywa tylko
    z poczatku aby się tym nacieszyc a pózniej kurz sie na tym zbiera. Albo jak
    kupia i zamontuja to później na wykopńczeniówce muszą dziadować.
    Rózne pomysły tu na gupie padały- wyłączanie swiatła w ogrodzia jak
    zraszacze się odpalają, przekierowanie rozmowy z domofonu na komórke,
    automatyczne zapalanie śiwatła jak na projektorze pauze robisz i po piwo
    idziesz, czy chociazby z tej dyskusji pomysł podłączenia obrazu z kamery w
    domofonie do tv.
    Funkcjonalnośc tego typu wodotrysków jest zerowa, wręcz utrudniaja zamiast
    ułatwiać życie ale ludzie otumanieni wizjami inteigentnych domów kupuja i
    montuja na wyrost rózne cuda.
    Tytuł postu z przed kilku miesięcy "Jak zrobić inteligentny dom" (czy coś w
    tym stylu) Jak wiodzisz autor nawet sobie nie zdefiniował potrzeb tylko
    pewnie naczytał się nasłuchal itp ze teraz domy to trzeba inteluigentne
    budowac i jak taki trafi na dobrego sprzedawcę to mu gadżetów nawciskaja za
    potworna kase.
    Kiedys ktos np szukał ekspreasu który mopżna zaprogramowac abyy coziennie o
    tej samej godzinie kawe parzył;)
    I bedzie gość wstawał nie wtedy kiedy ma chęć/potrzebe wstac tylko bedzie
    wszystko robił wg ekspresu. Do kibla rano nie poleci bo kawa juz kapie i
    wystygnie;))

    Ale gadalismy o telewizorach.
    I własnie sprzedawcy w sklepie proponuja podobnie jak Ty- jak telewizor to
    tylko "z full HD, 100 Hz, USB do oglądania filmów i internetu :-)( DVB-T
    MPEG-4)"
    I ludziska płaca kilka setek więcej za coś czego naj[prawdopodobniej nie
    uzyja nigdy.
    Mam w garazu tuner satelitarny- kilkanaście lat temu jak kupowałem pierwszy
    zestaw do odbioru sat to sprzedawca wmówił mi że tuner musi miec dekoder
    videocrypt 1 bodajże tak to się nazywało- bo to takie przyszłościowe. I ja
    naiwny przepłaciłem i kupiłem. Tuner swoje odsłuzył był nawet ok ale tego
    videocryptu sie nie doczekałem;)

    Krzysiek

  • 35. Data: 2010-08-08 19:43:32
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 4 Sie, 14:15, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Z zakupe się nie spiesze więc spokojnie sobie coś wypatrzę.A czy Tv czy
    > projektor to się zobaczy. Maniakiem telwizji nie jestem więc super hiper
    > sprzętu nie potrzebuje(zreszta tvmaniacy tez nie potrzebuja to marketingowcy
    > im wmówili ze potrzebuja;)
    > Za zakupem projektorza przemawai fakt ze czasmi mógłbym go wykorzystac w
    > pracy do prezentacji.

    TV nie ogladam, wiec moze mam skrzywione spojzenie, ale niedawny zakup
    projektora to nasz domowy hit sezonu. Wyswietlam filmy na scianie 3x2,
    siedze w wygodnym fotelu (albo leze na kanapie) i nie tesknie za
    wyjsciem do kina ;)

    Jesli ktos musi ogladac TV to dokupilbym do tego maly telewizor do
    ogladania wiadomosci.

    Za projektor zaplacilem 180e lacznie z przesylka. Ekran to kremowa
    sciana. W mocno pochmurny dzien mozna ogladac bez zaslaniania okien,
    ale nie jest to komfortowe. Najlepiej kiedy za oknem ciemno lub okno
    zasloniete kotara. Plomien kominka nie przeszkadza. Dzwiek idzie ze
    zrodla (laptop) na glosniki 5:1 bo projektor jest mono.
    Wady: szumi, ale glosniki zagluszaja ;)

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 36. Data: 2010-08-08 19:48:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Za projektor zaplacilem 180e lacznie z przesylka.

    Co za projektor i gdzie kupileś?

  • 37. Data: 2010-08-08 19:54:44
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 8 Sie, 20:48, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:c560b562-ebb4-48d4-8881-446ef22b696d@
    t20g2000yqa.googlegroups.com...

    > Za projektor zaplacilem 180e lacznie z przesylka.

    ebay.ie

    "LCD Projector SV-60K for Home Theater Video DVD"

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 38. Data: 2010-08-09 08:40:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    faktycznie bardzo tani ale IMO lepiej uzywany ale jasniejszy i z lepsza
    optyka. na zdjeciach widac nierownomierne rozswietlenie - zakladam ze to nie
    od aparatu foto. no i mala natywna rozdzielczosc (odpowiadajac- JEST roznica
    pomiedzy 640 a chociazbyh 800).

    napisz jak ci sie sprawuje - czy jestes w stanie ustawic ostrosc tak by
    widziec ostre krawedzie pikseli?
    jesli tak to czy w srodku jest tak samo ostry obraz co po krawedziach?

  • 39. Data: 2010-08-09 09:06:54
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 9 Sie, 09:40, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > widziec ostre krawedzie pikseli?
    > jesli tak to czy w srodku jest tak samo ostry obraz co po krawedziach?

    To moj pierwszy projektor, wiec mozesz przyjac, ze nie mam do czego
    porownywac, ale jestem zadowolony w 98%. Te 2% to glosnosc chlodzenia
    i to, ze trzeba zaslaniac okna do ogladania. I na to bede zwracal
    uwage jak bede go wymieniac - ciche chlodzenie (acz niekoniecznie) i
    mocniejsza lampa. Acha, dla bajeru tuner TV ;)
    Za bardzo nie mam sie do czego innego przyczepic. Nawet rozdzielczosc
    wydaje mi sie wystarczajaca, bo ogladam film z kilku metrow a pixele
    widac dopiero po zblizeniu sie. Obraz jest taki sam w kazdym mniejscu
    ekranu, jest ostry (to mowi moja zona, ktora nosi okulary), plynny
    nawet w szybkich akcjach. No i wolalem nowy z gwarancja, niz uzywany
    markowy.
    Wydaje mi sie, ze jakbym wydal wiecej kasy to wcale bym nie byl
    bardziej zadowolony.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 40. Data: 2010-08-09 09:41:20
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:

    > Wydaje mi sie, ze jakbym wydal wiecej kasy to wcale bym nie byl
    > bardziej zadowolony.

    Oj byłbyś, przykro mi bardzo, ale urządzenie, które kupiłeś nie jest
    najlepszym wyborem. (chyba, że tylko cena), biorąc do ręki każdy z
    markowych (niech to będzie marka Benq, Acer, nie mówię o lepszych)
    zobaczyłbyś różnicę. Rozdzielczość VGA stosowało się jakieś 8 lat temu:)
    No i reszta, optyka , równomierność oświetlenia. Pewnie, że z braku laku
    i za takie pieniądze..., ale ogólnie wybacz, lepiej pożycz z
    zaprzyjaźnonej firmy jakiekolwiek urządzenie a zobaczysz różnicę.

    > --
    > Radek Wrodarczyk

    pozdrawiam
    rafał