  • 41. Data: 2010-08-09 10:10:14
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:i3oig2$r7j$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj byłbyś, przykro mi bardzo, ale urządzenie, które kupiłeś nie jest
    > najlepszym wyborem. (chyba, że tylko cena), biorąc do ręki każdy z
    > markowych (niech to będzie marka Benq, Acer, nie mówię o lepszych)
    > zobaczyłbyś różnicę. Rozdzielczość VGA stosowało się jakieś 8 lat temu:)
    > No i reszta, optyka , równomierność oświetlenia. Pewnie, że z braku laku i
    > za takie pieniądze..., ale ogólnie wybacz, lepiej pożycz z zaprzyjaźnonej
    > firmy jakiekolwiek urządzenie a zobaczysz różnicę.

    Pewnie masz racje. Ale skoro to konkretne urzadzenie spełnia jego wymagania
    to nie widzę potrzy kupowac lepszergo. Skoro jakośc obrazu itp go zadowala
    to bez senu kupowac coś lepszego. A czy VGA czy coś lepszego? To dla
    koneserów. Ja mam aktualnie dekoder cyfry i pewne programy sa nadawane w
    jakości HD a większość normalnie. I uwierz mi te normalne mi jak najbardziej
    odpowiadaja- patrzac na programy HD różnica dla mnie nie jest warta zadnych
    dodatkowych nakładów. A ponieważ dekoder hd z twardym dyskienm kupiłem z
    lombardu okazyjnie za bodajże 80zł to z niego korzystam. Gdybym miał
    cokolwiek zapłacic więcej za jakość HD na pewno bym z tego nie skorzystał.
    Z drugiej strony piszesz o tym urzadzeniu że jest marnej jakości a z
    pewnością nie miałes okazji go przetestować "na żywo"
    Ja juz w ostatnih latach kilkakrotnie przwekonałem sie że nie warto
    przepłacać za "marke" i logo producenta. Czasami bezmarkowe produkty maja
    bardzo zbliżona funkcjonalność. A te markowe powstaja z reguły w tych samych
    chińskich fabrykach.

    Krzysiek

  • 42. Data: 2010-08-09 10:14:22
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Hi hi hi, możesz je kupić po ok 100$ u braci znad Żółtej rzeki.

    Masz gdzieś jakiś link do sprzedających w tej cenie?

    Krzysiek

  • 43. Data: 2010-08-09 10:16:26
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Masz gdzieś jakiś link do sprzedających w tej cenie?

    Mam gdzieś maile, gdzie chieli mi to sprzedawać. Min zamówienie to 100
    czy 1000 szt. już nie pamiętam. Chodzi o to, że sieć serwisową musisz
    organizować sam, reklmacje itd, szkolenia. bez sensu.

    pozdrawiam
    rafał

  • 44. Data: 2010-08-09 10:19:55
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Mam gdzieś maile, gdzie chieli mi to sprzedawać. Min zamówienie to 100 czy
    > 1000 szt. już nie pamiętam. Chodzi o to, że sieć serwisową musisz
    > organizować sam, reklmacje itd, szkolenia. bez sensu.

    A hurtowo.
    Bo myślałem że detal za 100$sztuka. to bym kupił i olał gwarancje itp w tej
    cenie;))
    Bo 1800 zł to faktycznie trochę za dużo.

  • 45. Data: 2010-08-09 10:43:33
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Pewnie masz racje. Ale skoro to konkretne urzadzenie spełnia jego
    > wymagania to nie widzę potrzy kupowac lepszergo. Skoro jakośc obrazu itp
    > go zadowala to bez senu kupowac coś lepszego.
    To nie jest tak, raczej przyrównałbym do tego, że mając chcąc kupić
    samochód masz wybór (dla przykładu) między fiatem Pandą a Fordem Galaxy
    ( różnice w cenie i funkcjonalności zasadnicze) kupujesz rower bez
    przerzutek :) jeździć się da, i jest tanio.
    >A czy VGA czy coś
    > lepszego?

    wręcz przeciwnie, kupując projektor zakładam filmy z anteny, dvd, czasem
    podłaczenie komputera, więc przestaw sobie teraz rozdzielczość w kompie
    na 640x480.
    To dla koneserów. Ja mam aktualnie dekoder cyfry i pewne
    > programy sa nadawane w jakości HD a większość normalnie.

    Ja nie mam. Wolę książki, lub kosiarkę, bądź imprezkę ze znajomymi.
    Filmy oglądam w kinie.
> [...]
    > Z drugiej strony piszesz o tym urzadzeniu że jest marnej jakości a z
    > pewnością nie miałes okazji go przetestować "na żywo"

    Akurat projektorami zajmuje się zawodowo i miałem okazję testować
    również tego typu urządzenia i dlatego tylko pozwoliłem sobie zabrać
    głos w dyskusji. Choć całe szczęście i świadomym moim wyborem jest
    troszkę inny segment rynku niż kino domowe i projektory do kina
    domowego. Czasem się zastanawiam, po co ludziom okulary jak wystarczy
    metka z ceną :) Wystarczy, że kupisz coś o 2000 - 2000 zł droższego i od
    razu lepiej widać :)

    Tu się z tobą w 100 procentach zgadzam.

    pozdrawiam
    rafał

  • 46. Data: 2010-08-09 10:58:59
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > ( różnice w cenie i funkcjonalności zasadnicze) kupujesz rower bez
    > przerzutek :) jeździć się da, i jest tanio.

    Akurat mam rower bez przerzutek. I nie narzekam;)))
    A Forda Galaxy mam równiez od kilku miesiecy- i tez nie narzekam;)))

    > domowego. Czasem się zastanawiam, po co ludziom okulary jak wystarczy
    > metka z ceną :) Wystarczy, że kupisz coś o 2000 - 2000 zł droższego i od
    > razu lepiej widać :)

    Ha ha- Z tym się zgadzam.
    Tak samo z usługami- jak ktoś bierze mniej od innych to zaraz podejrzenie że
    odwala lipę.

    Krzysiek

  • 47. Data: 2010-08-09 19:57:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i3on1k$9n4$1@news.onet.pl...

    > Na spalanie też ;-) ?

    7-8l itrów ON to wg mnie ok.
    W porównananiu do Mondeo 1.6 Zetec którym równiez jeżdże od 4 lat Galxy
    wypada bardzo ekonomicznie;)

  • 48. Data: 2010-08-10 08:02:18
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > 7-8l itrów ON to wg mnie ok.
    > W porównananiu do Mondeo 1.6 Zetec którym równiez jeżdże od 4 lat Galxy
    > wypada bardzo ekonomicznie;)

    To mało, mnie S-MAX z końca ubiegłego roku najmniej spalił 6,9 litra,
    ale to tylko na trasie. Może dlatego że automat ? . Tak w mieście, czy w
    cyklu mieszanym to 8 do 9l. A jak już się jest u Krzyżaków to i dychę
    łyknie :) Choć to ich wina, czemu budowali wszędzie te ałtobany :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 49. Data: 2010-08-10 08:11:29
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > ale to tylko na trasie. Może dlatego że automat ? . Tak w mieście, czy w
    > cyklu mieszanym to 8 do 9l. A jak już się jest u Krzyżaków to i dychę
    > łyknie :) Choć to ich wina, czemu budowali wszędzie te ałtobany :)

    Mój Galaxy to rocznik 97 TDI.
    No i ja jeżdzę bardzo spokojnie.
    Ale mondeo w jezdzie miejskiej 12 litrów spala a zima jeszcze więcej(ale
    fakt że często grubo 500-700 kg ładunku w bagazniku i w miejscu tylnych
    kanap mam załadowoane ;))
    Ale i tak bardzo lubię Fordy;))

  • 50. Data: 2010-08-10 10:49:27
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 9 Sie, 10:41, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

> [...]
    > i za takie pieniądze..., ale ogólnie wybacz, lepiej pożycz z
    > zaprzyjaźnonej firmy jakiekolwiek urządzenie a zobaczysz różnicę.

    Pewnie masz racje, ale ... porownuje moje "kino" do prawdziwego kina i
    jestem bardzo zadowolony - mam niegorszy obraz, wygodny fotel i zimne
    drinki pod reka ;) Naprawde nie widze (doslownie i w przenosci) sensu
    wydawania wiecej kasy na projektor do ogladania filmow w domu - ja
    mowie o wydatku rzedu 150e, a Ty mnie namawiasz na projektor za min.
    500e. Siedzisz w branzy to wiesz w czym jest roznica, ale na zwyklych
    niekinomaniakach i taki obraz robi wrazenie.

    --
    Radek Wrodarczyk