  • 41. Data: 2012-06-04 11:46:20
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 10:31:17 UTC+2 użytkownik Marek P. napisał:
    > Materia? 1000z?, chcieli 3500.
    > 2500z? za dzie? roboty dla dw?ch os?b. tawka przyzwoita;)
    >
    > Co za problem, zebys sam zrobi??

    Dla mnie żaden- ja bym sobie zrobił sam
    Dla Kaszpira problem więc szuka wykonawców a myślę że spokojnie znajdzie tańszych.
    Robota prosta i szybka.

  • 42. Data: 2012-06-04 12:34:27
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Dla mnie żaden- ja bym sobie zrobił sam
    >Dla Kaszpira problem więc szuka wykonawców a myślę że spokojnie znajdzie
    >tańszych.
    >Robota prosta i szybka.

    No właśnie tańszych brak ...

    Pytałem się innej firmy i wycena niemalże taka sama ...
    Prawdopodobnie zmowa cenowa ;)

    A tak serio. Prawdopodobnie zrobiłbym sam , tak jak wiele rzeczy w domu ,
    ale teraz mam inne zajęcia (ogród , w sobotę glebogryzarką cały ogród
    musiałem przeorać bo cholerna trawa nie wyrosła tylko piękne chwasty i jest
    dużo innych robót/zajęć a czasu mało ...)

    Są rzeczy które czekają na zrobienie i brak sił , chęci , czasu ...

    A zadaszenie ? Cena była też ważna , ale po rozmowie z żoną stwierdziliśmy
    że tak naprawdę nikomu z nas nie podoba sie takie zadaszenie ...

    Zadaszenie tak naprawdę potrzebne było by tylko gdy chcemy posiedzieć/zjeść
    coś na tarasie a u nas jest problem że słońce mamy z boku ...

    I tu jest problem bo parasol nie do końca się sprawdza (ale można go
    przesuwać + przestawić stół). Dlatego boję się kupić markize bo słońce u nas
    pada na taras z boku a nie na wprost i może się okazać że markiza nie
    uchroni przed słońcem ...

    Myślę że szybciej zdecydujemy sie na żagiel , tylko musimy iść na
    "przeszpiegi" i zobaczyć w akcji ;)

  • 43. Data: 2012-06-04 13:10:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 10:31:17 UTC+2 użytkownik Marek P. napisał:
    > Materia? 1000z?, chcieli 3500.
    > 2500z? za dzie? roboty dla dw?ch os?b. tawka przyzwoita;)
    >
    > Co za problem, zebys sam zrobi??

    A czy inwestor ma obowiązek akceptowac każdą nawet najbardziej z kosmosu ofertę?
    Zrobienie takiego zadaszenia to maks jeden dzień roboty dla dwóch osób
    1000zł dniówka to moim zdaniem cena wygórowana i trzeba szukac innych ofert
    W zeszłym tygodniu skończyli u mojej mamy kłaśc kostke betonowa. Skucie istniejącego
    betonowego chodniczka i opaski i położenie w tym miesjcu kostki betonowej. Cena za
    robocizne 1200zł(20zł/mkw). 4 ludzi robiło to dwa dni. Mieli swój sprzet-
    zagęszczarke, przecinarke, łopaty itp. Jedynie to co mama musiała to zapłacić im za
    robote a ja zamawiałem i zapłaciłem za materiały(kostka cement, żwir)
    Posprzatali po sobie, za 120zł zaproponowali że wywiozą pozostały gruz itp
    Oni zrobili, mama zapłaciła wszyscy zadowoleni.
    Myślę że roboty trochę więcej i dużo cięższa jak zrobienie zadaszenia.