  • 21. Data: 2024-06-11 11:05:39
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.06.2024 09:49, Sir_Robak wrote:

    > Robiliście porównanie zwykłej blachy i membrany kontra blacha z pianką?
    > Tak pytam bo niebawem mnie też to czeka ?

    Znaczy co chcesz porównać, piankę do gołej blachy bez membrany? Pianka
    zastępuje wełnę a nie membranę. Blacha pracuje przez cały rok i ona się
    odklei od pianki, a w powstałe miejsce wejdzie wilgotne powietrze z
    którego będzie się wykraplać rosa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2024-06-11 11:28:37
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    > zastępuje wełnę a nie membranę. Blacha pracuje przez cały rok i ona się
    > odklei od pianki, a w powstałe miejsce wejdzie wilgotne powietrze z

    Nie samoróbka a bardziej:
    https://pruszynski.com.pl/produkt/plyty-warstwowe/pl
    yty-warstwowe-pirtech/pirtech-dach/pwd-pir-40/

    --
    Robak

  • 23. Data: 2024-06-11 13:45:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.06.2024 11:28, Sir_Robak wrote:

    > Nie samoróbka a bardziej:
    > https://pruszynski.com.pl/produkt/plyty-warstwowe/pl
    yty-warstwowe-pirtech/pirtech-dach/pwd-pir-40/

    Tutaj masz porównanie z innej perspektywy ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=CdItsso3ur0&t=362s

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2024-06-30 21:05:05
    Temat: Re: Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek (upadek)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.06.2024 09:57, Janusz wrote:

    > Aaa to ok, ja mam dachówkę więc nie ma takich problemów.

    Pochwalę się postępami. Dach ofoliowany i ołacony.

    https://i.ibb.co/YRMKbs8/WP-20240626-13-41-16-Pro.jp
    https://i.ibb.co/kyHdV9h/WP-20240626-13-42-06-Pro.jp

    Wczoraj rozpocząłem kładzenie blach.

    https://i.ibb.co/VVwkmhT/blacha.jpg

    Ale noga mi się poślizgnęła i muszę zrobić sobie kilka dni odpoczynku.

    Michael Douglas miał swój w 1993, a ja chyba pozazdrościłem.

    https://streamable.com/7c52k0

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2024-06-30 22:34:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Pochwalę się postępami. Dach ofoliowany i ołacony.
    >
    > https://i.ibb.co/YRMKbs8/WP-20240626-13-41-16-Pro.jp
    > https://i.ibb.co/kyHdV9h/WP-20240626-13-42-06-Pro.jp
    No ładnie, tylko czemu nie masz zastrzałów w kierunku domu? tylko
    prowizoryczne łaty?

> [...]
    >
    > Ale noga mi się poślizgnęła i muszę zrobić sobie kilka dni odpoczynku.
    >
    > Michael Douglas miał swój w 1993, a ja chyba pozazdrościłem.

    Zdarza się.

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2024-06-30 22:43:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.06.2024 o 22:34, Janusz pisze:

    > No ładnie, tylko czemu nie masz zastrzałów w kierunku domu? tylko
    > prowizoryczne łaty?

    Bo niepotrzebne, tak jak te od strony elewacji.

    Robert

  • 27. Data: 2024-07-01 09:54:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    >>> https://i.ibb.co/kyHdV9h/WP-20240626-13-42-06-Pro.jp
    >>

    > Bo niepotrzebne, tak jak te od strony elewacji.
    Dlaczego niepotrzebne? co ci trzyma daszek na tym kierunku?

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2024-07-01 10:00:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2024 o 22:43 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Bo niepotrzebne, tak jak te od strony elewacji.

    Te zastrzały skracają niepodparte odcinki płatwi.

    TG

  • 29. Data: 2024-07-01 12:00:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Te zastrzały skracają niepodparte odcinki płatwi.

    Od przybytku głowa nie boli. Ja bym nie dał, nawet słupów.
    A ich bardziej ze względów estetyczno-praktycznych.

    A masz plan na ukrycie kotew?

    Robert

  • 30. Data: 2024-07-02 01:15:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > https://streamable.com/7c52k0

    Ale urwał :D

    BTW, nie chwalę się...ale gdybym tak postępował to bym siedział od 20
    lat w szpitalu :) Tak, włażę na "drabki" codziennie, jak kurwa wiewiórka
    ale zawsze dbam o bezpieczeństwo i pomyślunek. To prosta fizyka :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>