  • 11. Data: 2009-10-20 09:57:47
    Temat: Re: Zagęszczarka do gruntu/ Wypozyczalnia narzędzi w Konstantynowie Łodzkim
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 20 Paź, 08:53, "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    wrote:

    > Moich fachmani stwierdzili też że jak by się dało płytę do było bye lepiej,
    > ale jak bedzie skoczek to też będzie dobrze, al eobok moj działki jakaś
    > firma układa kostkę. Gadałem z ich kierownikiem i jutro mi pozycza płytę :)

    Tylko uwazaj bo jak to bedzie plyta 60-70kg to zageszczaj w max
    10-15cm warstwach. Ja zageszczalem w warstwach ~30cm - taki tam wykop
    na 40m dlugi przez caly ogrodek i po ostatnich deszczach siadlo o ok
    20cm (kopane bylo na 1,5m) - takze do takich warstw trzeba jednak
    znacznie ciezsza maszyne - najlepiej jakby to byla maszyna
    200-300kg :) Fakt, ze ja mialem piasek pomieszany z glina ktory sie
    duzo gorzej zageszcza niz sam piasek :) Mam teraz piekna koleine w
    "ogrodku" - na szczescie wszystko jeszcze w fazie "budowlanej" wiec mi
    to nie przeszkadza - uzupelni sie i bedzie git ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.