  • 1. Data: 2012-02-24 21:27:22
    Temat: Zające
    Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL>

    Witam.
    O wróble już tu niepokój był wyrażony, teraz ja wyrażam
    swój o zające. Ganiam dużo po polach na biegówkach
    (u nas śniegu kupa jeszcze) i w poprzednich latach (tzn zimach)
    często widywałem charakterystyczne tropy albo i samego
    tropo-wykonanwcę jak długimi susami pomykał.
    Teraz ani jednego. Gdzieś je szlag trafił.
    Wróbli w mojej okolicy jest dość, zajęcy nic.

    --
    Wę-ek

  • 2. Data: 2012-02-24 23:08:43
    Temat: Re: Zające
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 22:27:22 +0100, Wędrowniczek napisał(a):

> [...]
    > tropo-wykonanwcę jak długimi susami pomykał.
    > Teraz ani jednego. Gdzieś je szlag trafił.
    > Wróbli w mojej okolicy jest dość, zajęcy nic.

    U nas prawie nie ma. W zeszlym roku MŚK widział JEDNEGO.
    --

    XL a kuropatwy?

  • 3. Data: 2012-02-24 23:13:12
    Temat: Re: Zaj?ce
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-02-24 22:27, W?drowniczek pisze:
    > Witam.
    > O wr?ble ju? tu niepok?j by? wyra?ony, teraz ja wyra?am
    > sw?j o zaj?ce. Ganiam du?o po polach na bieg?wkach
    > (u nas ?niegu kupa jeszcze) i w poprzednich latach (tzn zimach)
    > cz?sto widywa?em charakterystyczne tropy albo i samego
    > tropo-wykonanwc? jak d?ugimi susami pomyka?.
    > Teraz ani jednego. Gdzie? je szlag trafi?.
    > Wr?bli w mojej okolicy jest do??, zaj?cy nic.

    Lisy do spółki z jastrzębiami załatwiły na amen te kicające szkodniki :)
    Wyżerają młode i mam spokój z drzewkami, teraz coś na bobry by wypadało
    wymyślić bo to nowa zaraza od kilku lat ... w życiu bym nie uwierzył, że
    potrafią obalić ponad metrową w średnicy wierzbę, gdybym tego nie
    zobaczył na własne oczy ...

  • 4. Data: 2012-02-24 23:16:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 00:13:12 +0100, HGW napisał(a):

> [...]
    > wymyślić bo to nowa zaraza od kilku lat ... w życiu bym nie uwierzył, że
    > potrafią obalić ponad metrową w średnicy wierzbę, gdybym tego nie

    Dobra - to kto następny do gazu?
    :-/
    --

    XL

  • 5. Data: 2012-02-25 09:33:03
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-02-25 00:16, Ikselka pisze:

    > Dobra - to kto następny do gazu?
    > :-/
    Komary w ogrodzie i karaluchy z prusakami w mieście nadadzą się? :)

  • 6. Data: 2012-02-25 12:09:15
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wędrowniczek" <N...@E...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > tropo-wykonanwcę jak długimi susami pomykał.
    > Teraz ani jednego. Gdzieś je szlag trafił.
    > Wróbli w mojej okolicy jest dość, zajęcy nic.

    Hejka. Przedwczoraj pies pogonił alejką zająca wypłoszonego w pobliżu
    miejsca gdzie obgryzał wyłożone przeze mnie gałązki jabłoni. W ciągu zimy
    widziałem tylko jednego bażanta, kręcącego się po naszych działkach.
    Kuropatw już od kilku lat w ogóle nie widziałem. Za to gawronów, kawek są
    tysiące. Do tego kruki, sroki oraz jastrzębie wszelkiej maści z obszaru
    Natura 2000, który mam za płotem.
    Pozdrawiam roztopowo Ja...cki
    PS Dziś za to zauważyłem dwie dzikie gęsi na polu za działkami. Na nasz
    widok podniosły rwetes a potem odleciały.

  • 7. Data: 2012-02-25 13:36:36
    Od: "Wędrowniczek" <N...@E...PL>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał:

    > Dobra - to kto następny do gazu?