  • 11. Data: 2016-01-11 21:08:12
    Temat: Re: Zakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-11 19:54, Piotrek wrote:
    > Można instalować schrony / budki lęgowe.

    Ale to chyba zadziała tylko kiedy w pobliżu się nietoperze :D

  • 12. Data: 2016-01-12 00:44:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Ale to chyba zadziała tylko kiedy w pobliżu się nietoperze :D

    Nietoperze są gatunkami migracyjnymi. Może nie jak bociany,
    ale na wiosnę i jesienią pokonują dość znaczne odległości
    rozglądając się przy tym za nowym mieszkaniem.

    Jarek

    --
    Już się szronem pokryły szuwary,
    Tylko patrzeć a śnieg spadnie z nieba.

  • 13. Data: 2016-01-12 07:52:26
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2016 17:51:00 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Zaopatrujesz się w nietoperze

    Tylko jak potem pozbyć się nietoperzy :)(np. moja żona ich się boi i już
    raz łapaliśmy jednego co wpadł do domu)

    --
    scruffty

  • 14. Data: 2016-01-12 18:58:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Też o tym pomyślałem, ale tam malutka rzeczka płynie, aż się dziwię, że
    > daje rady zasilić stawy.

    NIe wiem gdzie mieszkasz ale w okolicach nowego sącza (południowa małopolska)
    najwięcej w d.pe dają właśnie takie małe rzeczki
    Nikt o to nie dba
    nikt się tym nie interesuje
    koryto zarasta a potem jak walnie 100 litrów/m2
    ludzie się dziwią i odkrywają że mają rzekę obok.
    Przerabiane kilkakrotnie na moim terenie.
    Przejedź się do zarządu melioracji i wód,
    I zapytaj się kiedy ostatnio ta rzeczka wylała.

  • 15. Data: 2016-01-12 21:23:31
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > Przerabiane kilkakrotnie na moim terenie.
    > Przejedź się do zarządu melioracji i wód,
    > I zapytaj się kiedy ostatnio ta rzeczka wylała.

    Przejechałem się i pooglądałem od strony krzaczorów i rzeczki. Masz
    rację, strasznie zaniedbane. W okolicy jest bardzo dużo stawów
    hodowlanych, ale nie robią wrażenia jak by ktoś o nie dbał. W dalszej
    okolicy też są stawy, ale tam nawet ciężki sprzęt czasami pracuje
    (ostatnio widziałem spychacz - co prawda nie jeździł po dnie, ale widać
    że niedawno i owszem :)

    Odpuściłem tą lokalizację, nie mam zamiaru budować się kilka razy, więc
    trochę solidniej przyłożę się do wyboru lokalizacji.

    THX wszystkim za porady.

    Irek.N.

  • 16. Data: 2016-01-13 08:16:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 21:24:38 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Odpuściłem tą lokalizację, nie mam zamiaru budować się kilka razy, więc
    > trochę solidniej przyłożę się do wyboru lokalizacji.

    a to jesli odpusciles do daj wspolrzedne dzialki :) Bo opis był niezły, sie
    zaciekawilem.

    b.

  • 17. Data: 2016-01-13 09:27:44
    Temat: Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 11.01.2016 o 11:48, JK pisze:

> [...]
    > przypadk?w za?atwiaj? spraw?.
    > Martwi?bym si? jednak i sprawdzi? co? innego. Piszesz mianowicie, ?e w
    > googlach wida? pasmo staw?w. Z autopsji wiem, ?e taki uk?ad powstaje np. w
    > wyniku wylania g?wnego nurtu rzeki, zakorkowanego przyk?adowo lodem. Tak
    > wi?c je?li jest tam rzeka to przejrzyj okolic? i rozs?dnie zastan?w si? czy
    > aby nie b?dzie okresowo zagra?a? twojemu "miejscu na ziemi".
    >
    > Pozdrawim - JK
    > Ps. Mam wi?ksz? raczej wod? w dzia?ce, ok. 10 m od domku i robactwo - przy
    > racjonalnej gospodarce chemi? - jest wielokrotnie bardziej uci??liwe dla

    Szybkie pytanie, bo to u mnie jest systematyczne.
    Wszystkie maile wysłane przez JK z Outlook Express 6.00.2900.5931
    mają popsute kodowanie u mnie.

    Ten e-mail jest popsuty, czy to mój klient psuje?
    --
    GreDi

  • 18. Data: 2016-01-13 12:02:20
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreDi" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mają popsute kodowanie u mnie.
    >
    > Ten e-mail jest popsuty, czy to mój klient psuje?

    =====================
    Witam.
    Pieszę w formacie zwykłego tekstu.
    Co więcej, mój tekst przytoczony przez Ciebie powyżej też wygląda
    "krzakowo".
    Mam nadzieję, że to nie z mojej winy.
    Pozdrawiam - JK

  • 19. Data: 2016-01-13 12:17:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JK napisał:

> [...]
    > Witam.
    > Pieszę w formacie zwykłego tekstu.
    > Co więcej, mój tekst przytoczony przez Ciebie powyżej też wygląda

    A niby z czyjej?! Outlook Express nie wstawił nagłówka z deklaracją
    charsetu, więc są krzaki (jeśli domyślnym charsetem czytnika odbiorcy
    nie jest iso-8859-2).

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2016-01-13 12:36:16
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    =======================
    > A niby z czyjej?! Outlook Express nie wstawił nagłówka z deklaracją
    > charsetu, więc są krzaki (jeśli domyślnym charsetem czytnika odbiorcy
    > nie jest iso-8859-2)
    Witam ponownie.
    Jesteśmy w Polsce więc staram się pisać po polsku, w tym używając zanków
    narodowych.
    Głównie ze względów bezpieczeństwa czytam całą pocztę w formacie zwykłego
    tekstu, tak samo zresztą ją pisząc.
    Jeśli uważasz, że robię coś źle to proszę o uwagę.
    Pozdrawiam - JK