  • 31. Data: 2016-01-13 13:34:43
    Temat: Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    news:slrnn9cgmg.3sa.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ha! Wiedziałem, że to się (dla mnie) tak skończy! Ja tego czytnika
    > (Outlook Expres) chyba nawet na oczy nie widziałem, więc gdybym
    > sam miał jakichś szczegółowych instrukcji udzielać, to ktoś mógłby
    > słusznie powiedzieć, że "diabeł ornat przyodział i ogonem na mszę
    > dzwoni".
    >
    > Wpisałem więc w gugla frazę "zmusić czytnik (Outlook Express, jak
    > rozumiem), by umieszczał w nagłówkach deklarację charsetu, jakiego
    > używa".
    Ja również umiem wpisywać zapytania do googla. Myślę, że chyba takżę czytać.
    Ale ponad czytanie suchych odpowiedzi stanowczo przedkładam rozmowę z osobą
    zorientowaną na konkretny temat.
    Wiec bez obrazy.
    Mam nadzieję, że mimo wszystko udało mi się ustawić i zakończyć temat.
    Dzięki za podpowiedź.
    Pozdrawiam - JK

  • 32. Data: 2016-01-13 13:37:07
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    > -- i o to chodziło. Dziękuje w imieniu Wszystkich.
    =========
    Dziękuję GreDi'emu za zwrócenie uwagi.
    I sorry za rozwijanie tematu.
    Pozdrawiam czytających.
    JK

  • 33. Data: 2016-01-13 15:28:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 12:36:15 UTC+1 użytkownik JK napisał:
    > Głównie ze względów bezpieczeństwa czytam całą pocztę w formacie zwykłego
    > tekstu, tak samo zresztą ją pisząc.
    Mówię szczerze że się na tym nie znam ale co niebezpiecznego jest w czytaniu w innych
    formatach jak zwykły tekst?

  • 34. Data: 2016-01-13 15:39:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-01-13 o 15:28, Kris pisze:

    > Mówię szczerze że się na tym nie znam ale co niebezpiecznego jest w czytaniu w
    innych formatach jak zwykły tekst?

    Czytając można zajebać siebie albo kogoś bliskiego z rodziny.
    Masz próbkę.

    "Martwi?bym si? jednak i sprawdzi? co? innego. Piszesz mianowicie, ?e w
    googlach wida? pasmo staw?w. Z autopsji wiem, ?e taki uk?ad powstaje np. w
    wyniku wylania g?wnego nurtu rzeki, zakorkowanego przyk?adowo lodem. Tak
    wi?c je?li jest tam rzeka to przejrzyj okolic? i rozs?dnie zastan?w si? czy
    aby nie b?dzie okresowo zagra?a? twojemu "miejscu na ziemi"."

    :D

  • 35. Data: 2016-01-13 22:19:37
    Temat: Re: Zakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > a to jesli odpusciles do daj wspolrzedne dzialki :) Bo opis był niezły, sie
    zaciekawilem.

    A proszę Cię bardzo.
    Wpisz w google Rudzica, ul. Stawowa, mniej więcej w połowie długości :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 36. Data: 2016-01-14 10:24:37
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    > Kilka lat temu we Włoszech urzędy gminne organizowały akcję rozdawania
    > mieszkańcom budek dla nietoperzy. Można nie czekać aż dadzą, tylko
    > zrobić samemu. Dokładnego projektu budowy nie przedstawię, bo u mnie
    > i bez tego gacopyrze całe lato latają, więc planów nie musiałem szukać.
    > Ale wszystko da się znaleźć.

    Mylisz się, choc całkiem tego pewien nie jestem ...
    Nietoperze w Polsce pojawią się trwale tam, gdzie mogą przezimować,
    czyli tam gdzie są jaskinie, stare studnie, jakies mury
    nieprzemarzające. W naszych warunkach wspomóc je mozna, budując piwnice
    ziemne. Sciany tych piwnic powinny miec glebokie szczeliny.

    Zdaje sie, ze na Podlasuiu mozna dostac pieniadze na budowe
    takich zimowsk.

    (Okolice Hajnówki) 2 lata temu wybudowalem taka piwnice, ale zimujacych
    nietoperzy nie widzialem (rozgladalem sie bardzo pobieznie, zeby ew. nie
    obudzic). Ale wiosna tamtego roku mialem po raz pierwszy WYSYP
    nietoperzy. Potem gdzies odeszly, albo przestaly byc widoczne.

    Niemniej cos w temacie raczej jest.

    pozdro
    --
    A Stasiewicz

  • 37. Data: 2016-01-14 11:57:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej S napisał:

> [...]
    > piwnice ziemne. Sciany tych piwnic powinny miec glebokie szczeliny.
    >
    > Zdaje sie, ze na Podlasuiu mozna dostac pieniadze na budowe

    Piszemy o dwóch różnych rzeczach. Ochrona nietoperzowych zimowisk jest
    niesłychanie ważną sprawą. Bez tego gatunek nie przetrwa. Ale do jaskini,
    będącej takim megazimowiskiem, zlatuje się towarzystwo z całego regionu.
    Gdyby wiosną te sympatyczne zwierzaczki nie rozpierzchły się po całej
    krainie, to by im tam na miejscu zabrakło komarów.

> [...]
    > nie obudzic). Ale wiosna tamtego roku mialem po raz pierwszy WYSYP
    > nietoperzy. Potem gdzies odeszly, albo przestaly byc widoczne.

    Tak, i to jest potwierdzenie wzmiankowanych faktów. Gacopyrz wzgardził
    piwnicą jako zimowiskiem, widać wolał przekomarować zły czas gdzieś
    z kumplami. Ale letnie mieszkanko podeszło mu jak najbardziej, jeszcze
    krewnych i znajomych zaprosił.

    > Niemniej cos w temacie raczej jest.

    Morał z tego taki: dbajmy o zimowe mieszkanie dla nietoperzy, róbmy
    to dla nich, a dla nas przy okazji. Ale postarajmy się też o ich domki
    letniskowe. To jest w przede wszystkim w naszym interesie, bo im jest
    wszystko jedno, gdzie łapią komary.

    Jarek

    --
    Latał sobie z radarem pewien gacek młody
    I po drodze omijał przeróżne przeszkody,

  • 38. Data: 2016-01-15 09:44:33
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 13.01.2016 o 13:34, JK pisze:

> [...]
    zorientowaną na konkretny temat.
    > Wiec bez obrazy.
    > Mam nadzieję, że mimo wszystko udało mi się ustawić i zakończyć temat.

    Teraz jest dobrze ;-)
    Tak trzymaj, dzięki.

    --
    GreDi