  • 1. Data: 2012-04-03 22:53:55
    Temat: Zakup paneli w necie
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Po ogledzinach w lokalnym sklepie, podobno tanim i przegladnieciu allegro
    wychodzi, ze lepiej i taniej kupic panele w necie.

    Mam 2 linki
    1. http://allegro.pl/sklep/7961611_kronotex
    2. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10008097

    Nr 1 to polecany kiedys tutaj juz sklep, mozecie potwierdzic, ze dalej wszystko
    ok?
    Nr 2 ma wiekszy wybor, co to za panele 8mm v-fuga za 30pln?, co to za producent
    Alpina Floor?

    Co jeszcze?
    Zdjecia paneli roznia sie mocno od paneli 'realnych'?
    Do salonu co fajniejszego kupic: jakies drozsze panele czy deske barlinecka?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2012-04-05 08:11:37
    Temat: Re: Zakup paneli w necie
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jlfo05$n5v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Po ogledzinach w lokalnym sklepie, podobno tanim i przegladnieciu allegro
    > wychodzi, ze lepiej i taniej kupic panele w necie.

    Ja kupowałem tutaj, pod koniec grudnia. Bez zastrzeżeń. No, może takie, że
    do tej pory nie dostałem komentarza.

    mcs

  • 3. Data: 2012-04-06 17:32:34
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012 22:53:55 UTC+2 użytkownik ATZ Rzeszow napisał:
> [...]
    > Alpina Floor?
    >
    > Co jeszcze?
    > Zdjecia paneli roznia sie mocno od paneli 'realnych'?

    Zależy od fotografa, ponoć tego od premiera zwolnili bo robił zdjęcia zbyt prawdziwe.

    > Do salonu co fajniejszego kupic: jakies drozsze panele czy deske barlinecka?

    To zależy czy wolisz chodzi po plastiku czy drewnie.

    --
    ZZ@private