  • 1. Data: 2018-08-21 10:09:13
    Temat: Zamek kodowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Takie cuś;)
    https://allegro.pl/zamek-kodowy-cyfrowy-rfid-i-lub-k
    od-klucze-i7186077534.html
    W opisie stoi:
    "Zamek cyfrowy kodowy wraz z odczytem kart RFID. Moduł pozwala na sterowanie
    otwarciem drzwi poprzez wpisanie kodu i/lub odczyt karty RFID, czyli:
    1. otwarcie poprzez wpisanie kodu
    2. poprzez odczyt klucza RFID
    3. wpisanie kodu i odczyt klucza."

    Jeśli dobrze kombinuje to mogę ten zamek skonfigurować tak że bezie otwierany:
    1. przez wpisanie kodu(i wtedy pastylki RFID nie działają) lub(?)
    2. przez odczyt RFID(i wtedy kodem nie otworze) lub(?)
    3. RFID+kod- czyli aby otworzyć to muszę wpisać kod i dodatkowo przyłożyć pastylkę

    Dwóch sprzedawców nie potrafiło mi jednoznacznie odpowiedzieć czy mogę ten zamek
    ustawić tak aby otwierać albo kodem albo pastylką
    Znaczy podchodzę do zamka, mam pastylkę, przykładam i się otwiera, nie mam przy sobie
    pastylki to wpisuję kod i też się otwiera
    Miał ktoś z tym do czynienia?
    Generalnie potzrebne mi jest coś sterujące elktrozaczepem co zadziała po przyłożeniu
    pastylki rfid LUB wpisaniu kodu

  • 2. Data: 2018-08-21 11:10:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilka razy dziennie mam z czyms takim do czynienia. Do domofonu mam kod i pastylke.
    Moge wpisac kod i otwiera moge przylozyc pastylke i otwiera.

  • 3. Data: 2018-08-21 20:12:48
    Temat: Re: Zamek kodowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kilka razy dziennie mam z czyms takim do czynienia. Do domofonu mam kod i pastylke.
    Moge wpisac kod i otwiera moge przylozyc pastylke i otwiera.

    A ja mam słonia. Jak go posmyram za lewym uchem to zagra na trąbie, a
    jak posmyram go za prawym uchem to zatańczy.

  • 4. Data: 2018-08-21 21:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz pierdolca a nie slonia. Na dodatek w stanie nie rokujacym poprawy. Dasz przepis
    na swoj chleb wodny?

  • 5. Data: 2018-08-21 22:21:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Masz pierdolca a nie slonia. Na dodatek w stanie nie rokujacym poprawy. Dasz
    przepis na swoj chleb wodny?

    Dam, ale jak ty najpierw dasz na swój pieczony w lodówce i w dodatku bez
    wody.

    Jak widać głupi jesteś i nie zrozumiałeś aluzji. Kris zapytał o
    konkretny model urządzenia, a ty jak zwykły pojeb piszesz od rzeczy.
    Twoje porady tak samo są przydatne jak moja opowiastka o słoniu smyranym
    za uszami.

  • 6. Data: 2018-08-22 00:56:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze bede sie z toba pojebie licytowal? Pomyliles sie jak ze wszystkim. Jestes
    klamca, oszustem i wiejskim chamem. Juz ci pisalem chamie i klamco ze nie jestes mnie
    w stanie obrazic. Bo byle kto nie moze mnie obrazic.

  • 7. Data: 2018-08-25 19:10:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Miał ktoś z tym do czynienia?
    > Generalnie potzrebne mi jest coś sterujące elktrozaczepem co zadziała po
    przyłożeniu pastylki rfid LUB wpisaniu kodu
    mam taki zamek kodowy, ale bawiłem się nim lata temu. na 99% otwiera sie
    albo kodem, albo pastylką. teraz oftopic
    jak większość z nas, mam pierdylion kluczy. remontując drzwi w piwnicy,
    pomyślałem że przerobie ich zamek na elektroniczny, otwierany na
    kartę/pastylkę. Ale jak przypomniałem sobie jak delikatnie jest wykonany
    zamek z aukcji, kazałem to synowi zrobić na arduino. jak projekt był
    ukończony w 95%, zobaczyłem kartę otwierającą... z 3 milimetrów i
    machnąłem ręką - rób to na kod. ale tata......
    klawiatrka jest przykręcona ramką z plexy i działa wyśmienicie. (zamek
    mechaniczny wyzwalany przerobionym cd romem.

    ToMasz

    PS. jak jeszcze tego chińskiego zamka nie kupiłeś, mogę poszukać swojego
    starego zamka i Ci "za flaszkę" wysłać.

  • 8. Data: 2018-08-27 08:55:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 19:10:18 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    >S. jak jeszcze tego chińskiego zamka nie kupiłeś, mogę poszukać >swojego
    > starego zamka i Ci "za flaszkę" wysłać.
    Co prawda zamówiłem coś za 7 usd od chińskich braci ale jak faktycznie masz w
    przydasiach i nie potrzebujesz to odezwij się na priv.