  • 1. Data: 2012-02-22 07:23:20
    Temat: Zanim kupisz ziemię, sprawdź.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://biznes.onet.pl/lupkowe-prawo-do-wywlaszczen,1
    8567,5033920,1,prasa-detal

  • 2. Data: 2012-02-22 08:07:55
    Temat: Re: Zanim kupisz ziemię, sprawdź.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 08:23:20 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > http://biznes.onet.pl/lupkowe-prawo-do-wywlaszczen,1
    8567,5033920,1,prasa-detal

    Zlodziejskie panstwo, zlodziejskie praktyki.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-02-22 08:23:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >http://biznes.onet.pl/lupkowe-prawo-do-wywlaszczen,
    18567,5033920,1,prasa-detal

    Dobrze by było wiedzieć gdzie te łupki, kupić tam ziemie i dac się
    wywłaszczyć.
    W moim mieście jak planowali kilka lat temu budowę pewnej drogi to w planach
    było wywłaszczenie 6 dziłek(3 domy mieszkalne) 2 warsztaty i stolarnia.
    Oczywiście właściciele rozpoczęli protest, blokowanie przejść dla pieszych,
    listy do ministra itp.
    Zdanie zmienili gdy poznali ceny jakie im zaproponowano. Właściciele
    warsztatów i stolarni zgodzili się od razu, właściciele 2 domów również,
    jeden tylko dalej się nie zgadza.
    Właściciel jednego z warsztatu to mój znajomy i powiedział że w życiu na
    "wolnym rynku" nie dostał by tyle ile zaproponowali mu "wywłaszczający".

  • 4. Data: 2012-02-22 09:08:05
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > Właściciel jednego z warsztatu to mój znajomy i powiedział że w życiu na
    > "wolnym rynku" nie dostał by tyle ile zaproponowali mu "wywłaszczający".

    a z obwodnicą rospudy było inaczej...? :-)
    tam na planowanej trasie właścicielami działek były tuzy z Augustowa...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-02-22 10:15:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Właściciel jednego z warsztatu to mój znajomy i powiedział że w życiu na
    > "wolnym rynku" nie dostał by tyle ile zaproponowali mu "wywłaszczający".

    Działa też i w druga stronę bardzo krzywdząco dla właściciela.
    Ostatnio w TV był reportarz o jakiejś rodzinie która od wielu wielu lat ma
    rodzinną firme wulkanizacyjną samochodów cięzarowych która to firma
    utrzymuje cała ich rodzinę. Przy budowie nowej drogi nie zaprojektowano
    noweg zjazdu twierdząc że dojazd do posesji jest dotrzymany jakimis drózkami
    osiedlowymi. Problem w tym ze taką dróżką żaden TIR nie dojedzie do ich
    firmy.
    Rodzina prosiła aby ich wywłaszczonoi bo wtedy się gdzieś przeniosą z firmą
    ale urzędnik stwierdził ze nie ma mowy bo ich posesja nie leży w pasie
    drogowym.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-22 12:40:24
    Od: Jacek <n...@g...com>

    http://mos.gov.pl/g2/big/2011_09/25a365e7b5735c48b99
    c70b9be7ec18e.jpg

    Link do mapki pokazującej koncesje na gaz (kolor czerwony - łupkowy,
    czarny - ziemny)

    Jacek

  • 7. Data: 2012-02-22 16:48:02
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    c70b9be7ec18e.jpg

    > Link do mapki pokazującej koncesje na gaz (kolor czerwony - łupkowy,

    Ha! Nie ma mnie na liście :) Mysłowice czyste :) polecam się budować jak
    ktoś nie chce ryzykować czy mu wywłaszczą i straci wiele czy też zarobi :)