  • 1. Data: 2009-08-06 23:34:58
    Temat: Zaprawa na klinkierze - sposob
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Dla majacych problem jak ja z zachlapanym klinkierem zaprawa w czasie
    tynkowania polecam uzycie zwyklego kwasu solnego. Dzis sprawdzone, dziala
    rewelacyjnie, za ok. 12 zl mozna kupic litr tego specyfiku i rozcienczyc
    woda. Mozna odpuscic sobie ten sam produkt ladnie zapakowany z logiem znanej
    firmy.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-08-07 03:55:29
    Temat: Re: Zaprawa na klinkierze - sposob
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Sie, 01:34, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > woda. Mozna odpuscic sobie ten sam produkt ladnie zapakowany z logiem znanej

    Np. ocet też daje radę...
    ;-)

    Jakie stężenie zastosowałeś?

  • 3. Data: 2009-08-07 06:15:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Dla majacych problem jak ja z zachlapanym klinkierem zaprawa w czasie
    > tynkowania

    A co polecasz na czyszczenie płytek z gruntu (taki pod tynk szlachetny), bo
    "fachowcy" mi zachlapali i niczym nie schodzi?

  • 4. Data: 2009-08-07 06:17:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nom wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co polecasz na czyszczenie płytek z gruntu (taki pod tynk
    > szlachetny), bo "fachowcy" mi zachlapali i niczym nie schodzi?

    z gruntami jest problem, ich nei usówa praktycznie nic.

  • 5. Data: 2009-08-07 06:54:37
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    lepszym sposobem jest dobry majster, który nawet jak troche zabrudzi to od razu
    wyciera :)

  • 6. Data: 2009-08-07 08:29:11
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Np. ocet też daje radę...
    ;-)

    >Jakie stężenie zastosowałeś?

    Octem nie probowalem, a kwasem myje zona wiec stezenia nie znam, jest na
    oko. :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-08-07 08:31:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > z gruntami jest problem, ich nei usówa praktycznie nic.

    Unigrunt z gresu czyscilem preparatem do mycia plastikow samochodowych Vinet
    firmy Atas. Schodzilo bez wiekszych problemow.

    Pozdro.. TK